Gå til innhold

Min vei til en sunnere hverdag!


Bolla!

Anbefalte innlegg

Så bra jobba! 👏🏻👏🏻👏🏻 
 

Her er målet 5 - 10 kg ned, da vekta plutselig stod på 69 kg, fordelt på 156 cm var det i høyeste laget for komforten. Del gjerne tips om du har - sjokolade er nemlig min last også…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bolla! skrev (5 minutter siden):

😂😂 det så jeg ikke 😅🤦🏽‍♀️ 

- går inn å endrer😄

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinte-my skrev (35 minutter siden):

Så bra jobba! 👏🏻👏🏻👏🏻 
 

Her er målet 5 - 10 kg ned, da vekta plutselig stod på 69 kg, fordelt på 156 cm var det i høyeste laget for komforten. Del gjerne tips om du har - sjokolade er nemlig min last også…

Takk 🤗 

tips og tips, jeg kjøper bare akkurat det jeg har tenkt å spise på lørdag. Jeg er overrasket over hvor enkelt det har vært å ikke røske med seg store sjokoladeplater på butikken 🙌🏼 
I tillegg til at jeg kjøper en liten sjokolade, så deler jeg den i små biter, da varer den litt lengre og det føles som jeg spiser mer 😄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba 👏🏼👏🏼 
Det er morsomt når kroppen responderer så bra på de endringene du har gjort 👍🏼     
Og det er morsomt når man merker det på klærne også. Det du gjør nå fungerer tydeligvis veldig bra, så fortsett sånn 👍🏼   

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bolla! skrev (På 4.2.2022 den 9.04):

Takk 🤗 

tips og tips, jeg kjøper bare akkurat det jeg har tenkt å spise på lørdag. Jeg er overrasket over hvor enkelt det har vært å ikke røske med seg store sjokoladeplater på butikken 🙌🏼 
I tillegg til at jeg kjøper en liten sjokolade, så deler jeg den i små biter, da varer den litt lengre og det føles som jeg spiser mer 😄

 

Det vanskeligste her er faktisk alt som serveres støtt og stadig serveres på jobb av søtt! Men! Har faktisk sjokolade liggende i skuffa på jobb, urørt i tre uker. Tenker det er et greit tegn på viljestyrke 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundre skrev (På 4.2.2022 den 19.05):

Godt jobba 👏🏼👏🏼 
Det er morsomt når kroppen responderer så bra på de endringene du har gjort 👍🏼     
Og det er morsomt når man merker det på klærne også. Det du gjør nå fungerer tydeligvis veldig bra, så fortsett sånn 👍🏼   

God helg

Takk🌸 

Du gjør jo en utmerket jobb selv 👏🏻👏🏻

Sinte-my skrev (På 5.2.2022 den 9.54):

Det vanskeligste her er faktisk alt som serveres støtt og stadig serveres på jobb av søtt! Men! Har faktisk sjokolade liggende i skuffa på jobb, urørt i tre uker. Tenker det er et greit tegn på viljestyrke 😛 

Kan være utfordrende det ja, men fy så godt det er å stå mot slike fristelser 😇 

 

Pasifica skrev (På 6.2.2022 den 18.20):

Bra jobba 😄 Motiverende å se hvor flinke dere alle er til å gå ned i vekt 😄 

Takk! 🌸 mye motivasjon i mange dagbøker her 🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag

Startvekt 116,4 kg (nyttår 2022)

14/1- 115,5 kg (-0,9kg)

21/1- 115,0 kg(-0,5kg)

28/1- 114,0 kg (-1.0kg) 

4/2- 112,9 kg (-1,1kg)

11/2- 112,0 kg (-0,9kg)

 

Totalt 4,4 kg ned

 

Det går rette veien🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @Pasifica 🌸 

Det er veldig rart å se at vekta går nedover. Å føle at jeg gjør noe riktig og den mestringsfølelsen dette gir meg er helt utrolig! 

Jeg har jo satt meg 110kg som første delmål, deretter ser jeg for meg at det er logisk med delmål på 5 kg ned. 
Første store delmål er å komme under 100 kg, da skal jeg kjøpe meg et par nye joggesko tror jeg 🤩 

I helgen er det morsdag og er vi invitert bort på middag, det skal være take away, og det kjenner jeg kan bli litt utfordrende.. Samtidig så tenker jeg at jeg skal være flink resten av helgen og i uken som kommer og håper at ikke morsdag og take away skal ødelegge alt for mye.. 

 

God helg 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne i en skikkelig stim 👏👏 Fortsetter du sånn når du 100 kg rundt påsketider 🐣🤩

Mht. søndag ville jeg tenkt at du gjør kloke valg innenfor den rammen du får (eks mer grønt og kjøtt, mindre saus) og at dette er ett måltid i en uke. Og for å bruke et Grete Roede uttrykk: yte før nyte. Får du inn en gåtur i morgen, kan du nyte middagen søndag med enda bedre samvittighet ❤️ 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yte før nyte, den likte jeg @Bokdamen Tar med meg den videre ☺️👌🏼 
 

Jeg er fornøyd med helgen sånn totalt sett, men jeg er jo spent på om hvor mye den trekker ned for resultatet på fredag. Det er vanskelig å vite hvor mange kcal man får i seg når man ikke lager den selv.  
 

Jeg er i allefall tilbake på rett spor i dag, har drukket masse vann og tatt sunne valg 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Stå på og ikke gi deg. Det er så verdt det 🤎

Noe av det som har hjulpet meg er at jeg virkelig kjenner etter om jeg er mett og stoppet å spise før jeg kjenner det blir for mye. Hodet og øynene vil gjerne ha mer, men magen bestemmer. Når det gjelder søte fristelser, som også er min last, så tenker jeg hvar gang "er det verdt det"? Oftest er svaret nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Issey☺️ 
Jeg har også blitt flinkere til å spørre meg selv om det er verdt det og det hjelper🙌🏼 
 

I morgen er det veiing igjen og jeg et spent. Formen har vært dårlig de siste dagene og jeg har vært roligere enn vanlig,  men har prøvd å være flink med kostholdet 🤞🏼 
 

De kommende 9 dagene blir tøffe, ikke mindre enn 6(!) bursdagsselskap. Kjenner jeg gruer meg veldig til alle fristelser og forventninger om at man må forsyne seg.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veiedag

Startvekt 116,4 kg (nyttår 2022)

14/1- 115,5 kg (-0,9kg)

21/1- 115,0 kg(-0,5kg)

28/1- 114,0 kg (-1.0kg) 

4/2- 112,9 kg (-1,1kg)

11/2- 112,0 kg (-0,9kg)

18/2- 111,9kg (-0,1kg) 

 

Totalt 4,5 kg ned

 

Jaja, det kom ikke som noen bombe, men det var uansett utrolig kjedelig å se dagens vekt. Jeg skal prøve å tenke positivt, vekten viste i allefall nedgang, om så bare 100g. 

God helg 🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går riktig vei, så du skal være fornøyd @Bolla! 👍 Det kommer til å variere mye fremover, men det viktigste er å aldri gi opp. Du når målet ditt til slutt.

Sender klemmer 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 bursdager på 9 dager 🤯 Hvordan har det gått med deg så langt? Heier på deg og enig med @Wit sin kommentar over. En dag om gangen og langsiktig mål 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...