Gå til innhold

på vei inn i klubben igjen


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

ja men hun ringte meg fra det nye nr da, er jo søstra som har vært problemet hele tiden virker det som, så nå vet jeg ikke hva som skjer, har problemer med å ta dette seriøst nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Jeg vet ikke, er hun usikker på om du føler noe for henne og prøver på en klossete måte å få bekreftet at det er verdt det?

Noe er det jo hun vil, ellers hadde hun ikke sendt sånne meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke jeg, vanligvis hadde jeg gittt faan, men er forelska også, så det er ikke så lett, tar det ikke så veldig seriøst akkurat nå, men gir ikke helt faan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er så opptatt av hva søsteren mener, at hun faktisk går på akord med sine egne følelser for deg, så... hun må være særdeles lite selvstendig og voksen kanskje..?

Vet ikke hva du skal gjøre jeg, lurven... du er jo forelsket i dama og vil vel ha henne, så jeg kan jo ikke akkurat råde deg til å droppe henne fordi det er eneste muligheten til å treffe noen som er verdt det.. men det er det jeg tenker.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremtiden blir kanskje litt vanskelig i og med lurven aldri kan dra hjem til henne, og han må alltid forklare dama hva søstera mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama kom en tur på besøk i går, og vi fikk snakka om det så det ser ut til at det ordner seg.

hun har desverre ingen mulighet til å få flytta fra søstra for øyeblikket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde hjulpet en del om søstera hadde likt lurven da. Hadde søstera til dama også vært kåt på lurven hadde disse søstrene bytta på å kjempe om lurven og hatt ham som sextrofe. men hadde virkeligheten vært slik, hadde angsten etterpå vært mangedobbelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde hjulpet, ja, men det er alikevel ikke henne han skal være sammen med. Og hvem vet, om søstra hadde tilbrakt litt tid sammen med lurven kan det jo hende hun ville likt ham alikavel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke litt mer spennende å tenke ut en teori hvor søsterene ikke unner hverandre goder pga sjalusi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nå kunne jo også lurven vært litt heldig da. f eks at dama til lurven misliker at søstera ikke liker ham, da vil jo dama til lurven instinktvis bli tiltrukket mot lurven dersom hun er uenig med søstera...

men det er også ting som gjør lurven uheldig, f eks dama til lurven har kjent søstera hele livet, - gutter kommer og går, - søstere består..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dama kom en tur på besøk i går, og vi fikk snakka om det så  det ser ut til at det ordner seg.

hun har desverre ingen mulighet til å få flytta fra søstra for øyeblikket

"Det kommer ordna sej" :danse: Du vet jeg unner deg det beste, kjære Lurven :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke hvorfor hun ikke liker meg, har aldri gjort henne noe, men det er jo som sgat ikke søstra jeg skal være sammen med, men hun kan jo ødelegge for oss uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Godt å se at det ser ut som det ordner seg for deg Lurven.

Hva om du spør denne jenta hva søsteren ikke liker ved deg? Er hun redd for at du skal såre søsteren hennes eller er det en annen grunn? Må være enklere å forholde seg til når du vet hva det gjelder, så kan du vise hvor fantastisk du egentlig er... ;) (Regner jeg med da, kjenner deg jo ikke.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...