Gå til innhold

Liker dere menn bleke kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er den typen som aaaaaldri blir brun. Jeg har veldig lys og delikat hud og blir fort solbrent, derfor er jeg forsiktig med solen. Men jeg føler meg veldig ufresh og spesielt om sommeren da det er så sexy med gyllen solbrun hud. 

Når det er sagt, er jeg ikke en "grå mus". Jeg har nesten svart hår og blå øyne så kontrasten blir fin. Men likevel...

Får alltid kommentarer av menn " du er så hvit, du må sole deg litt".. 

det er så kjedelig..

Anonymkode: 0eb12...e17

Jeg er veldig lys, hele året. Aldri fått høre noe stygt om blekheten min. Har brunt hår og grønne øyne. Har en god del psoriasis og eksem til tider så de synes altfor godt på den bleike huden, men ellers har jeg blitt glad i den lyse huden min. 

Endret av WonderWomaan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brune øyne og mørk blondt hår. Hvit hud med brune fregner. Får alltid masse fregner på underarm, ansikt og litt på bysten, men ikke noen andre steder. Alltid hatt kjempe komplekser for min hvite hud. Bestemor sa at jeg måtte bare ligge ligge ligge også tilslutt ble kroppen en stor fregne. Endte bare med uendelig mye solbrent hud fra veldig tidlig alder. Det er aldri noen som har synes at min hun er pen...Jeg har alltid blitt fortalt at jeg er finere som brun...Så her går det i selvbruning på sommeren. Tør aldri vise hvor lys jeg egentlig er. Ja det er 100% rasisme og nei det anerkjennes ikke som det. 

Anonymkode: 20ca2...47d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er den typen som aaaaaldri blir brun. Jeg har veldig lys og delikat hud og blir fort solbrent, derfor er jeg forsiktig med solen. Men jeg føler meg veldig ufresh og spesielt om sommeren da det er så sexy med gyllen solbrun hud. 

Når det er sagt, er jeg ikke en "grå mus". Jeg har nesten svart hår og blå øyne så kontrasten blir fin. Men likevel...

det er så kjedelig..

Det å sole seg kun for å bli brun er relativt harry, for ikke å snakke om farlig - kreft, pluss et stort bidrag til at man blir en premature rynkete rosin.

Foretrekker damer med helt normal nordisk hud og styrer heller unna de solariumsbrune og -  enda verre - guloransje selvbrunings krem/piller damene. Sistnevnte ser helt jævlig ut 🙈

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 2
Skrevet

Fått mange positive kommentarer på min hvite og bleke hud. Spesielt fra utenlandske menn. 

Anonymkode: b9416...583

De som stopper deg i gata og ber deg ut?

Anonymkode: e20e7...d6e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

det er så kjedelig..

Jeg ser en sexy kvinne bare av beskrivelsen din... du? du lurer ikke meg.. Du kommer til å bli like sexy som grå mus😅💞

Skrevet

Husker en episode av NEXT på MTV, der han fyren tok med ei av jentene på date, og hun måtte gå å legge seg i solseng. Det var hele daten :P  Han sjekket etterpå om hun hadde blitt mye brunere, og hun hadde ikke blir blitt brun nok for han, så han sa NEXT og gikk på date med neste jente.😅

Det er nok mange menn som liker brunere kvinner og mange menn som liker blekere kvinner, finn en som liker deg du. 

Anonymkode: 17d38...e5f

Skrevet

Jeg får veldig gyllen olivenfarget hud når jeg soler meg, men soler meg sjeldent og bruker alltid masse solkrem 🤭

Ja, jeg ser litt bedre ut som solbrun, men jeg fokuserer heller på å holde huden ung og sunn enn å sole meg masse for å se bittelitt bedre ut.

Ts, hadde du droppet en mann om han var litt for hvit? Om en mann ikke vil date deg grunnet det, når alt ellers klaffer, så er han ingen mann for deg uansett!

Anonymkode: 43031...0d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

det er så kjedelig..

Jeg tror det er mye annet enn fargen på huden som avgjør om du er en potensiell partner.

Skrevet

Umulig å si uten å se deg, de fleste jenter ser best ut litt brune, men det er noen som ser herlige ut lyse. Hvis du har veldig blå øyne og delikat hud, og gjerne litt fregner så kan det godt være at du er en av dem som ser bra ut lyse. Uansett bør du gjøre det huden din tillater. Du kan jo ta solarium og ta ofte menn ekstremt kort tid. 5 min annen hver dag eller noe. I hvertfall bør du unngå å bli solbrent til enhver pris da det er solbrenthet og ikke total sol som gir hudkreft og solskader i hovedsak.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

det er så kjedelig..

Bleke kvinner er fint så lenge de ikke veldig brune rundt rasshullet. Noen kvinner har en rar brun hudfarge rundt anus som ikke ser pent ut om de ellers har veldig blek hudfarge. Alternativet kan være å klorbleke seg i baken. 

