Gå til innhold

💔min første kjærlighetssorg💔😥


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

hvorfor tok dere abort ? fordi mannen ville det ? så sørger dere over drittsekken i ettertid ? 

Anonymkode: 39703...70a

Ikke alle synes abort er vanskeligt men fleste gjør det. Jeg syns det. Begge gangene va mitt valg. Ingen andre kan bestemme over min kropp. Det er bare mitt valg uansett! 

Anonymkode: 80ee3...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke alle synes abort er vanskeligt men fleste gjør det. Jeg syns det. Begge gangene va mitt valg. Ingen andre kan bestemme over min kropp. Det er bare mitt valg uansett! 

Anonymkode: 80ee3...274

Det var et valg jeg tenkte på i flere uker frem og tilbake før jeg gjorde det. Det føltes ikke rett, og jeg var usikker på han. Det var vondt og vanskelig men jeg kunne endt alene med det. Det ønsket jeg ikke. 

Anonymkode: 17c8f...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

🥀💔😢 nei det er enda like vondt

Anonymkode: 17c8f...68b

Husk at kjærlighetssorg kan ta tid, men det går over tilslutt ❤😘

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (4 timer siden):

Husk at kjærlighetssorg kan ta tid, men det går over tilslutt ❤😘

❤️ Du var god og snakke med. Takk for den fine sangen. Jeg har hørt den mange ganger❤️

Anonymkode: 17c8f...68b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/15/2022 at 11:38 PM, AnonymBruker said:

❤️ Du var god og snakke med. Takk for den fine sangen. Jeg har hørt den mange ganger❤️

Anonymkode: 17c8f...68b

Koselig å høre. Håper det hjelper 🥰❤. Musikk er noe som hjelper som terapi. Musikk, trening, og å fungere pluss å tolke følelsene med fornuft er gode terapiformer. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (15 timer siden):

Koselig å høre. Håper det hjelper 🥰❤. Musikk er noe som hjelper som terapi. Musikk, trening, og å fungere pluss å tolke følelsene med fornuft er gode terapiformer. 

Ja musikk er god terapi samt trening❤️ 

Anonymkode: 17c8f...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja musikk er god terapi samt trening❤️ 

Anonymkode: 17c8f...68b

Det er sant. Anbefaler deg å kjøpe deg en mini-stepmaskin. Det er veldig god trening. Jeg har den foran tv. Treningssenter / løpemølle med musikk virker positivt på kropp og sjel ❤. Filmer / realityserier/ dokumentarer/ spill er også en måte å rømme litt fra virkeligheten på. ❤

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes ikke medesiner før kjærlighetssorg heller dessverre.

Men man kommer over det til slutt.

Det viktigste er å prøve å holde hjernen opptatt med ting, selv om det føles helt umuligt der og da.

Tok meg 6 månder før jeg kom meg over henne, det var tungt men det kommer seg til slutt!

Ta og slapp av og ta en dag av gangen :)

Stor klem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/22/2022 at 8:55 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor var du utro?

Anonymkode: 612b6...e4d

Tror ikke trådstarter var utro. Tror det var andre årsaker til at forholdet tok slutt. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg er midt min verste kjærlighetssorg nå i voksen alder, de sier det går over men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det her💔😢💔 

 

Anonymkode: ee829...830

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 23.26):

Knust er er stikkordet… jeg har grått alle tårer jeg har…..  jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette… vet ikke hva jeg vil med dette innlegget😢💔 

Anonymkode: 17c8f...68b

Klem til deg❤️
Jeg var gjennom det for mange år siden. Tiden hjalp, men såret er fremdeles der og påvirker forholdet jeg er i nå. Jeg tror jeg mistet evnen til å elske en mann igjen, har aldri sagt til mannen min at jeg elsker han, er vel «bare» glad i han. 

Det er 27 år siden jeg ble sviktet av min eks. For 4-5 år siden møtte jeg på han i en butikk helt tilfeldig. Det var vondt og jeg var ikke meg selv på lang tid. 

Anonymkode: 735f2...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Sitter her - et halvt år etter et havarert ekteskap som varte i over 15 år.

En ting er om man enes om at ting ikke fungerer lenger og at man kanskje burde forsøke familieterapi for å få en utenforstående til å komme med gode tips og synsvinkler.

Var lite interesse for det. Hun hadde truffet noen andre da, uten å ha fortalt meg det. Men, det var gang nummer to det skjedde. Hvorfor gikk jeg tilbake? Hun var lyset i livet mitt - mitt livs kjærlighet.

Problemet var at jeg ikke vart sterk nok til å sette hardt mot hardt og «grille» henne på hva som hadde skjedd og hvorfor det skjedde. Så det ble noen måneder med adskillelse før vi tok opp tråden igjen. AAAaaaalllt skullle bli så mye bedre, jeg var jo mannen i hennes liv, den perfekte faren til våre fremtidige barn…..

Spol 14 år frem - Rinse and repeat - samme story, ny fyr fra denne gangen ny arbeidsplass og så kommer hun og bebreider meg for mine laster og bruker det som et påskudd for at vi skal gå fra hverandre.

