AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #41 Skrevet 25. januar 2022 Sensi skrev (6 timer siden): Tja vil jeg si til det. Når blødning stopper, kan det vel ikke utvikle seg mer, uavhengig av overgangsalder eller p-pille bruk? Men kanskje hormoner i kroppen gjør at noen har mer smerter? Jeg har iallfall vært synptomfri i snart 10 år. Hadde fryktelige smerter som økte på over flere år. Og hadde mye endometriose i hele buken, blære, tarm. Kan godt hende jeg har endometriose nå også, men at det er symptomfritt. Bruker ikke prevensjon nå. Tenker det er mer at det er forskjellig. Noen har store plager uten at noe hjelper. Håper dette er mindretallet. Endometriose ligger der selv om du ikke kjenner den. Men når man blir eldre så kan plagene bli mindre etterhvert som hormonene synker. Jeg har hatt endometriose siden tenårene og er nå i overgangsalderen og har enda endometriose til legen store forskrekkelse. har ikke hatt mensen på flere år. Men smertene var verst i fram til 40 årene da endret det seg. Mange har endo uten de har plager. Jeg har høy grad av endometriose. Anonymkode: f7445...684 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå