Gå til innhold

Max Factors tofase foundation


Gjest Tind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trolletrine

Har prøvd den,og er ikke fornøyd!Syns huden ser mer naturlig ut UTEN den første hvite kremen,jeg.Alt i alt er vel ikke kremen helt ille,men er 1000 ganger mer fornøyd med andre kremer.Og jeg sverger til endel av MF`s produkter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd den,og er ikke fornøyd!Syns huden ser mer naturlig ut UTEN den første hvite kremen,jeg.Alt i alt er vel ikke kremen helt ille,men er 1000 ganger mer fornøyd med andre kremer.Og jeg sverger til endel av MF`s produkter ;)

Så du synes huden blir mer "maske aktig" med den hvite kremen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Har tatt den på meg i dag bare for å sjekke :ler: ...Har funnet ut at hvis du tar for mye av den første kremen,så ser det ut som om du har tatt godt med foundation over veldig tørr hud.Og det er IKKE fint.

Men idag har jeg vært forsiktig,og kan ikke sette fingeren helt på hva som er galt.Kremen er ganske tyntflytende og transparent,men lurer på om jeg føler meg litt blank og rosa.Personlig foretrekker jeg matte kremer,-bruker vanligvis MF lasting performance,og da ser huden min naturlig ut,selv om jeg har fått dekket saker og ting.Men det som passer for meg,trenger jo ikke passe for deg.Men hvis du har litt fet hud,eller ønsker å dekke over litt,så tror jeg du kan spare kronene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt den på meg i dag bare for å sjekke :ler: ...Har funnet ut at hvis du tar for mye av den første kremen,så ser det ut som om du har tatt godt med foundation over veldig tørr hud.Og det er IKKE  fint.

Men idag har jeg vært forsiktig,og kan ikke sette fingeren helt på hva som er galt.Kremen er ganske tyntflytende og transparent,men lurer på om jeg føler meg litt blank og rosa.Personlig foretrekker jeg matte kremer,-bruker vanligvis MF lasting performance,og da ser huden min naturlig ut,selv om jeg har fått dekket saker og ting.Men det som passer for meg,trenger jo ikke passe for deg.Men hvis du har litt fet hud,eller ønsker å dekke over litt,så tror jeg du kan spare kronene dine ;)

Hm, jeg har vurdert å kjøpe den. Men jeg har litt fet hud, så da passer den sikkert ikke for meg... hm :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kombinert, og jobber med make-up til daglig. Denne foundationen er oljefri, så den passer kjempefint til en blandingshud. Er du også plaget med litt urenheter i t-sonen er den veldig god, siden basen jevner ut huden. Jeg synes den er utrolig god, fikk den en stund før den kom i butikken, og flere kunder spurte meg hvilken foundation jeg hadde på meg. Vet ikke helt hva som har gått galt med de andre som har prøvd den, men tror det har med påføring og gjøre, eller hvis de har en veldig tørr hud er den kanskje ikke å anbefale. Men jeg er veldig fornøyd, anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kombinert, og jobber med make-up til daglig. Denne foundationen er oljefri, så den passer kjempefint til en blandingshud. Er du også plaget med litt urenheter i t-sonen er den veldig god, siden basen jevner ut huden. Jeg synes den er utrolig god, fikk den en stund før den kom i butikken, og flere kunder spurte meg hvilken foundation jeg hadde på meg. Vet ikke helt hva som har gått galt med de andre som har prøvd den, men tror det har med påføring og gjøre, eller hvis de har en veldig tørr hud er den kanskje ikke å anbefale. Men jeg er veldig fornøyd, anbefales på det varmeste!

Et teit spørsmål, dagkremen skal vel på først?

Jeg testet den ut på hånden i butikken og kom til å tenke på at det blir jo veldig mye å påføre huden...hmm.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...