Gå til innhold

Hva slags godteri snacks eller brus savner du?


Sommer2464

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 15.12):

Bamsepotetgull selges på butikken ennå, så hvorfor savner du det?

Anonymkode: 1756b...64f

Det gjør ikke den

Knottogtott skrev (På 15.1.2022 den 15.37):

De har det på meny! Det heter pom-bear fra maarud ☺️

Det er ikke samme produkt, smaken er ikke i nærheten en gang :nei:

Hareena skrev (På 15.1.2022 den 16.16):

Skulle gjerne sett Gastrogull (potetchips med Gastromat-krydder) i vanlige butikker. Har verken magemål eller viljestyrke til å kunne kjøpe minimum 10 stk på nettet.

Finnes på nettsiden 

Anonymkode: cb268...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommer2464 skrev (På 15.1.2022 den 14.48):

Jeg savner bamsepotetgullen.

 

Ahhh, den med paprika smak? Jeg har sett det fortsatt finnes den med salt, men den med paprika var jo bare himmelsk.. 

Husker jeg likte 2000 brusen som var i salg på 2000 tallet, den blå.. Men husker ikke hva den smaker da 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til gogutta skrev (5 timer siden):

Ordentlig Fanta, sånn som den var for 10-15 år siden. 

Fanta Grape er drit god 😸

Anonymkode: cb268...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost skrev (Akkurat nå):

 

Ahhh, den med paprika smak? Jeg har sett det fortsatt finnes den med salt, men den med paprika var jo bare himmelsk.. 

Husker jeg likte 2000 brusen som var i salg på 2000 tallet, den blå.. Men husker ikke hva den smaker da 🤭

RC Cola?

Anonymkode: cb268...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoho sjokoladen, Panda brus (nei de nye pærebrusene smaker IKKE det samme), 5-minutt sjokoladen. Bugg tyggiene fra 80-tallet❤️ Og aprikos sjokoladen fra Twistposen❤️

Anonymkode: 00176...016

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.thumb.jpeg.f7424d0936fb4f59cb73a8d43890ab01.jpeg

 

Savner caramello-sjokoladen, og tato og Tusenfryd-pastillene. Og Tv-godt-poser! 

Anonymkode: 45423...688

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 15.58):

French Fries med paprika. Om noen vet om / hvor det fortsatt er i salg? 

Anonymkode: 9dfce...a51

Den kom tilbake for noen år siden, men den smakte ikke det samme, så ble de borte igjen 

Anonymkode: 46e3e...dba

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

image.thumb.jpeg.f7424d0936fb4f59cb73a8d43890ab01.jpeg

 

Savner caramello-sjokoladen, og tato og Tusenfryd-pastillene. Og Tv-godt-poser! 

Anonymkode: 45423...688

Åååå, tv-godt-poser! 😻 Det er barndomsminner det! Men caramello finnes vel fortsatt? Eller? Savner den gamle Stratos-kubben som ikke var oppdelt. Stratos xtra tror jeg den het. Syns ikke den oppdelte som er nå smaker helt det samme selv om den også er knallgod. Den fantes både med og uten nøtter, likte den med nøtter best. Savner også blues-sjokoladen. Og riegel, hasla og ufo-drops. Fantes mange varianter av de dropsene. Polly potetløv er også et savn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ost skrev (14 timer siden):

 

Ahhh, den med paprika smak? Jeg har sett det fortsatt finnes den med salt, men den med paprika var jo bare himmelsk.. 

Husker jeg likte 2000 brusen som var i salg på 2000 tallet, den blå.. Men husker ikke hva den smaker da 🤭

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Smint 🤩🤩🤩

Anonymkode: 9f7f8...55d

Ah, de var så gode!! 😍

Anonymkode: 9e451...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hareena skrev (På 15.1.2022 den 16.16):

Skulle gjerne sett Gastrogull (potetchips med Gastromat-krydder) i vanlige butikker. Har verken magemål eller viljestyrke til å kunne kjøpe minimum 10 stk på nettet.

Dette fant jeg faktisk på Meny Stovner før jul. Ikke sett det i andre Meny-butikker så langt da. 

Anonymkode: 9e451...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chips o'hoi savner jeg også! Overhodet ingen fan av salt potetgull til vanlig, men dette riflede potetgullet var så sprøtt.. Og så utrolig god smak 😋

image.png.0810c4ead251dcbc0dfe993397403c40.png

Denne varianten kom vel ikke lenge etter, var vel omtrent det samme som forgjengeren. Savner den også. 😅 Hvorfor har de ikke salt potetgull med sånne små rifler lengre? 😭

 

Anonymkode: 9e451...43e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette fant jeg faktisk på Meny Stovner før jul. Ikke sett det i andre Meny-butikker så langt da. 

Anonymkode: 9e451...43e

Tråla alle Menybutikkene her i byen i dag uten hell. Stovner er en flytur unna. Må nok bli nettet (igjen). Kommer til å holde lokal innkjøper hos Meny ansvarlig for økning i isterlag. 10 pk på ei uke, jeg eier ikke viljestyrke når det kommer til Gastrogull.

Nei takk, ikke foreslå gulrot med kesamdipp og jeg finner ikke joggaskoa mine igjen.

Anonymkode: b9a8f...56d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tråla alle Menybutikkene her i byen i dag uten hell. Stovner er en flytur unna. Må nok bli nettet (igjen). Kommer til å holde lokal innkjøper hos Meny ansvarlig for økning i isterlag. 10 pk på ei uke, jeg eier ikke viljestyrke når det kommer til Gastrogull.

Nei takk, ikke foreslå gulrot med kesamdipp og jeg finner ikke joggaskoa mine igjen.

Anonymkode: b9a8f...56d

Gulrot med kesamdip er grusomt, det er jeg helt enig i. 😅

Ikke skal jeg be deg om hverken det eller å finne igjen joggeskoene heller. Utrolig svak for potetgull selv, men joggeskoene har jeg også kontroll på - de brukes flittig her. 😆

Anonymkode: 9e451...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...