Gå til innhold

💔min første kjærlighetssorg💔😥

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Knust er er stikkordet… jeg har grått alle tårer jeg har…..  jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette… vet ikke hva jeg vil med dette innlegget😢💔 

Anonymkode: 17c8f...68b

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh. Husker min første kjærlighetssorg. Det er 20 år siden og det går fint, det gikk fint ganske fort også. Klem til deg

Anonymkode: 5859b...9a8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det gjør så vondt. ❤ men det kommer til å gå over. Det hjelper sikkert ikke så mye at jeg sier det nå, men det er sant. 

Sender deg masse styrke og kjærlighet. ❤

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vondt ❤️ Tankene kverner, vondt i magen, dårlig søvn og alt virker meningsløst og trist. Og uansett hva du prøver å gjøre så er vedkommende i tankene. Er der som du er selv akkurat nå.. og julen var tragisk vond. Men tror vi må si til oss selv at vi er bad ass og fortjener bedre ❤️ Og prøve å få vedkommende ned fra pidestallen 😔

Anonymkode: b23ff...983

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Knust er er stikkordet… jeg har grått alle tårer jeg har…..  jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette… vet ikke hva jeg vil med dette innlegget😢💔 

Det er vondt. Husker mine. Jeg lærte mye av det.💖

Jeg vokste tilslutt med å finne meg selv, skrive ned følelser når de kom på mobilen på melding til meg selv. Gi meg selv fornuftige svar.💖. Beste terapien min var å skrive til meg selv og finne fornuftige svar på hvordan takle, hvordan tenke osv. 

Folk sa: løsningen er å finne deg selv. Jeg forsto ikke den. Men ja det skjedde. 💖🥰 Det tok en del år. 

Trene, reise, ta vare på deg selv og elske seg selv uten avhengighet av en mann er nøkkelen 💖. Jeg traff tilslutt en ny mann etter at jeg var over sorgen, og jeg er samboer i dag. 💖

Kan dette hjelpe deg trådstarter? 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har låst meg inne og skal aldri gå ut mer😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har låst meg inne og skal aldri gå ut mer😭

Det må du ikke gjøre. Jeg hadde det på samme måte. Var kjempetrist. Men husk at du er verdt mer enn å låse deg inne. Jeg var i sorgens land i noen år, men det fins en vei ut av den. 💖. Ta vare på deg selv og fungere. Viktig!

Vet hvor vondt det er. Men prøv å gjør noe som distraherer deg fra smerten. Gjør noe du liker. 

Jeg vokste på den vonde erfaringen med kjærlighetssorg. Lærte mye av det. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (10 minutter siden):

Det er vondt. Husker mine. Jeg lærte mye av det.💖

Jeg vokste tilslutt med å finne meg selv, skrive ned følelser når de kom på mobilen på melding til meg selv. Gi meg selv fornuftige svar.💖. Beste terapien min var å skrive til meg selv og finne fornuftige svar på hvordan takle, hvordan tenke osv. 

Folk sa: løsningen er å finne deg selv. Jeg forsto ikke den. Men ja det skjedde. 💖🥰 Det tok en del år. 

Trene, reise, ta vare på deg selv og elske seg selv uten avhengighet av en mann er nøkkelen 💖. Jeg traff tilslutt en ny mann og er samboer i dag. 💖

Kan dette hjelpe deg trådstarter? 

😢 jeg har prøvd og skrive… det hjelper litt så… har jeg hørt på triste sanger i hele dag. skulle sett den komme, var røde flagg hele tiden. Føler meg så dum 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

😢 jeg har prøvd og skrive… det hjelper litt så… har jeg hørt på triste sanger i hele dag. skulle sett den komme, var røde flagg hele tiden. Føler meg så dum 😭

Å skrive er bra i slike situasjoner, tenker jeg. Litt triste sanger er bra. Men blir det for mye av dem så blir det enda tyngre? Det ble tyngre for meg av å høre mye triste sanger. Gjorde det samme. Men plutselig våknet jeg,  og tenkte at jeg måtte forsøke å leve videre. Men du skal også tillate deg at sorgen ligger der som en ryggplage. Men forsøke å leve videre likevel. Fungere, trene, dyrke interesser, finne på ting som hjelper som terapi osv. 

Håper mine råd kan hjelpe deg. 💖. Du er ikke dum. Plutselig vil du forstå at dette er til ditt beste. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Å skrive er bra i slike situasjoner, tenker jeg. Litt triste sanger er bra. Men blir det for mye av dem så blir det enda tyngre? Det ble tyngre for meg av å høre mye triste sanger. Gjorde det samme. Men plutselig våknet jeg,  og tenkte at jeg måtte forsøke å leve videre. 

Har du noen og anbefale?…😥 jeg får ikke sove Uansett. Jeg er så tom innvendig så ingenting blir for mye nå😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du noen og anbefale?…😥 jeg får ikke sove Uansett. Jeg er så tom innvendig så ingenting blir for mye nå😥

Denne 💖. Den fikk meg til å føle tro og styrke. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (11 minutter siden):

Denne 💖. Den fikk meg til å føle tro og styrke. 

😥💔 tusen takk. Jeg kjenner ingen tro derimot😥💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. det er tungt. Husker selv jeg gråt ustanselig i 24 timer.. men det går over 🤗

Anonymkode: a2df4...dfa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

😥💔 tusen takk. Jeg kjenner ingen tro derimot😥💔

Jeg kjente heller ingen tro, men ønsket å finne den og den kom etter mange år. Men husk det går over. 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Da jeg brøt ut av forholdet, dog under spesielle omstendigheter siden jeg måtte komme meg bort fra vold, så satt jeg meg i en kirke. I full krisemodus gikk jeg til kirken på kvelden og natta. Jeg bare satt der frem til følelsene stilnet. Dette gjorde jeg flere ganger og det skapte en form for ro. Har du vurdert det? ❤️

Nei… det har jeg aldri vurdert😥 er det åpent der nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Jeg kjente heller ingen tro, men ønsket å finne den og den kom etter mange år. Men husk det går over. 💖

Hvor lang tid tar det?💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marbelle
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åh uff. Føler med deg, gjør drit vondt. Jeg har vart igjenom 1 stor kjerlighetssorg. Vi var sammen 3 år og det tokk ca 6 mnd før jeg begynte leve mer normalt. Gråt nesten hvar dag. Etter det tokk det 1 år Tilda jeg begynte å føle meg hel igjen. Så Lang tid tar det. Var igjenom 1 kjerlighetssorg til Etter det , vi var sammen 2 år og han va en dritsekk. Etter det måtte jeg hos psykolog og greier fordi jeg trodde det var noe seriøst feil på meg. Idag Noen år Etter det har jeg det bra, har en ny kjereste som jeg har det fantastiskt sammen med. Vi har vart sammen 2 år og elsker hvarandre og er snille med hvarandre. Skulle det ta slutt nå så skulle jeg bli Lei meg og knust men tror og at det ville blitt enklere , og hade gjerne hatt han som Ven i livet mitt en inget alls. 

men ja det gjør vondt. Gråt masse, sørg, snakk med venner, få ut deg smerte, trene. Det kan hjelpe ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...