Gå til innhold

Venn med asberger syndrom skriver melding om at han har klippet kjønnshårene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det skrev han og han skrev at det lugget sånn når han runket. Jeg skrev tilbake at det er intimt og en deler ikke slikt med andre utenom de en har en sexuell relasjon til. Han ble skuffet på meg siden vi har skrevet om sex før. Men det er lenge siden og jeg har ikke nevnt noe sexuelt til han. Og han skriver mld om at jeg trenger ikke spørre han om hjelp til noe siden jeg er så frekk skriver han. Jeg skrev bare sannheten til han men det tålte han ikke. jaja

Anonymkode: 21148...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det skrev han og han skrev at det lugget sånn når han runket. Jeg skrev tilbake at det er intimt og en deler ikke slikt med andre utenom de en har en sexuell relasjon til. Han ble skuffet på meg siden vi har skrevet om sex før. Men det er lenge siden og jeg har ikke nevnt noe sexuelt til han. Og han skriver mld om at jeg trenger ikke spørre han om hjelp til noe siden jeg er så frekk skriver han. Jeg skrev bare sannheten til han men det tålte han ikke. jaja

Anonymkode: 21148...d9d

Hva har det med asbergers å gjøre?🤦

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hva er det meningen vi skal diskutere her? Har du et spørsmål rundt dette? 

Anonymkode: eac6e...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det skrev han og han skrev at det lugget sånn når han runket. Jeg skrev tilbake at det er intimt og en deler ikke slikt med andre utenom de en har en sexuell relasjon til. Han ble skuffet på meg siden vi har skrevet om sex før. Men det er lenge siden og jeg har ikke nevnt noe sexuelt til han. Og han skriver mld om at jeg trenger ikke spørre han om hjelp til noe siden jeg er så frekk skriver han. Jeg skrev bare sannheten til han men det tålte han ikke. jaja

Anonymkode: 21148...d9d

Nå skriver han at jeg kan slette han på fb og slette nr hans. og late som han ikke eksisterer, Er det så gale blant de med denne diagnosen? 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok. Hva er det meningen vi skal diskutere her? Har du et spørsmål rundt dette? 

Anonymkode: eac6e...810

Om dette er vanlig oppførsel av de med asberger eller ikke vel? Sorry

Anonymkode: 21148...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere skrevet om sex før så er det ikke veldig rart med denne misforståelsen. Her kommer vi inn på språkets finesser. Du kan åpenbart diskutere sex og har gjort det. Erfaring: sex er greit å snakke om med deg. Tydeligvis er det enkelte ting ihht sex du vil snakke om og andre ikke. Det er ikke greit å vite or andre. Så får han tilsnakk som om han var et barn. Det kan jeg skjønne at oppfattes som frekt. 

En gang jeg datet en fyr og vi hadde sex så spurte han etterpå hvordan det føltes. Da sa jeg at det føltes som å bli kjørt over av en buss, og han ble sur. Men han spurte jo hvordan det føltes. Et spørsmål kun jeg vet svaret på siden det var mine følelser det var snakk om. 

Anonymkode: 7d443...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har dere skrevet om sex før så er det ikke veldig rart med denne misforståelsen. Her kommer vi inn på språkets finesser. Du kan åpenbart diskutere sex og har gjort det. Erfaring: sex er greit å snakke om med deg. Tydeligvis er det enkelte ting ihht sex du vil snakke om og andre ikke. Det er ikke greit å vite or andre. Så får han tilsnakk som om han var et barn. Det kan jeg skjønne at oppfattes som frekt. 

En gang jeg datet en fyr og vi hadde sex så spurte han etterpå hvordan det føltes. Da sa jeg at det føltes som å bli kjørt over av en buss, og han ble sur. Men han spurte jo hvordan det føltes. Et spørsmål kun jeg vet svaret på siden det var mine følelser det var snakk om. 

Anonymkode: 7d443...b13

Ja skjønner det. Uff føler meg dum nå og har bedt han om unnskyldning. Så får vi se. takk for svar.

Anonymkode: 21148...d9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crazydoglady skrev (14 minutter siden):

Hva har det med asbergers å gjøre?🤦

Alt? Mangel på sosiale evner og interaksjoner med andre. 

til TS; Ingenting du kan gjøre annet enn å sett han på plass når det er nødvendig. Du får ikke til å endre han allikevel. Så sett grenser for deg selv og si som du gjorde. 

Anonymkode: 0d89d...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi ordnet opp og han skrev han ble forvirret og han bad meg om unnskyldning og. Uff ikke lett alltid skjønner jeg, Men det ordnet seg. Han er jo ok å snakke med så.

Anonymkode: 21148...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Alt? Mangel på sosiale evner og interaksjoner med andre. 

til TS; Ingenting du kan gjøre annet enn å sett han på plass når det er nødvendig. Du får ikke til å endre han allikevel. Så sett grenser for deg selv og si som du gjorde. 

Anonymkode: 0d89d...92f

Nei. Asperger er lavt på autisme-spektrum. Ikke alle har som største symptomer at de mangler sosiale evner og forståelse.

 

hilsen en med asperger som forstår dette og ts🤷🏽‍♀️

Anonymkode: e2019...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Alt? Mangel på sosiale evner og interaksjoner med andre. 

til TS; Ingenting du kan gjøre annet enn å sett han på plass når det er nødvendig. Du får ikke til å endre han allikevel. Så sett grenser for deg selv og si som du gjorde. 

Anonymkode: 0d89d...92f

Tror ikke dette som beskrives her er noe typisk for asbergers altså.. Finnes mye rare folk uansett som deler mye rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazydoglady skrev (17 timer siden):

Hva har det med asbergers å gjøre?🤦

Lurer jeg også på.. 

 

 

Anonymkode: 871b3...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...