Gå til innhold

Sommerferien 2023, hvor vil dere dra hen da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Archer skrev (3 timer siden):

2023...? Er jo 2022 nå da🤣🤦 skall en tur till spania og italia i år jeg😊👍

Tror du må lese HI en gang til… TS snakker om sommeren 2023, ikke i år 2022.

Anonymkode: 1bd87...2df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror du må lese HI en gang til… TS snakker om sommeren 2023, ikke i år 2022.

Anonymkode: 1bd87...2df

Okei, lurer bare hvorfor 2023 nevnes når 2022 så vidt har startet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Archer skrev (7 minutter siden):

Okei, lurer bare hvorfor 2023 nevnes når 2022 så vidt har startet?

Fordi TS (og mange av oss andre) har registrert at det er en pågående pandemi, og at vi håper det kanskje har roet seg til 2023..og dermed ligger til rette for mer normal reising i hele verden?

Anonymkode: 9b2f9...618

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Fordi TS (og mange av oss andre) har registrert at det er en pågående pandemi, og at vi håper det kanskje har roet seg til 2023..og dermed ligger til rette for mer normal reising i hele verden?

Anonymkode: 9b2f9...618

Ja, man kan jo leve på håpet🥱, men må nok skuffe deg og si att 2023 nok blir akkurat likt som de forrige årene med denne pandemien😊 så i år blir det ferie i utlandet, møkka lei å feriere i dette dyre landet og vill ut i verden, pandemi eller ei hehe! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet at vi er i 2022, men jeg reiser ikke nå pga Korona, tar ikke sjans, hvis jeg ikke tar en hoppe på tur,men det er fortidlig og si.

mye spennende her

Anonymkode: 0a0be...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuserer på denne sommeren først før jeg begynner å tenke på neste års sommerferie 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (11 minutter siden):

Fokuserer på denne sommeren først før jeg begynner å tenke på neste års sommerferie 😅

skjønner,men blir en del begrensinger i år og tenker jeg

Anonymkode: 0a0be...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Iran. 

Dvs, ikke på sommeren da. Det er vel litt i varmeste laget i Iran på sommerstid for mitt nordiske blod 

Anonymkode: f5446...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 7.24):

Jeg orker ikke og ta veldig store sjanser i år, kanskje et tur til london og Roma hvis det lar seg gjøre,men ellers blir vi bare på hytta, bestiller bare hoppe på tur evt.

Men sommerferier 2023 : har vi veldig lyst til og enten dra til Maldivene, Usa eller Frankrike igjen, vi har familie i både Usa og Frankrike.

Så håper det er bedre enn nå. Vi elsker USA og har vert i New york,Califorina, Arizona, Florida og Alaska, blir nok New york i 2023 hvis vi drar dit ,da vi har familie der.

Har dere noen større planer for 2023 enn 2022?

Anonymkode: 0a0be...5c8

Vi drar til Roma nå i April. Ingen planer i sommer, men sikte på Thailand jula 2023. Skulle egentlig i 2020. 

Anonymkode: 5466d...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fordi TS (og mange av oss andre) har registrert at det er en pågående pandemi, og at vi håper det kanskje har roet seg til 2023..og dermed ligger til rette for mer normal reising i hele verden?

Anonymkode: 9b2f9...618

Det vil være like mye pandemi i 23. Lev mens du kan, skal du sitte å vente på den er over, dør du på norsk jord uten å ha reist en dag i dit liv siden 2020. 

Anonymkode: 5466d...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt tur til Japan i år, men jeg tviler egentlig på at det blir noe av (de har hatt stengt for turister siden mars 2020...). Så da blir det å utsette turen dit til 2023.

Hvis vi ikke må utsette, så tenkte vi en USA-tur i 2023. 

Anonymkode: 5bb58...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 7.24):

Jeg orker ikke og ta veldig store sjanser i år, kanskje et tur til london og Roma hvis det lar seg gjøre,men ellers blir vi bare på hytta, bestiller bare hoppe på tur evt.

Men sommerferier 2023 : har vi veldig lyst til og enten dra til Maldivene, Usa eller Frankrike igjen, vi har familie i både Usa og Frankrike.

Så håper det er bedre enn nå. Vi elsker USA og har vert i New york,Califorina, Arizona, Florida og Alaska, blir nok New york i 2023 hvis vi drar dit ,da vi har familie der.

Har dere noen større planer for 2023 enn 2022?

Anonymkode: 0a0be...5c8

Vi drar tre uker til Kreta i juli 🤞☀️

Anonymkode: e0c4a...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2023 er for lenge til. Jeg planlegger for sommeren i år. Planen er Hellas, drømmen er øyhopping. Vi har vært på utenlandsferie hvert eneste år de siste 20 årene 😉

Anonymkode: 126c0...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke pandemien er over i 2023 heller. Det blir nok heller noe vi må lære oss å leve med. Jeg reiste i fjor, og kommer nok til å reise i år også. Så lenge jeg er fullvaksinert og følger de tiltakene hvert land har innført, ser jeg ikke noe problem med å reise

Anonymkode: ebc7b...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye spennende :)

Tror ikke pandemien er over 2023 jeg heller,men tror vi lever ganske normalt da

Anonymkode: 0a0be...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke at folk orker reise til utlandet med munnbind og styr jeg da. Bare jeg tar t-banen til sentrum her i Oslo så må jeg bytte munnbind minst 2 ganger, pga nesa renner sånn. I tillegg sliter jeg med å puste. Om jeg skulle reist til f.eks Spania så måtte jeg hatt med tusenvis av munnbind, det koster jo litt. Hvordan løser dere dette, dere som har tenkt dere til utlandet? Tar dere med en bærepose med munnbind? Og tenk så rart skille man får med munnbind i sola. I Spania må man jo ha munnbind på stranda til og med. 

Anonymkode: 9c1b5...985

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg forstår ikke at folk orker reise til utlandet med munnbind og styr jeg da. Bare jeg tar t-banen til sentrum her i Oslo så må jeg bytte munnbind minst 2 ganger, pga nesa renner sånn. I tillegg sliter jeg med å puste. Om jeg skulle reist til f.eks Spania så måtte jeg hatt med tusenvis av munnbind, det koster jo litt. Hvordan løser dere dette, dere som har tenkt dere til utlandet? Tar dere med en bærepose med munnbind? Og tenk så rart skille man får med munnbind i sola. I Spania må man jo ha munnbind på stranda til og med. 

Anonymkode: 9c1b5...985

Helt enig. Det er ikke normal ferie. 

Anonymkode: be3ae...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg forstår ikke at folk orker reise til utlandet med munnbind og styr jeg da. Bare jeg tar t-banen til sentrum her i Oslo så må jeg bytte munnbind minst 2 ganger, pga nesa renner sånn. I tillegg sliter jeg med å puste. Om jeg skulle reist til f.eks Spania så måtte jeg hatt med tusenvis av munnbind, det koster jo litt. Hvordan løser dere dette, dere som har tenkt dere til utlandet? Tar dere med en bærepose med munnbind? Og tenk så rart skille man får med munnbind i sola. I Spania må man jo ha munnbind på stranda til og med. 

Anonymkode: 9c1b5...985

Reiser ikke til land hvor man må ha munnbind utendørs. Bruker samme munnbind hele tiden (ikke de kirurgiske, men noen av bedre kvalitet som holder)

Anonymkode: 2c5e8...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...