Anonymkode: b923f...1d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bleke kvinner er fint så lenge de ikke veldig brune rundt rasshullet. Noen kvinner har en rar brun hudfarge rundt anus som ikke ser pent ut om de ellers har veldig blek hudfarge. Alternativet kan være å klorbleke seg i baken. 

Anonymkode: b923f...1d5

🙄🙄🙄

Anonymkode: a5707...99c

• Liker 2
Skrevet

Hudfarge spiller ingen rolle, og soling er teit og usunt.

Anonymkode: 3d17c...495

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 18.21):

Bare nydelig det 😋

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 2.54):

Jeg har brune øyne og mørk blondt hår. Hvit hud med brune fregner. Får alltid masse fregner på underarm, ansikt og litt på bysten, men ikke noen andre steder. Alltid hatt kjempe komplekser for min hvite hud. Bestemor sa at jeg måtte bare ligge ligge ligge også tilslutt ble kroppen en stor fregne. Endte bare med uendelig mye solbrent hud fra veldig tidlig alder. Det er aldri noen som har synes at min hun er pen...Jeg har alltid blitt fortalt at jeg er finere som brun...Så her går det i selvbruning på sommeren. Tør aldri vise hvor lys jeg egentlig er. Ja det er 100% rasisme og nei det anerkjennes ikke som det. 

Sliter med det samme selv. Jeg er sånn skittenblek. Ujevnt. Likbleke ben og rød i ansikt og på skuldre selv om jeg bruker høyeste solfaktor. Så for meg er det selvbruning som gjelder. Hadde jeg bare hatt porselenshud så hadde jeg vært bekvem. Men jeg har bare stygg hud som blir litt mindre stygg av å bruke selvbruning.

Anonymkode: 786d4...ed4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sliter med det samme selv. Jeg er sånn skittenblek. Ujevnt. Likbleke ben og rød i ansikt og på skuldre selv om jeg bruker høyeste solfaktor. Så for meg er det selvbruning som gjelder. Hadde jeg bare hatt porselenshud så hadde jeg vært bekvem. Men jeg har bare stygg hud som blir litt mindre stygg av å bruke selvbruning.

Anonymkode: 786d4...ed4

Samme her! Jeg veldig rødskjoldete, og det blir 100000 ganger verre i sola. Så soling gidder jeg ikke mer, men selvbruning vurderer jeg å satse litt mere penger på når sommeren kommer. Jeg har også brune øyne, masse fregner og mørkeblondt hår med litt rødtoner i. Det slår ikke an hos hardbarka nordmenn iallefall.

Anonymkode: a5707...99c

Skrevet
Kipling skrev (På 21.1.2022 den 10.15):

Umulig å si uten å se deg, de fleste jenter ser best ut litt brune, men det er noen som ser herlige ut lyse. Hvis du har veldig blå øyne og delikat hud, og gjerne litt fregner så kan det godt være at du er en av dem som ser bra ut lyse. Uansett bør du gjøre det huden din tillater. Du kan jo ta solarium og ta ofte menn ekstremt kort tid. 5 min annen hver dag eller noe. I hvertfall bør du unngå å bli solbrent til enhver pris da det er solbrenthet og ikke total sol som gir hudkreft og solskader i hovedsak.

Total sol gir solskader. Brunfarge er definert som en solskade. Brunfarge er skadet hud. Du kan å google, så dette finner du ut selv. 

Anonymkode: b9416...583

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Du er vakker og hat den fineste kombinasjonen av hud, hår og øyne. Har akkurat det samme og elsker det. Blå øyne får lettere sykdom.

Anonymkode: 67ec2...352

• Liker 2
Skrevet

Hei. Det var jeg som kommenterte over. Jeg har samme opplevelse. Moren min oppfordret meg til å sole meg fra ung alder også uten solkrem. Slik hun selv gjør. Det gikk ikke så klart. Da jeg begynte med solkrem sa hun jeg bør ikke ta det på før etter en time i solen. Moren min mener det samme; jeg er finere brun. 

Synes brune øyne og blondt hår er pent med blek hud. Er bifil og er tiltrukket av kvinner med samme kombinajson som meg.

AnonymBruker
Skrevet

det er så kjedelig..

Jeg tror ikke det er så viktig for menn. Personlig har aldri hudtype vært en dealbreaker for meg som mann. Jeg tror du er mer selvbevisst på det selv. Jeg synes blek hud kan være flott om det passer deg:) 

Anonymkode: 12756...d6e

Skrevet

det er så kjedelig..

Foretrekker hvite damer - om det er lov å si i 2022-  å de er lyse i huden. Gjør ikke noe hvis man er litt solbrun, men spraytan eller grillings brun er skikkelig turn off. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...