Det er like brutalt vondt fremdeles, men jeg tror nok skuffelsen er den største. Kaste bort over 15 år sammen fordi det går litt trådt hjemme.. Spenninngen er ikke til å ta og føle på - de fine ordene sitter ikke like lenger lett, har helt glemt hva sex er. Interessen for å høre hvordan dagen din har vært når du kommer hjem, selvom du har verdens kjedeligste jobb - så har du vel lyst til at de du har aller kjærest skal vise at de interesserer seg for det du har å si? Så, når jeg spør hvordan dagen hennes har vært, så blåses det i nesa og «hva vil du jeg skal si til det»?

Lurere egentlig på hvor mange «gå bak ryggen episoder jeg egentlig ikke har fått med meg…

Vet at jeg er langt fra perfekt altså.. Har noen laster jeg også, men at de skulle være så grufulle og jævlige hadde jeg ikke i mine villeste fantasier trodd at skulle være nok til å sette streken DER. To små barn inne i bildet også, dessverre.

Hvorfor ikke bare si «dette fungerer desseverre ikke lenger for meg - jeg må ha time off/out uten noe forhold for å finne meg selv igjen».. Ikke begynne på ny arbeidsplass, nye folk, nye impulser, gode ord og råd, noen smil her og der, litt halv-flørtende tone, bli litt betatt og istedet for tenke på hvilke historier man har skapt sammen hjemme, så dyrkes den betattheten videre og lar det utvikle seg.

Mann i 40 årene.. Er nedstemt, vondt i magen - prøver så godt jeg kan å ta meg sammen de ukene jeg har barna hos meg, men når uka er over så blir det så stille.. så utrolig stille.

Endret av imagineme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imagineme skrev (1 time siden):

Sitter her - 4 måneder etter et havarert ekteskap som varte i over 15 år.. 18 år totalt.

En ting er om man enes om at ting ikke fungerer lenger og at man kanskje burde forsøke familieterapi for å få en utenforstående til å komme med gode tips og synsvinkler.

Var lite interesse for det. Hun hadde truffet noen andre da, uten å ha fortalt meg det. Men, det var gang nummer to det skjedde. Hvorfor gikk jeg tilbake? Hun var lyset i livet mitt - mitt livs kjærlighet.

Problemet var at jeg ikke vart sterk nok til å sette hardt mot hardt og «grille» henne på hva som hadde skjedd og hvorfor det skjedde. Så det ble noen måneder med adskillelse før vi tok opp tråden igjen. AAAaaaalllt skullle bli så mye bedre, jeg var jo mannen i hennes liv, den perfekte faren til våre fremtidige barn…..

Spol 14 år frem - Rinse and repeat - samme story, ny fyr fra denne gangen ny arbeidsplass og så kommer hun og bebreider meg for mine laster og bruker det som et påskudd for at vi skal gå fra hverandre.

Det er like brutalt vondt fremdeles, men jeg tror nok skuffelsen er den største. Kaste bort 18 år sammen fordi det går litt trådt hjemme.. Spenninngen er ikke til å ta og føle på - de fine ordene sitter ikke like lenger lett, har helt glemt hva sex er. Interessen for å høre hvordan dagen din har vært når du kommer hjem, selvom du har verdens kjedeligste jobb - så har du vel lyst til at de du har aller kjærest skal vise at de interesserer seg for det du har å si? Så, når jeg spør hvordan dagen hennes har vært, så blåses det i nesa og «hva vil du jeg skal si til det»?

Lurere egentlig på hvor mange «gå bak ryggen episoder jeg egentlig ikke har fått med meg…

Vet at jeg er langt fra perfekt altså.. Har noen laster jeg også, men at de skulle være så grufulle og jævlige hadde jeg ikke i mine villeste fantasier trodd at skulle være nok til å sette streken DER. To små barn inne i bildet også, dessverre.

Hvorfor ikke bare si «dette fungerer desseverre ikke lenger for meg - jeg må ha time off/out uten noe forhold for å finne meg selv igjen».. Ikke begynne på ny arbeidsplass, nye folk, nye impulser, gode ord og råd, noen smil her og der, litt halv-flørtende tone, bli litt betatt og istedet for tenke på hvilke historier man har skapt sammen hjemme, så dyrkes den betattheten videre og lar det utvikle seg.

Mann i 40 årene.. Gråter daglig, er nedstemt, vondt i magen - prøver så godt jeg kan å ta meg sammen de ukene jeg har gutta hos meg, men når uka er over så blir det så stille.. så utrolig stille.

Hoff, forferdelig 💜😔

Utrolig dårlig gjort av henne, noen tar seg desverre friheten til å søke nytt i tryggheten av det som har vært, istedenfor å risikere å stå alene. Noe som er urettferdig mot deg

Det kommer til å bli bedre en vakker dag 💜 

Å selv nå, i alle denne stillheten og sorgen, har du iallefall friheten til å møte ei som tar bedre vare på deg 😊 Ikke at du er nødt til å møte andre, eller trenger å tenke på det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 0.33):

Har du noen og anbefale?…😥 jeg får ikke sove Uansett. Jeg er så tom innvendig så ingenting blir for mye nå😥

Anonymkode: 17c8f...68b

    
Oppdaget denne sangen i dag og syntes den var fin. Teksten passer kanskje deg nå. 😊

Endret av Avstand
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...