Gå til innhold

Sommerferien 2023, hvor vil dere dra hen da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal besøke Hazrath Syedina Sarguru Madarsha Awliyah Madari Dargah. 

Anonymkode: 66b15...47b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japan, hvis jeg ikke får dratt i år. 

Tilbake til USA hvis jeg får dratt til Japan i år :)

Anonymkode: 5bb58...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om situasjonen tillater det (jeg har en jobb jeg må være forsiktig i mtp korona), har vi veldig lyst til å dra til varmere strøk. Ellers blir det turer i Norge og campingliv, regner jeg med.

Anonymkode: 001b4...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har EKSTREMT lyst til å dra til Japan, det har også samboeren min. Ingenting er planlagt da. Luftet bare tanken til han om å droppe kostbare turer/ferier i 2022 og heller spare det til en eventuell Japan ferie i 2023. 😄 Han var litt "njææ" da jeg tok det opp, men skal ta det opp igjen. 😁

Anonymkode: 11be3...620

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har EKSTREMT lyst til å dra til Japan, det har også samboeren min. Ingenting er planlagt da. Luftet bare tanken til han om å droppe kostbare turer/ferier i 2022 og heller spare det til en eventuell Japan ferie i 2023. 😄 Han var litt "njææ" da jeg tok det opp, men skal ta det opp igjen. 😁

Anonymkode: 11be3...620

Visste du at Norge er større enn Japan?

Hvis man ikke teller med Svalbard så er Japan bittelitt større.

Anonymkode: 66b15...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdere å ta en syden ferie alene en ukes tid eller to hvis ingen av de andre planene jeg har går igjennom. Har ikke hatt ferie de siste to somrene så er på tide. 

Andre ønsker er å dra til Nederland, men det er lettvindt og kan gjøres på en helg uansett. 

Vi får se. Norges ferie har jeg ikke råd til. 

 

Anonymkode: 514f6...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til neste år blir det Italia, åkke som. I år blir det en bilferie langs sørlandet og vestlandet.

Anonymkode: 46663...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.1.2022 den 23.32):

Jeg forstår ikke at folk orker reise til utlandet med munnbind og styr jeg da. Bare jeg tar t-banen til sentrum her i Oslo så må jeg bytte munnbind minst 2 ganger, pga nesa renner sånn. I tillegg sliter jeg med å puste. Om jeg skulle reist til f.eks Spania så måtte jeg hatt med tusenvis av munnbind, det koster jo litt. Hvordan løser dere dette, dere som har tenkt dere til utlandet? Tar dere med en bærepose med munnbind? Og tenk så rart skille man får med munnbind i sola. I Spania må man jo ha munnbind på stranda til og med. 

Anonymkode: 9c1b5...985

Nei, man må ikke ha munnbind på stranda i Spania. Var der i starten av januar og det er i utgangspunktet krav med munnbind utendørs, men det er unntak for strand, solseng og turgåing i naturen. Mange som ikke hadde munnbind utendørs også selv om det er hovedregelen. Men på kollektivtransport og innendørs så bruker alle det, men ikke når man sitter på restaurant heller selvfølgelig. Synes ikke det er noe problem, er blitt vant til munnbind egentlig. Kjøper en stor pakke med munnbind, det koster ca en hundrelapp og varer i flere uker. Ikke veier det noe heller. Man må bare tilpasse seg reglene der man er. Herlig å kunne reise igjen. Vi var på øyhopping i Hellas i sommer og i 2022 håper jeg på Mexico og USA igjen. Kunne ikke falt meg inn å vente til 2023 med å reise igjen. Livet er nå!

Anonymkode: 4efb0...c8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...