Gå til innhold

nok200.com


gladidag

Anbefalte innlegg

Noen som har handlet der????? Var kjapt inne og kikket der nå, men må jo høre om noen har brukt den butikken før eg tømmer kontoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke handlet derfra, men hørtes for godt ut til å være sant.

1. De prisene jeg så etter en kort kikk oversteg i stor grad kr. 200,- og ergo så er det ikke lengre avgiftsfritt.

2. Selv om vi snakker amerikanske priser så vil jeg vel tro at en ekte merke-jeans koster mere enn NOK 299,-?!?!

Mulig det bare er meg som er skeptisk altså! Ikke dyrere enn at man kan teste det da for så vidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd. Det fungerer aldeles utmerket og anbefales på det varmeste.

At de oppgitte prisene er høyere enn 200 i enkelte tilfeller, skyldes bare at alle utgifter (også frakt) er tillagt det enkelte produkt. Du får dermed ingen overraskelser når du kommer i handlekurven....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarah Jessica

Jeg ble inspirert og har nå bestilt en Calvin Klein vintage-cardigan! Virker som et seriøst nettsted. Syns det var langt mellom "godbitene" men har lyst å kjøpe et par sko og jeans om jeg blir fornøyd med denne leveransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konseptet her går ut på at selve vareverdien settes til kr. 200,- på alle varene, det evt. overskytende på dyrere varer er "frakt". Slik unngår man å få merutgifter i form av moms og toll. Et supert konsept! På tide noen kom opp med en slik idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra konsept, ja. Rent juridisk er det vel heller en tvilsom affære, men det bryr meg særdeles lite, alle knep som hjelper til med å unngå toll og annet svineri er bra i mine øyne.

Utvalget var ikke mye å skryte av, men det kommer seg kanskje hvis folk handler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra konsept, ja. Rent juridisk er det vel heller en tvilsom affære, men det bryr meg særdeles lite, alle knep som hjelper til med å unngå toll og annet svineri er bra i mine øyne.

Utvalget var ikke mye å skryte av, men det kommer seg kanskje hvis folk handler der.

Har hørt at dette er kopier og at det derfor er ulovelig å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konseptet her går ut på at selve vareverdien settes til kr. 200,- på alle varene, det evt. overskytende på dyrere varer er "frakt". Slik unngår man å få merutgifter i form av moms og toll. Et supert konsept! På tide noen kom opp med en slik idè.

Veldig enig! Jeg sitter til stadighet og sikler på klær på f.eks. Victorias Secret, men momsen skremmer meg sånn at jeg vanligvis lar være å handle.

Som sagt før: jeg vil ha NORSK Victorias Secret :sur: (Norske nettbutikker som H&M, Josefsson og Ellos kan jo ikke sammenlignes!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke handlet derfra, men hørtes for godt ut til å være sant.

1. De prisene jeg så etter en kort kikk oversteg i stor grad kr. 200,- og ergo så er det ikke lengre avgiftsfritt.

2. Selv om vi snakker amerikanske priser så vil jeg vel tro at en ekte merke-jeans koster mere enn NOK 299,-?!?!

Mulig det bare er meg som er skeptisk altså! Ikke dyrere enn at man kan teste det da for så vidt.

Hva kjøpte du? hvordan var størrelse i firhold til str her hjemme? Jeg bruker vanligvis l og xl. 44 i bukser og 44-46 i topper...store pupper som "sprenger" de fleste klær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjøpte du? hvordan var størrelse i firhold til str her hjemme? Jeg bruker vanligvis l og xl.  44 i bukser og 44-46 i topper...store pupper som "sprenger" de fleste klær...

ok den kom på feil innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde at summen måtte være under 200 kr inkl. frakt jeg. Det må ikke det altså?

Nei, hvis varen koster 199,- betaler du ikke mva. uansett hvor mye frakten er.

Koster varen 201,- betaler du mva på både varen og fraktutgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarah Jessica
Jeg ble inspirert og har nå bestilt en Calvin Klein vintage-cardigan! Virker som et seriøst nettsted. Syns det var langt mellom "godbitene" men har lyst å kjøpe et par sko og jeans om jeg blir fornøyd med denne leveransen.

Cardiganen kom i posten i dag, altså under en uke etter at jeg bestile! Og så er den veldig fin, god kvalitet og har alle CK-merkene på. Faktura er vedlagt. Handler gjerne der igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sarah Jessica
Har hørt at dette er kopier og at det derfor er ulovelig å handle.

Min overnevnte CK-cardigan er kjempelekker og jeg er veldig fornøyd. Sendte for sikkerhetsskyld en mail til de for å forhøre meg - og fikk følgende svar;

Takk for henvendelsen!

Vi selger kun ekte merkevarer. Det er synd å høre at noen sprer feilaktige rykter om oss, men vi har forståelse for at enkelte personer kan ha vanskelig for å forstå at varene kan være ekte siden vi har så lave priser i nettbutikken vår :-)

Grunnen til at vi kan ha så gode priser er at vi kjøper `overstock´ - det vil si varer som produsenten har lagd for mange av, eller de store kjedene har valgt å rotere. Noen av de store kjedene bytter ut varene sine så ofte som hver 6. uke!

Noe varer kjøper vi også på 'factory outlets' som er merkenes egne lagerutsalg. Vi benytter bl.a. Seattle Premium Outlets http://www.premiumoutlets.com som er en av de største 'factory outlets' på vestkysten.

Videre hjelper det også litt at vi holder vareprisene under tollgrensen på 200kr. Da slipper våre kunder å betale toll (11%) og moms (25%). Våre kunder betaler heller ikke moms i USA siden varene selges til Norge.

I tillegg er prisene i USA mye lavere enn i Norge. Norge har jo de dyreste prisene i Europa, hele 34 prosent høyere enn gjennomsnittet i EU ! http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/priva...ticle393488.ece

Husk også at du ikke betaler for varene før du mottar dem. Vi sender faktura sammen med varen. Skulle du ikke være fornøyd, får du gratis retur til vår norske samarbeidspartner NOK200 Norge (org. 988208450). Så gode betingelser kunne vi ikke ha dersom det vi selger ikke var ekte varer av topp kvalitet :)

Vi har bare drevet i 5 måneder og har allerede mange fornøyde kunder. Du kan lese hva noen av disse sier om nok200.com på vår kundeomtale side http://www.nok200.com/testimonials.php og på vår produktomtale side http://www.nok200.com/reviews.php

Håper dette var til hjelp. Skulle det være noe mer er det bare å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cardiganen kom i posten i dag, altså under en uke etter at jeg bestile! Og så er den veldig fin, god kvalitet og har alle CK-merkene på. Faktura er vedlagt. Handler gjerne der igjen!  :)

Hvilken farge bestilte du? Lurer på om den lyse er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...