Gå til innhold

💔min første kjærlighetssorg💔😥

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eloise12345 skrev (4 minutter siden):

Jeg kjente heller ingen tro, men ønsket å finne den og den kom etter mange år. Men husk det går over. 💖

Denne …. 😥💔 

Anonymkode: 17c8f...68b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne …. 😥💔 

Fin, og en kald pils. Det roer meg ned i slike situasjoner.  Musikk er terapi. 

Og å huske: vi er egentlig alle alene. Ingen er trygge selv om de har kjæreste. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

gode klemmer 

Anonymkode: 3eef9...b43

Takk😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marbelle skrev (8 minutter siden):

Åh uff. Føler med deg, gjør drit vondt. Jeg har vart igjenom 1 stor kjerlighetssorg. Vi var sammen 3 år og det tokk ca 6 mnd før jeg begynte leve mer normalt. Gråt nesten hvar dag. Etter det tokk det 1 år Tilda jeg begynte å føle meg hel igjen. Så Lang tid tar det. Var igjenom 1 kjerlighetssorg til Etter det , vi var sammen 2 år og han va en dritsekk. Etter det måtte jeg hos psykolog og greier fordi jeg trodde det var noe seriøst feil på meg. Idag Noen år Etter det har jeg det bra, har en ny kjereste som jeg har det fantastiskt sammen med. Vi har vart sammen 2 år og elsker hvarandre og er snille med hvarandre. Skulle det ta slutt nå så skulle jeg bli Lei meg og knust men tror og at det ville blitt enklere , og hade gjerne hatt han som Ven i livet mitt en inget alls. 

men ja det gjør vondt. Gråt masse, sørg, snakk med venner, få ut deg smerte, trene. Det kan hjelpe ♥️

Takk for din erfaring💔😥❤️ Dette var min største kjærlighet men det var turbulent… vi var sammen i 8 år… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (10 minutter siden):

Jeg var innlagt og hadde tilgang på døgnåpent sykehuskapell. Kirken er nok antagelig ikke åpen nå, men du kan dra dit i morgen på dagtid?

Å… er kirken åpen om hverdager? Kan jeg gå der midt på dagen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Knust er er stikkordet… jeg har grått alle tårer jeg har…..  jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette… vet ikke hva jeg vil med dette innlegget😢💔 

Kjærlighetssorg er grusomt. Til tider uutholdelig. Men det går over! Og da vil du bare se tilbake på denne tiden, kanskje trekke på skuldrene og tenke det var en viktig erfaring å ha med seg. Mitt beste råd er å slette ham fra sosiale medier og ikke kikke på gamle bilder av ham. Gjøre minst mulig av det som kan forlenge denne sorgen. Min sterkeste kjærlighetssorg varte i 9 måneder. Mye av det som dro det ut var at jeg ikke klarte å slette ham og tok kontakt med ham/hadde sex med ham etter 4 måneder. Dermed var jeg 3 hakk tilbake igjen da han gled bort og over i andres armer på ny.

Selv om det høres vondt ut går prosessen raskere om han finner seg ei ny flørt relativt fort. Føles brutalt ja, men da glir håpet over lettete og det er lettere å komme videre. 

Samme tingene gjelder om det var du som gjorde det slutt. For det kan være like vondt dersom du elsket ham, men innså at forholdet var liv laga.

Ønsker deg alt godt i prosessen 💔 Husk ‘enten går det bra eller så går det over❤️

Anonymkode: e2b8f...79f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (8 minutter siden):

Fin, og en kald pils. Det roer meg ned i slike situasjoner.  Musikk er terapi. 

Og å huske: vi er egentlig alle alene. Ingen er trygge selv om de har kjæreste. 

😥… det er sikkert sant… det frister ikke p være i nærheten av noen. Ikke i morgen og ikke om 1 mnd.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marbelle
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for din erfaring💔😥❤️ Dette var min største kjærlighet men det var turbulent… vi var sammen i 8 år… 

Uff 😔 det vil nokk ta tid. Du må nesten bare tillate det. Gi rom før å sørge. Du kan Google sorgprosess. Egt trenger jeg ikke å sitte her å gi masse tips og råd for det hjelper ikke ett knust hjerte. Men Etter hvart når en blir mer mottaglig så er det lettere å ta seg videre. Men det tar tid å bare komme dit. Små trin, dag for dag. Akuratt nå er det på tide å få vare precis som du er ♥️

Endret av Marbelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjærlighetssorg er grusomt. Til tider uutholdelig. Men det går over! Og da vil du bare se tilbake på denne tiden, kanskje trekke på skuldrene og tenke det var en viktig erfaring å ha med seg. Mitt beste råd er å slette ham fra sosiale medier og ikke kikke på gamle bilder av ham. Gjøre minst mulig av det som kan forlenge denne sorgen. Min sterkeste kjærlighetssorg varte i 9 måneder. Mye av det som dro det ut var at jeg ikke klarte å slette ham og tok kontakt med ham/hadde sex med ham etter 4 måneder. Dermed var jeg 3 hakk tilbake igjen da han gled bort og over i andres armer på ny.

