Gå til innhold

fant fjorårets julepresang i dag


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg ryddet i bilen i dag og fant fjorårets julepresang til min søster. :overrasket: må si jeg fikk sjokk!! :overrasket: Jeg var vekkreist på jobb i julen i fjor, så er nok derfor jeg ikke merket det før nå. Ikke har hun sagt noe heller :sjenert: jeg ringte henne om funnet mitt i dag og spurte om jeg skulle vente to mnd med å gi henne det eller om hun ville ha det med en gang. hehe :grine2:

Psst, må si at jeg rydder bilen relativd ofte, men har ikke fått med meg at dashbord skuffen var såååå dyp :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Og hva svarte din søster da?

Hun spurte hva det var, jeg sa at det var jo en hemmelighet... :ler:

men hun gav seg ikke. Jeg sa at det var ett gavekort på 500 kr som hun kan bruke på hvilken som helst storsenter i Bergen. Hun ble kjempe happy og sa at da skulle hun ut og kjøpe seg noe fint. Hun er enemor og har lite penger, så jeg vet at det kom godt med. :) så kanskje bedre sent enn aldri :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun spurte hva det var, jeg sa at det var jo en hemmelighet...  :ler:

men hun gav seg ikke. Jeg sa at det var ett gavekort på 500 kr som hun kan bruke på hvilken som helst storsenter i Bergen. Hun ble kjempe happy og sa at da skulle hun ut og kjøpe seg noe fint. Hun er enemor og har lite penger, så jeg vet at det kom godt med. :) så kanskje bedre sent enn aldri  :ler:

Så bra da! Morsomt å få gaver når man minst venter det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har du ikke stusset på at hun ikke har sagt takk for gaven...? Og har hun ikke stusset på hvorfro hun ikke fikk noe av deg i fjor...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar. Husk å sjekk opp om ikke gavekortet er gått ut av dato. Hadde det vært meg så hadde jeg fått så dårlig samvittighet at jeg hadde kjøpt henne et kort til. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har du ikke stusset på at hun ikke har sagt takk for gaven...? Og har hun ikke stusset på hvorfro hun ikke fikk noe av deg i fjor...? :klø:

Nei, egentlig ikke. Vi har alltid feiret jul sammen, så da pleier vi å si takk der og da. Men i fjor måtte jeg reise i hastverk med jobben til en annen by, så jeg hadde bare tid til å stikke innom foreldrene mine med gavene og løpe igjen. Det er jo litt rart at hun ikke har sagt at hun ikke har fått noe. Jeg spurte henne om det, men hun sa hun hadde fått så mye, så hun kom ikke til å tenke på det. Hun blir ihvertfall den første som får av meg i år, hvis jeg ikke må reise vekk med jobben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar. Husk å sjekk opp om ikke gavekortet er gått ut av dato. Hadde det vært meg så hadde jeg fått så dårlig samvittighet at jeg hadde kjøpt henne et kort til.  :hoppe:

Jeg har sjekket, det har heldigvis ikke gått ut på dato! :)

Jeg har allerede kjøpt en liten ting til siden jeg hadde så dårlig samvittighet! :)

Ellers så har min mor og de spredt det her til hele slekten! :roll: har flere tanter som har ringt og ledd av av mitt funn... :sur: jeg blir nok ikke minde mobbet frem til jul, så tror jeg må bli tidlig ferdig med julepresangene mine i år.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...