Gå til innhold

Bil på verksted - skitten eller ren?

Carrot

Anbefalte innlegg

Carrot skrev (1 time siden):

Jeg forventer overhode ikke at de skal takke meg 😝 jeg bare tenker at jeg selv ville nok ikke satt pris på å få inn en bil så full av veisalt og dritt at om jeg skulle bytte noe under der så måtte jeg først spyle det frem 😄 og om kunden er opptatt av at bilen er ren koster det deg lite å være vennlig innstilt tilbake tenker jeg.. Men selvsagt, det er forskjell på folk, verksted og grad av service overalt. For meg var det en selvfølge å ikke levere fra seg en bil som var skitten. 

Det er selvsagt å foretrekke at bilen ikke er helt igjengrodd av dritt når man skal jobbe på den, blir bare litt irritert av de som må gjøre et stort poeng ut av at de for en gangs skyld har rengjort bilen og tror de har gjort meg en stor tjeneste og fortjener en klapp på skulderen😅 

Ikke misforstå, jeg er aldri ufin mot folk å jeg behandler andres eiendom med respekt. Og har jeg jobbet under panseret på bilen din får du selvsagt gratis motorvask. Samme om jeg har holdt på inne i bilen, matter blir vasket og teppet kjapt støvsugd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo litt gøy å spyle biler så kanskje de får tilfredstillelse av å se gørret renne av. 

Anonymkode: 3ac4a...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

det er jo litt gøy å spyle biler så kanskje de får tilfredstillelse av å se gørret renne av. 

tilfredsstillelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert rydda litt dersom det var søppel o.l inni, men gidder jo ikke å vaske den bare fordi den skal på verksted.

Anonymkode: d022c...24f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...