Gå til innhold

Ukjente menn prater, hvorfor må de si at de er single??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prater mye med ukjente mennesker også menn gjennom jobben.

og  noen menn har mye på hjertet og også må nevne at de er single. Jeg sier aldri noe det til tilfeldig fremmede menn jeg treffer.

Er det noen grunn til at de nevner det? Eller er det bare en del av praten.

siste idag, hadde veldig mye på hjertet og praten gikk lett og fant ut vi var enig i mye på den halvtimen vi pratet. Han sa han var introvert. Noe jeg syns var rart med en sånn snakkesalig kar. Og fortalte han var single på fjerde året. 
Tenkte igjen … hvorfor må det fås frem at han er single??

 

 

 

Anonymkode: 2dd8b...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tilfelle han hadde sjans på deg. Ikke noen annen grunn tror jeg.. 

Anonymkode: 078bd...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det motsatte. Hvorfor smetter menn jeg snakker med i jobbsammenheng inn at de er gift/i et forhold, uten at det er relevant? Jeg oppfører meg ikke flørtete i det hele tatt.

Anonymkode: e14ea...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg lurer på det motsatte. Hvorfor smetter menn jeg snakker med i jobbsammenheng inn at de er gift/i et forhold, uten at det er relevant? Jeg oppfører meg ikke flørtete i det hele tatt.

Anonymkode: e14ea...ff0

De er redde for å fremstå som incels uten tilgang på sex 🤷‍♀️

Anonymkode: 078bd...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd at menn plutselig tar opp at de er gift eller har samboer når vi prater en del på jobb. Jeg tror egentlig ikke det ar noe med flørt å gjøre, men at man blir kjent med hverandre. Så hvorfor utelate det? 

Anonymkode: f9e4f...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er som regel de jeg får en god tone med fra første sekund😂. Sånne det kjennes som man kjenner fra før. 
ts

Anonymkode: 2dd8b...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også opplevd at menn plutselig tar opp at de er gift eller har samboer når vi prater en del på jobb. Jeg tror egentlig ikke det ar noe med flørt å gjøre, men at man blir kjent med hverandre. Så hvorfor utelate det? 

Anonymkode: f9e4f...28a

Flørting er det absolutt ikke når de nevner kona… Så jeg lurer fremdeles på hvorfor de gjør det. I mitt tilfelle er det ofte snakk om menn jeg ikke nødvendigvis skal treffe igjen. Ikke de helt nære kollegaene altså. 

Anonymkode: e14ea...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Flørting er det absolutt ikke når de nevner kona… Så jeg lurer fremdeles på hvorfor de gjør det. I mitt tilfelle er det ofte snakk om menn jeg ikke nødvendigvis skal treffe igjen. Ikke de helt nære kollegaene altså. 

Anonymkode: e14ea...ff0

TS er sånn her og. Treffer dem jo aldri igjen. Det er bare ett øyeblikk i livet for alle tror jeg.  Så er man glemt etterpå og omvendt.  Eller jeg glemmer ikke alle så lett. 

Anonymkode: 2dd8b...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...