Gå til innhold

Liker dere menn bleke kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker ikke så godt å være bleik selv, men jeg liker forskjellen mellom hudfargene når jeg er sammen med en mørk mann 😍

Anonymkode: 50a46...652

Jeg tenker ikke noe over det, grunnen til at jeg er blek er fordi jeg vet hvor skadelig sol er for huden og jeg ser ikke poenget med å styre med selvbruning. Trives godt med den lyse huden min. Solbrun hud er ikke noe jeg biter meg merke i i det hele tatt, og syns ikke det gjør at folk ser penere og sunnere ut - heller det stikk motsatte, når man vet hvor skadet huden er når den har blitt brun som følge av mye tid i solen uten beskyttelse. Ugh, nei takk... 

Anonymkode: b9416...583

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Personlig liker jeg solbrun hud, men man kan jo ikke noe for at man ikke har pigmenter 

Anonymkode: 0dd7f...967

Er det ikke mulig å ta melatonin som tabletter? 🤔 Eller har ikke legemiddelindustrien kommet så langt..

Anonymkode: c5d2e...310

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor skal det ikke være greit og si at noen er for hvit? folk må da kunne ha meninger..

Anonymkode: 48bde...46e

Du mener altså at det er innafor å si til noen at "hei, jeg liker ikke hudfargen din, syns du er for hvit, du bør sole deg mer"? Jeg syns ikke solbrun hud er pent, men jeg har ikke et behov for så til alle som soler seg, at det ikke er pent å grille seg fem nyanser mørkere. 

• Liker 3
Skrevet

Albinohud med rødt / brunt hår er fint, blondt også egentlig. Overdrevent å tro at det å sole seg brun gjør en mer attraktivt, for det gjør det ikke. Og det er ikke rasisme. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker ikke noe over det, grunnen til at jeg er blek er fordi jeg vet hvor skadelig sol er for huden og jeg ser ikke poenget med å styre med selvbruning. Trives godt med den lyse huden min. Solbrun hud er ikke noe jeg biter meg merke i i det hele tatt, og syns ikke det gjør at folk ser penere og sunnere ut - heller det stikk motsatte, når man vet hvor skadet huden er når den har blitt brun som følge av mye tid i solen uten beskyttelse. Ugh, nei takk... 

De som soler seg brune blir jo fortere gamle og rynkete i huden.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De som soler seg brune blir jo fortere gamle og rynkete i huden.

Rynker får man uansett, men å beskytte seg mot solen vil absolutt hjelpe. Jeg er 27 og har ikke en eneste linje i ansiktet enda, og jeg ble bevisst på hvor skadelig sol er for huden for iallfall 7 år siden. Brukt solfaktor 50 siden da i vår- og sommermånedene. I vintermånedene er jo ikke sola her. Mulig det er tilfeldigheter, men huden min er sunnere og bedre enn noen gang. Kunne aldri falt meg inn å legge meg på en solseng og sole meg igjen... 

• Liker 1
Skrevet
Svinet skrev (4 minutter siden):

Albinohud med rødt / brunt hår er fint, blondt også egentlig. Overdrevent å tro at det å sole seg brun gjør en mer attraktivt, for det gjør det ikke. Og det er ikke rasisme. 

At vi som er hvite ikke kler å være brune så godt som de som ER brune, er ikke rasisme nei. 

Anonymkode: 50a46...652

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri likt å sole meg og når jeg også vet hvor skadelig det er, så tenker jeg det bare er idioti å ligge i sola for å overprodusere fargepigment. Akkurat som det er idioti å skulle bleke huden sin lysere om man har mørk hud. Lyse mennesker som soler seg veldig brune ser jo ganske unaturlig ut også. Så jeg eier 100% porselenshuden min og så kan de som har andre vakre hudfarger eie de like mye. At solbrun hud anses som vakker er bare en veldig seiglivet trend uansett, ikke noen absolutt sannhet. 

