AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #61 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 😂 En påstand dratt ut av løse lufta ja, som jeg tenkte. Selvsagt vil en leilighet i Oslo koste mer enn en enebolig i Ørje🤦🏼♀️ Trenger ikke være Einstein for å forstå det, men det er jo ikke sammenlignbart hverken i ts sin situasjon eller generelt. Tror neppe barna til ts vil føle seg fattig i leilighet i si Bergen fordi Kine bor i enebolig på Skjervøy liksom😂 Spørsmålet er jo om ts sitt barn vil føle seg fattig i leilighet i Bergen fordi Kine bor i enebolig i Bergen. I de aller fleste steder- store eller små- er det både leiligheter og eneboliger, og i 90% av tilfellene vil eneboligene være dyrere. Anonymkode: f9281...387 Kanskje det er sånn mange steder i landet. Men her sentralt i Oslo sentrum/vest der jeg bor, er det bygård på bygård på bygård og ingen eneboliger. Leilighetene koster latterlig mye mer enn de fleste eneboliger i Norge. Anonymkode: 78cc9...540 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #62 Skrevet 31. januar 2022 Da jeg ble skilt flyttet jeg fra rekkehus til leilighet. Eksen beholdt rekkehuset, så barna bor nå halve tiden i rekkehus og i leilighet. De elsker å være her. For det første fordi jeg er moren deres. Et hjem defineres ikke bare av areal og praktiske forhold, men av menneskene som bor der. Men de digger også leiligheten. Den har balkong og utsikt, og de sier den er veldig "koselig". Med dét mener de at vi er tettere på hverandre og ikke er spredt over etasjer. Dette liker jeg også veldig godt. Det er gull verdt å være tett på barna når de bare er hos meg halve tiden. I tillegg synes jeg jo dagens barn har svært godt av å lære at det finnes mange måter å bo på og at det ikke nødvendigvis er fantastisk å ha enormt med plass. Det er jo veldig mange som bor seg i hjel. Er det å være et godt eksempel? Jeg sier til barna at vi bor i leilighet fordi det er veldig koselig og fordi det er det jeg har råd til. Jeg synes dagens barn for det meste er ekstremt godt vant og gjerne kan orienteres om realiteter. Anonymkode: f63ea...415
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #63 Skrevet 31. januar 2022 Hahaha. Jeg og alle andre jeg kjenner oppvokst i Oslo, bodde i leilighet. Det var da aldri noe problem. Anonymkode: 44607...615
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå