Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke snakke med meg. Vi har ingen kontakt og jeg forstår ikke hvorfor.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han dukker opp på some helt plutselig. Det kan ha gått 4 mnd og mer, og plutselig så er han der i chatten. 

Det som skjedde var for 2 år siden. Han forsvant uten forklaring. Og blokket meg over alt på some. Jeg har ikke gjort han noe, jeg satt igjen som et spørsmålstegn og fikk ikke kontaktet han. Tiden gikk og etter 1 år kontaktet han meg, og jeg klarte ikke å svare fordi jeg følte meg så såra, og fortsatt gjør jeg det. Jeg svarte ikke, og etter det så ser jeg at han driver å følger med på meg på some. Blokker og tar vekk blokk, skriver og styrer på. Det går veldig lang tid mellom hver gang han kontakter meg. Men hva vil han...

Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi ikke har kontakt. Hva tror dere er problemet?

Anonymkode: 0cf4c...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville spurt han hvorfor han var borte i 1 år. Spør rett ut og de er svar. Det kan hende han var syk, eller andre grunner. 

Men spør han. Du har ingenting å tape. 

Anonymkode: 0e207...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han dukker opp på some helt plutselig. Det kan ha gått 4 mnd og mer, og plutselig så er han der i chatten. 

Det som skjedde var for 2 år siden. Han forsvant uten forklaring. Og blokket meg over alt på some. Jeg har ikke gjort han noe, jeg satt igjen som et spørsmålstegn og fikk ikke kontaktet han. Tiden gikk og etter 1 år kontaktet han meg, og jeg klarte ikke å svare fordi jeg følte meg så såra, og fortsatt gjør jeg det. Jeg svarte ikke, og etter det så ser jeg at han driver å følger med på meg på some. Blokker og tar vekk blokk, skriver og styrer på. Det går veldig lang tid mellom hver gang han kontakter meg. Men hva vil han...

Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi ikke har kontakt. Hva tror dere er problemet?

Anonymkode: 0cf4c...571

Sier han ikke noe i meldingene om hva han ønsker å oppnå med kontakten? Hva sier han i meldingene i det hele tatt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må enten bare spørre ham eller så må du akseptere at han er en raring.

Anonymkode: cdf85...41f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som også er litt sånn, men kun platonisk.

Han kan plutselig sende meg masse meldinger, og like plutselig forsvinne. Som oftest så handler det om at han blir singel så tar han kontakt, og når han møter en ny dame eller blir sammen med eksen så er det stilt igjen.

Anonymkode: adb73...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...