Anonymkode: c44ab...819

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri likt å sole meg og når jeg også vet hvor skadelig det er, så tenker jeg det bare er idioti å ligge i sola for å overprodusere fargepigment. Akkurat som det er idioti å skulle bleke huden sin lysere om man har mørk hud. Lyse mennesker som soler seg veldig brune ser jo ganske unaturlig ut også. Så jeg eier 100% porselenshuden min og så kan de som har andre vakre hudfarger eie de like mye. At solbrun hud anses som vakker er bare en veldig seiglivet trend uansett, ikke noen absolutt sannhet. 

Hva folk syns er attraktivt er en ting, men kom ikke her å si at solbrun hud er sunn. Det er jævla lite sunt. Solbrun hud er ødelagt hud, og når den går tilbake til sin opprinnelige farge så har den endelig klart å reparere seg selv. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva folk syns er attraktivt er en ting, men kom ikke her å si at solbrun hud er sunn. Det er jævla lite sunt. Solbrun hud er ødelagt hud, og når den går tilbake til sin opprinnelige farge så har den endelig klart å reparere seg selv. 

Forstår ikke kommentaren din, jeg sa jo at det ikke er sunt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forstår ikke kommentaren din, jeg sa jo at det ikke er sunt. 

Det var ment som en kommentar for å bekrefte det du skrev, jeg skriver jo det samme... 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var ment som en kommentar for å bekrefte det du skrev, jeg skriver jo det samme... 

Ah! Da forstår jeg! Veldig trøtt i dag, leste som om det var et motargument. Og det ga jo ikke noe mening 🙈😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det ikke mulig å ta melatonin som tabletter? 🤔 Eller har ikke legemiddelindustrien kommet så langt..

Melatonin er søvnhormon. Melanotan/barbiedop finnes, men det er ikke lovlig å selge i Norge nei. 

Anonymkode: cad97...831

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er den typen som aaaaaldri blir brun. Jeg har veldig lys og delikat hud og blir fort solbrent, derfor er jeg forsiktig med solen. Men jeg føler meg veldig ufresh og spesielt om sommeren da det er så sexy med gyllen solbrun hud. 

Når det er sagt, er jeg ikke en "grå mus". Jeg har nesten svart hår og blå øyne så kontrasten blir fin. Men likevel...

Får alltid kommentarer av menn " du er så hvit, du må sole deg litt".. 

det er så kjedelig..

Anonymkode: 0eb12...e17

Snehvit❤️

Anonymkode: 2221d...bae

Skrevet

Hvor gamle er disse mennene som sier sånt? Jeg hadde blitt ganske irritert om noen sa noe sånt til meg, og hadde gitt dem en tordentale om kreftfare spesielt ved lys hud og bedt dem om å vokse opp. 

Har selv kjempelys hud og blir ikke brun. Jeg bryr meg ikke fordi jeg er som jeg er, men mannen synes det er gøy å "sammenligne tan" med meg fordi han blir veldig brun, men han har selvsagt ikke noe i mot at jeg er som jeg er. 

Anonymkode: f735e...e38

Skrevet

Personlig så liker jeg ikke melkehvite damer, må har litt farge. 

Anonymkode: f7c8f...dd4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Scarlett johanesson og Nicole Kidnman er ikke vonde å hvile øynene på. Elegant.

Anonymkode: 92f7c...92a

Synd Nicole har ødelagt ansiktet sitt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor gamle er disse mennene som sier sånt? Jeg hadde blitt ganske irritert om noen sa noe sånt til meg, og hadde gitt dem en tordentale om kreftfare spesielt ved lys hud og bedt dem om å vokse opp. 

Har selv kjempelys hud og blir ikke brun. Jeg bryr meg ikke fordi jeg er som jeg er, men mannen synes det er gøy å "sammenligne tan" med meg fordi han blir veldig brun, men han har selvsagt ikke noe i mot at jeg er som jeg er. 

Tøff på nett🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tøff på nett🤣

Du mener man må være tøff for å opplyse folk om kreftfare ved soling og hva det kan gjøre med folk å kritisere utseendet dems? 

Isåfall er jeg råtøff også i virkeligheten ;) Jeg har ingen problemer med å stå opp for meg selv. 

Har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...