Gå til innhold

Kjæresten har drukket energidrikk nesten hver dag i 3 år nå. - Føler jeg må ta grep her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva om vi bytter energibruken med vaksine. Fortsatt like mange her som mener han må 'velge selv' og at du ikke er moren hans?

Anonymkode: 41973...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

wow, så mange negative kommentarer rettet mot meg da? Nei, jeg er ikke moren hans, men tror han hører mer på meg enn på moren sin for å si det sånn, spesielt med tanke på at jeg bor sammen med fyren og er gravid med ungen hans. Hakker ikke på han i det hele tatt. Ja, jeg har jo i meg ting som ikke skriker sunt til tider jeg også, men alt med måte og jeg er en av de som passer på hva jeg har i meg. I motsetning til mange andre her virker det som.🤦‍♀️ men så er dere vel noen store energidrikk drikkere selv dere som svarer så patetisk i denne tråden. 

Anonymkode: d69a7...2b8

Nåmin dakar - fikk du ikke støtten du hadde sett for deg du da 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva om vi bytter energibruken med vaksine. Fortsatt like mange her som mener han må 'velge selv' og at du ikke er moren hans?

Anonymkode: 41973...3b6

Teit å sammenligne. Ærlig talt.

Anonymkode: d4dfa...550

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han nyte sin energidrikk. Selvfølgelig vil han ikke ha brus i stedet, han vil ha den med koffein.

Ikke farlig foren voksen mann å drikke en energidrikk om dagen. Han kunne nok drukket minst fire ila dagen.
 
0,5L energidrikk inneholder koffeinmengde tilsvarende en kopp kaffe. Energidrikk inneholder også flere typer B-vitaminer, som er bra for kroppen, og som vi tisser ut om vi får for mye.

La din stakkers mann være og kjøp et brett energidrikk til han

Anonymkode: afe65...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må på ingen måte ta grep for din sambo. Ro deg helt ned. 

Anonymkode: 69a1b...9c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

wow, så mange negative kommentarer rettet mot meg da? Nei, jeg er ikke moren hans, men tror han hører mer på meg enn på moren sin for å si det sånn, spesielt med tanke på at jeg bor sammen med fyren og er gravid med ungen hans. Hakker ikke på han i det hele tatt. Ja, jeg har jo i meg ting som ikke skriker sunt til tider jeg også, men alt med måte og jeg er en av de som passer på hva jeg har i meg. I motsetning til mange andre her virker det som.🤦‍♀️ men så er dere vel noen store energidrikk drikkere selv dere som svarer så patetisk i denne tråden. 

Anonymkode: d69a7...2b8

Jeg har aldri drukket én eneste energidrikk i hele mitt liv, men jeg ser virkelig ikke problemet. Hadde du reagert likedan om han drakk fire kopper kaffe hver dag? Hvis ikke, dropp det. Han er en voksen mann og må da for pokker få drikke én energidrikk hver dag om han vil det. Ærlig talt. 

Anonymkode: ba7f8...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...