AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #21 Del Skrevet 20. januar 2022 Kjøpte en strømpebukse på HM som nødløsning i 2013 da min raknet i et bryllup og HM lå rett ved siden av lokalet. Har ellers ikke handlet på HM siden jeg var tenåring, kjøper 90% brukt/arver klær og reparerer etter hvert som det kan komme hull og lignende, de fleste plaggene holder 10-20 år. Det vanskeligste å reparere er bukser som ofte etter rundt 10 år får så tynt stoff mellom lårene/i skrittet at det ikke går ann å sy sammen hull. Anonymkode: 4711a...4fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #22 Del Skrevet 20. januar 2022 Det forundrer meg når folk med god økonomi handler på HM. Fryktelige klær i fryktelig kvalitet. Barneklær er greit nok da. Anonymkode: 3449c...7c3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #23 Del Skrevet 20. januar 2022 Fordi de har søte unicornsklær Anonymkode: a9c36...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #24 Del Skrevet 20. januar 2022 tatt i betraktning av hva slags fabrikker denne kjeden velger å kjøpe produkter fra, så burde hele greia egentlig boikottes. Anonymkode: b70d7...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #25 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): tatt i betraktning av hva slags fabrikker denne kjeden velger å kjøpe produkter fra, så burde hele greia egentlig boikottes. Anonymkode: b70d7...66b Arbeidsplassen min har kontor i ett av landene hvor H&M har mest fabrikker. De betaler "minstelønn" til ansatte, men det er så klart ikke en levedyktig lønn. For å sette det i perspektiv, vi betaler 8 ganger så høy månedslønn til en nyansatt som starter nederst på lønnsstigen. Det er velkjent i landet at H&M er en dårlig arbeidsgiver, samtidig er de en så viktig for økonomien at myndighetene ikke ønsker å regulere. Anonymkode: 8d563...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #26 Del Skrevet 20. januar 2022 Ja, det er klart at alle som handler på HM har lik økonomi og alle som handler på Cubus har lik økonomi og alle som handler på Match har lik økonomi og alle som handler på Høyer har lik økonomi. Er ikke det noe alle lærer i samfunnsfagstimene? Anonymkode: 7dc39...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 20. januar 2022 #27 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg kjøper ofte mange av klærne mine på hm. Jeg liker den butikken veldig godt👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. januar 2022 #28 Del Skrevet 21. januar 2022 Jeg syns h&m har mye fine klær☺ Er jo en bonus at det er mye tilbud der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #29 Del Skrevet 21. januar 2022 Vi har veldig god økonomi, men kjøper enda klær på hm fordi jeg er mer opptatt av om jeg liker tøyet på, og synes det er unødvendig å bruke masse penger på tøy. Anonymkode: e7385...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #30 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det forundrer meg når folk med god økonomi handler på HM. Fryktelige klær i fryktelig kvalitet. Barneklær er greit nok da. Anonymkode: 3449c...7c3 Det er ikke alle som er så opptatt av klær. Anonymkode: d45d7...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå