Gå til innhold

Liker dere menn bleke kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en fantastisk fargekombinasjon! Nå er jeg kvinne, men jeg synes lys hud og mørkt hår er så vakkert. Er blond og blir lett brun selv, men skulle gjerne byttet.

Anonymkode: 0411d...49c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 21.50):

Nettopp, begge deler kan være vakkert. Så helt sykt å si til noen at de "for hvit" eller "for mørk," men det førstnevnte er dessverre akseptert å si til folk fremdeles!

Anonymkode: 989d1...450

Jepp, tragisk og ufint begge kommentarene! 

Anonymkode: 0411d...49c

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke inntrykk av at menn bryr seg. Jeg har også Snøhvit-farger, og det har aldri holdt meg tilbake. Og sist gang noen ba meg få litt sol på kroppen var vel på nitti-tallet, i dag har de fleste fått med seg at hudkreft ikke er sexy. Og når man har passert førti skiller man seg mer positivt ut ved å ha fresh og rynkefri hud, enn ved å ha farge. 

Anonymkode: 681fa...1e2

• Liker 2
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Jeg har rødblondt hår, blågrønne øyne og likblek hud. Har prøvd å bli brun, men ender alltid opp med å se ut som en liten versjon av Nasse Nøff. Jeg pleier å si at jeg er aristokratisk blek. 
Men jeg er litt sånn lyseblå på vinteren og lyserosa på sommeren. 

Har forøvrig en kompis fra Nigeria som synes det er hysterisk morsomt å sammenligne farge med meg hver sommer. 😂Han kaller meg lille hviting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...