Gå til innhold

Sommerferien 2023, hvor vil dere dra hen da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg orker ikke og ta veldig store sjanser i år, kanskje et tur til london og Roma hvis det lar seg gjøre,men ellers blir vi bare på hytta, bestiller bare hoppe på tur evt.

Men sommerferier 2023 : har vi veldig lyst til og enten dra til Maldivene, Usa eller Frankrike igjen, vi har familie i både Usa og Frankrike.

Så håper det er bedre enn nå. Vi elsker USA og har vert i New york,Califorina, Arizona, Florida og Alaska, blir nok New york i 2023 hvis vi drar dit ,da vi har familie der.

Har dere noen større planer for 2023 enn 2022?

Anonymkode: 0a0be...5c8

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

en tur ikke et tur 😂

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har reist ganske mye de siste to årene og ser ikke korona som et hinder. I år skal vi til Kolombia eller Peru, og om vi får tid dykke i Jordan. Neste år kommer an på den politiske situasjonen rundt omkring, vi vil til Etiopia om det roer seg der.

Anonymkode: 2c5e8...45e

• Liker 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Drømmer om Italia til sommeren, men kommer helt an på koronautviklingen. 

Anonymkode: 0930a...c6f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

en tur ikke et tur 😂

En skrive leif? 

Anonymkode: 6dce3...2ec

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nekter å tenke på 2023, i hvert fall hvis årsaken er at man allerede nå skal begynne å miste håpet for 2022. Jeg har planer om rundtur i England, Skottland og Wales - i år.

Anonymkode: 49ca4...d52

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

-jk-

I år blir det nok norgesferie, tviler på at det blir utenlandstur slik situasjonen er. 2023 er nok litt langt frem for min del, orker ikke å tenke på det ennå ;) Men vi skal kjøre Island rundt på sikt da, kanskje det lar seg gjøre i 2023...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vil til Nice! 

Anonymkode: 12845...a8c

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vil til Nice! 

Anonymkode: 12845...a8c

Dritkjedelig pensjoniststed..

Anonymkode: da333...dca

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg fyller 50, og planlegger å reise, men vet ikke helt hvor. Kanskje Canada?

Anonymkode: bf180...ceb

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Om korona har roet seg så blir det øyhopping i Hellas. Utsatt fra 2020. Har allikevel vært ute og reist de siste årene, men da reiser som trenger lite planlegging og kan tas nærmest på sparket.

Anonymkode: b72e3...92e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Balian d'Ibelin

Eneste reise plan jeg har for 2023 er og dra til Danmark.

Har aldri reist alene til utlandet før, og tenkte det er greit å starte med Danmark. 

I 2022 har jeg plan om å reise i Norge.

Endret av Balian d'Ibelin
  • Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hmmmmmm

Har lyst til å ta en tur til Hellas en uke i sommer, med min datter. Men tror nok neppe korona tillater det. Jeg hater bilferie, så Norge rundt utgår😂 Da blir jeg hjemme. Håper å jobben en del i bijobben evt.

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Linny111

Reiser ikke på ferie i sommerferien, men håper det blir Australia eller Japan eller et annet sted langt unna en eller annen gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Håper på en London-tur. Vi tar toget, så er tar litt tid og planlegging. Men hadde vært gøy å ha med ungen dit 🥰

Anonymkode: 3844a...0ea

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Archer

2023...? Er jo 2022 nå da🤣🤦 skall en tur till spania og italia i år jeg😊👍

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Archer
Hmmmmmm skrev (31 minutter siden):

Har lyst til å ta en tur til Hellas en uke i sommer, med min datter. Men tror nok neppe korona tillater det. Jeg hater bilferie, så Norge rundt utgår😂 Da blir jeg hjemme. Håper å jobben en del i bijobben evt.

Lol.. du tillater denne korona å styre over livet ditt?🙈

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

I sommer er det kajakk og biltur opp mot Lofoten. Så satser vi på resten av nord Norge til neste sommer, og innom Finland og Sverige på veien hjem. 

Anonymkode: 6dce3...2ec

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvis vi er ferdig med pandemien neste år så står USA, Dubai og Sardinia på planen. Har reist de siste to årene også, men på turer som var planlagt i siste liten. Blir nok noe sånt i år også. Tror og håper at korona roer seg en del mot sommeren.

Anonymkode: b10da...125

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sicario
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg orker ikke og ta veldig store sjanser i år, kanskje et tur til london og Roma hvis det lar seg gjøre,men ellers blir vi bare på hytta, bestiller bare hoppe på tur evt.

Men sommerferier 2023 : har vi veldig lyst til og enten dra til Maldivene, Usa eller Frankrike igjen, vi har familie i både Usa og Frankrike.

Så håper det er bedre enn nå. Vi elsker USA og har vert i New york,Califorina, Arizona, Florida og Alaska, blir nok New york i 2023 hvis vi drar dit ,da vi har familie der.

Har dere noen større planer for 2023 enn 2022?

De 2 siste sommerene har vært de Beste på mange, mange år!

Tenker det blir hytta og en del lange fjellturer/overnattinger i fjellet til sommeren også. Savner ikke utenlandsreiser i det hele tatt 🙈

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...