Selv om det høres vondt ut går prosessen raskere om han finner seg ei ny flørt relativt fort. Føles brutalt ja, men da glir håpet over lettete og det er lettere å komme videre. 

Samme tingene gjelder om det var du som gjorde det slutt. For det kan være like vondt dersom du elsket ham, men innså at forholdet var liv laga.

Ønsker deg alt godt i prosessen 💔 Husk ‘enten går det bra eller så går det over❤️

Anonymkode: e2b8f...79f

💔❤️😥 tusen takk. Jeg har slettet han.. men det gjør så vondt at jeg ikke klarer og tenke på noe annet enn han 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

😥… det er sikkert sant… det frister ikke p være i nærheten av noen. Ikke i morgen og ikke om 1 mnd.. 

Jeg ventet i noen år. Bedre å pleie vennskap.  Du må først komme over personen. Du må bli lykkelig alene først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marbelle skrev (5 minutter siden):

Uff 😔 det vil nokk ta tid. Du må nesten bare tillate det. Gi rom før å sørge. Du kan Google sorgprosess. Egt trenger jeg ikke å sitte her å gi masse tips og råd for det hjelper ikke ett knust hjerte. Men Etter hvart når en blir mer mottaglig så er det lettere å ta seg videre. Men det tar tid å bare komme dit. Små trin, dag for dag. Akuratt nå er det på tide å få vare precis som du er ♥️

💔😥 jeg ville bare ha litt trøst😥💔❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Jeg ventet i noen år. Bedre å pleie vennskap.  Du må først komme over personen. Du må bli lykkelig alene først. 

Lykkelig alene? Jeg vet ikke hvem jeg er uten han 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Lykkelig alene? Jeg vet ikke hvem jeg er uten han 😭

Jeg sa det samme. Men klarte å bli det etter lang og vanskelig prosess.  Tok flere år. 

En vakker dag i framtiden, så vil du ikke ha han lenger, tenker jeg. Da vet du hvem du er uten han 💖

Var han så fantastisk? Noe må ha vært mindre bra med han? Skriv ned og tenk på hans dårlige sider. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Jeg har hatt kjærlighetssorg i 3 år og enda ikke kommet meg videre. Det går bedre nå, men er fortsatt knust. Når han dro så mistet jeg en del av meg. Har aldri elsket noen så høyt før som han. Jeg har prøvd å komme meg videre. ons og datet, jeg bare ser han overalt og ingen er som han. Jeg håper din kjærlighetssorg går fort over. Det er helt jævlig.

Anonymkode: 968de...9e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (4 minutter siden):

Jeg sa det samme. Men klarte å bli det etter lang og vanskelig prosess. 

En vakker dag i framtiden, så vil du ikke ha han lenger, tenker jeg. Da vet du hvem du er uten han 💖

Var han så fantastisk? Noe må ha vært galt? 

Han var min bestevenn og min første kjærlighet😭😭 vi kranglet mye tilslutt men… jeg elsket han. Da jeg tok abort ble det vanskelig😭💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marbelle
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

💔😥 jeg ville bare ha litt trøst😥💔❤️ 

Ja jeg sender deg en klem her fra 🤗 at du er Lei deg er helt okey. Og at du tenker på han hele tia er også okey. Det du går igjenom nå er tøfft. Og vi alle her inne sender deg en klem, du er verdt det. ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Føler med deg. Jeg har hatt kjærlighetssorg i 3 år og enda ikke kommet meg videre. Det går bedre nå, men er fortsatt knust. Når han dro så mistet jeg en del av meg. Har aldri elsket noen så høyt før som han. Jeg har prøvd å komme meg videre. ons og datet, jeg bare ser han overalt og ingen er som han. Jeg håper din kjærlighetssorg går fort over. Det er helt jævlig.

Anonymkode: 968de...9e1

Det er akkurat sånn for meg sånn du beskriver det😭💔 hvis det varer i 3 år…. Da..😭😭håper ikke det varer såååå lenge 😢🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Han var min bestevenn og min første kjærlighet😭😭 vi kranglet mye tilslutt men… jeg elsket han. Da jeg tok abort ble det vanskelig😭💔 

Ikke lett situasjon. Men vet du hva det er mange som går igjennom kjærlighetssorg. Du kan prate med lege eller psykolog om det blir vanskelig for deg også. 

Håper alt blir bedre for deg ❤. Føler med deg ❤

Mitt tips er å ta vare på deg selv. Er det håp i at det kan ordne seg mellom deg og han? 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marbelle
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har også tatt abort og det er helt jæveligt. Det kombinert med kjerlighetssorg føles ut som verldens unnergang. Det gjør så jævla vondt. Jeg sender virkelig alle styrkeklemmer jeg kan til deg. Og at jeg tenker på deg. Og husk at du vil komme deg igjenom dette og allt vil bli bedre. Det kan jeg love deg! Det hjelper kanske ikke så mye nå, men Hvis du har mørke tanker , jeg vet ikke om du har det. Men Hvis du har det så lov meg å huske på det. At det er vil gå over, en dag ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...