AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #21 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg har aldri likt å ri, men nå med ny partner digger jeg det. Bytter mellom at jeg lener meg fremover og twerker, som dere kaller det og å sitte mer rett opp og ned og gni meg frem og tilbake. Førstnevnte gir han mest, sistnevnte gir meg mest. Men det jeg har funnet ut i det siste som er dritdigg er følgende: Han sitter halvveis lent mot veggen, jeg sitter oppå, han tar hardt tak i hoftene mine og presser meg bestemt ned mens han presser underlivet mot meg, mens jeg gnikker meg hardt frem og tilbake. Han har litt mage så det hjelper meg med å få friksjon mot klitoris samtidig som jeg da hele tiden kjenner at han kommer helt inn i meg. Anonymkode: dd824...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #22 Del Skrevet 10. januar 2022 Det kjedelige svaret er at øvelse gjør mester. Prøv deg frem, lek deg, vær så mye på topp som mulig. Ta pause om det blir tungt, og begynn igjen når du har fått tilbake pusten. Anonymkode: cc737...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #23 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kjedelige svaret er at øvelse gjør mester. Prøv deg frem, lek deg, vær så mye på topp som mulig. Ta pause om det blir tungt, og begynn igjen når du har fått tilbake pusten. Anonymkode: cc737...398 Må også legge til at selvtillit har faktisk mye å si! Dette har jeg lagt merke til selv med mine partnere. Jeg har kun hatt bunnsolid selvtillit med èn av mennene jeg har vært med, og da var jeg sykt god på å ri. Med de andre har det vært mer skummelt og jeg har ikke klart å slå meg løs, så da har riingen blitt veldig "teknisk" og ikke gitt meg så mye.. Det hjelper også om mannen kommer med tilbakemeldinger, be han rose deg når han syns du gjør det bra, det styrker jo selvtilliten E Som en annen her skrev så er variasjon nøkkelen. Jeg syns også underlaget har noe å si, det er håpløst å ri i en veldig myk seng. Anonymkode: cc737...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #24 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det varierer sikkert hva mennene liker. Har noen favoritter selv. Sette meg med ryggen til ham på fanget og gni g-punktet mot pikken hans. Ev lener jeg meg til bordet foran, da blir det ikke så slitsomt å ri opp og ned, løfter liksom bare rumpa litt opp og ned. Ri vanlig både sittende på knærne, og stående på huk. Mannen liker nok aller best sistnevnte så den kommer nesten helt ut og inn. Sittende på huk med rumpa mot ham. Denne elsker han. Vet ikke akkurat hva jeg gjør, men er liksom bare å ta mini-knebøy, og blir jeg sliten lener jeg meg litt fram 😄 Er ikke noe stress om du ikke orker i lang tid, det er jo deilig å bytte litt på stillingene 😊 Anonymkode: 269b8...3d0 Støttes, utsikten blir også best sånn 😉 Anonymkode: 1c3c8...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #25 Del Skrevet 11. januar 2022 Dere som gnir dere frem og tilbake, gjør dere dette mens dere sitter på huk eller når dere står på knærne? Eller er det andre måter som er bedre? Anonymkode: 95977...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #26 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dere som gnir dere frem og tilbake, gjør dere dette mens dere sitter på huk eller når dere står på knærne? Eller er det andre måter som er bedre? Anonymkode: 95977...85e Sitter på knærne, så tett på som mulig. Eller også veldig bra: at han sitter i en stol og jeg sitter på skrevs over, da blir beina i gulvet. Anonymkode: a0086...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå