Gå til innhold

Jeg trenger tips til en helt hinsides måte å stave "Kristoffer" på ​ 🙂  ​

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Kristoffer" og "Christopher" er så kjedelige stavemåter. Trenger inspirasjon  🙂 

Anonymkode: 47404...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Kristoffer" og "Christopher" er så kjedelige stavemåter. Trenger inspirasjon  🙂 

Anonymkode: 47404...004

Herregud så dumt, kan ikke foreldre bare gi barna sine normale navn. Kjedelig er bedre en typisk overprentensiøse «unge mødre» navn, som gjør alt for at deres special little snowflake skal være så spesielt som over hode mulig. 

Men siden du spør, her er en helt jævlig måte å stave et i utgangspunktet fint navn på:

Krjystfjoåffeær 😂

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke..😅 Hvorfor ikke bare holde seg til stødige navn. En bekjent fortalte nettopp at sønnen hennes het Emrik… altså.. men hva fortventer man når mor selv heter Jeanette.

Anonymkode: 04760...cdc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med alle disse rare og kunstige navnene. 

Anonymkode: 703ea...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymus Notarius

Jeg vil herved anbefale Xpo ferens, som var slik Kristofer Columbus underskrev med fornavnet sitt (se bilde av manuskript under). Det var en slags blanding av det greske og det latinske alfabetet (i første delen, som er skrevet med gresk alfabet, står X for kh og p for r). Da snakker vi fancy. Gå for det.

File:2.- DCVIII.0001.tif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

For å være mer seriøs synes jeg Kristofer er den fineste måten å skrive navnet på, altså med én f.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...