Gå til innhold

Hva slags godteri snacks eller brus savner du?


Sommer2464

Anbefalte innlegg

Blir VELDIG glad hvisnoen har en nettside eller en eller annen butikk de vet om som selger disse grønne digre froske dropsene. Da blir jeg veldig glad. Kjører med glede langt for og hente de også :)

Anonymkode: 10913...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

 

0341A4F0-649D-4D88-B4CA-6E534615969D.jpeg

Anonymkode: 5473f...c49

Denne var min juletradisjon. Så savner den svært mye. Skjønner ikke at den ikke solgte godt nok. Det er jo sjokolade uten fyll. Det liker alle som liker sjokolade. Burde absolutt komme tilbake, om ikke annet så som sesongvare rundt juletider. 

Endret av SVK
  • Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner en type tyggegummi de solgte på slutten av 80 tallet - starten av 90 tallet. Det var en kjempe liten pakke med 5-6 tyggiser. De lå i gjennomsiktig plast og de var røde, gule og grønne. Husker ikke navnet.

Anonymkode: 3d581...a09

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SVK said:

Denne var min juletradisjon. Så savner den svært mye. Skjønner ikke at den ikke solgte godt nok. Det er jo sjokolade uten fyll, det liker jo alle som liker sjokolade. Burde absolutt komme tilbake, om ikke annet så som sesongvare rundt juletider. 

Mye gikk galt med Freia etter de ble kjøpt opp av Kraft, og senere Mondelez, syns jeg. Masse nytt fjas i melkesjokoladeavdelingen og bort med masse av klassikerne. 

Anonymkode: 43f5c...ec8

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg savner en type tyggegummi de solgte på slutten av 80 tallet - starten av 90 tallet. Det var en kjempe liten pakke med 5-6 tyggiser. De lå i gjennomsiktig plast og de var røde, gule og grønne. Husker ikke navnet.

Anonymkode: 3d581...a09

KIP? 

Husker de, med en indianer på. Men det var helt tilbake til før 1980.

Anonymkode: 43f5c...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 19.21):

Ååååh, Love-brus!!! 

Anonymkode: 06a8a...854

Jeg kjøpte det i Nordheimsund på en liten kafe på kaien tidligere i år. Hadde ikke sett den brusen siden 90 tallet. Smakte helt nydelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

KIP? 

Husker de, med en indianer på. Men det var helt tilbake til før 1980.

Anonymkode: 43f5c...ec8

De er sikkert eldre enn 80/90 tallet. Ja kanskje det var en indianer på. Nå ble jeg usikker. Har prøvd å «Google» de men finner de ikke 😆

Anonymkode: 3d581...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Mye gikk galt med Freia etter de ble kjøpt opp av Kraft, og senere Mondelez, syns jeg. Masse nytt fjas i melkesjokoladeavdelingen og bort med masse av klassikerne. 

Anonymkode: 43f5c...ec8

Helt enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

De er sikkert eldre enn 80/90 tallet. Ja kanskje det var en indianer på. Nå ble jeg usikker. Har prøvd å «Google» de men finner de ikke 😆

Anonymkode: 3d581...a09

Mulig jeg har sett de i en godterinostalgisk bok jeg har. Men det er mye godteri som er så glemt at det ikke finnes på nett en gang. Papiret og posene er jo for det meste borte for lenge siden også. 

Anonymkode: 43f5c...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

 

2CFAF7AF-B3F7-46E6-8D20-377FE70EF92B.jpeg

Anonymkode: 5473f...c49

Elsket disse som barn. Husker også at jeg pleide å brekke løs melkesjokoladen og spise den først slik jeg satt igjen med Disney-figuren i hvit sjokolade. 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tropo

Salte bjørner

Super piratos

Kims Bamser

Chicken Pomms

Kjeft

Stratos med nøtter... 

Anonymkode: 2362d...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Eloise12345 said:

Maarud salt og pepper skruer. De var kjempegode, og den beste chipsen jeg visste om. Men de forsvant. :(

Disse savner jeg også. Jeg løser det nå med å kjøpe salte skruer og så tilsette pepper selv. Ikke helt det samme, men det funker.

Jeg savner Relieff smågodtsjokolade. De har forsvunnet nå. :( 

114_Relieff_692_0-600x600.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...