Gå til innhold

Hvordan ri? Øvelser for å bli bedre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har over flere år vært sammen med en mann som hadde veldig stor penis. I starten av forholdet var jeg veldig komfortabel med å ri, men det gjorde gjerne vondt da han kom såpass langt inn. Derfor ble det helt ærlig til at jeg særdeles sjeldent var på topp. Vi gikk fra hverandre, og etter par år som singel har jeg nå truffet en nydelig mann. 

I mine singeldager må jeg innrømme at jeg unngikk å være på topp, fordi jeg plutselig ble så usikker. Etter flere år hvor jeg ikke har vært på topp så har jeg nesten glemt det hele. 

Med denne mannen som jeg nå har truffet "nylig" så begynner det å bli naturlig at jeg også er på topp. Noen ganger har jeg selvsagt gjort det, men jeg knoter så fælt og har plutselig glemt alle tidligere kunster. Jeg er som en uskyldig liten skolepike igjen, og det hele er bare stress.  Ikke minst ute av trening så jeg blir sliten, får ikke til noen god takt mm. Jeg kvier meg for å være på topp, og det hele er bare fælt.

Jeg vil jo selvsagt ikke ha det slik. Noen som kan gi noen råd til en voksen kvinne som prøver å komme seg på hesten igjen? Hva gjør du spesifikt når du er på topp? I detalj, med teskje for et helt blankt hode? Gjerne med illustasjoner om du kan finne det på nett, får jeg være så kravstor? Jeg har lest meg opp i mange artikler og forsøkt å gjenskape på soverommet, men det blir jo bare fryktelig surr og knot. Også fordi denne mannen har noe mindre penis. Faktisk så er den nok gjennomsnittlig minus, til noe liten.. Og når vi surrer og knoter og jeg ikke får det helt til, så blir han litt myk også. Så jeg kjenner ikke alltid så veldig mye. Og innimellom glipper den ut, det jeg er vandt med å gjøre fra tidligere fungerer ikke for den popper ut. Den stikker også nedover, tuppen altså. Så ja.. Den rømmer regelmessig! Og hvis jeg lener meg fremover og oppover, så er den plutselig ute av meg. Har forsøkt å snu meg med reverse cowgirl, noe jeg har gjort før med tidligere partnere med hell, men igjen det var ikke sjans her. 

Sexen ellers er helt topp. Vi leker, koser, tar på, slikker, suger, smaker og nyter. Men, nøtta med å ri er ikke bra.

Så kvinner, hva gjør dere på soverommet? Og noen forslag til øvelser hjemme? Skal jeg sitte i senga mi og forsøke ri ei pute for å trene? Holde takt? Beveger dere oppe og ned? hvordan har dere føttene?

Anonymkode: 84c6c...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...er du helt sikker på at du er en voksen dame?

Anonymkode: 84e12...371

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

...er du helt sikker på at du er en voksen dame?

Anonymkode: 84e12...371

Tja, ganske? 😅 

Jeg har i hvertfall ikke blitt spurt om legitimasjon på polet på en stund, og har alene omsorg for minien.

Sååå, ungdomstiden er nok forbi.

Anonymkode: 84c6c...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening? 😁 Merker selv at jeg har for dårlig utholdenhet i lår i alle fall.

Anonymkode: 713f0...ea5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tja, ganske? 😅 

Jeg har i hvertfall ikke blitt spurt om legitimasjon på polet på en stund, og har alene omsorg for minien.

Sååå, ungdomstiden er nok forbi.

Anonymkode: 84c6c...269

Ok, virket bare litt pussig at du etterspør hva man skal gjøre i en øvelse som primært gir kvinnen nytelse. Kanskje særlig det at du ville ha dette illustrerte. Greit nok om du aldri har hatt glede av stillingen, men om du tidligere visste hvordan du skulle komme i mål her, virker det rart at du nå har glemt det. Litt som å glemme hvordan man sykler.

Anonymkode: 84e12...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dype squats der du går med rumpa 1 cm fra bakken og 20 cm opp og ned sammenhengende. Kjør 3-4 sett med 15-20 repetisjoner.

Anonymkode: 626bf...5ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del står bare på kne og twerker. Kjempelett og samboeren min elsker det.

Anonymkode: 95df7...8f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ri med opp og ned-bevegelse, men gni deg frem og tilbake og vrikk deg litt rundt. Nesten som 'tørrpuling', bare ikke tørt 😄 Stimuler klitoris og hele kjønnsområdet ditt på ham, det er lettere å holde ham 'inni' om du ikke løfter kroppen din så langt unna hans, men heller holder deg tett på hele tiden. 

Anonymkode: a0086...ed1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer skal ikke ri. De skal ligge på rygg i misjonær og ta imot der..

Anonymkode: 05ed5...44e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke ri med opp og ned-bevegelse, men gni deg frem og tilbake og vrikk deg litt rundt. Nesten som 'tørrpuling', bare ikke tørt 😄 Stimuler klitoris og hele kjønnsområdet ditt på ham, det er lettere å holde ham 'inni' om du ikke løfter kroppen din så langt unna hans, men heller holder deg tett på hele tiden. 

Anonymkode: a0086...ed1

Jepp. Jeg gjør samme. 

Noen menn sier "men det er ikke det som er godt, det er opp og ned som er godt", men kjære mann: vi gjør dette for vår del, ikke for din. :) 

Anonymkode: 2754f...f28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ok, virket bare litt pussig at du etterspør hva man skal gjøre i en øvelse som primært gir kvinnen nytelse. Kanskje særlig det at du ville ha dette illustrerte. Greit nok om du aldri har hatt glede av stillingen, men om du tidligere visste hvordan du skulle komme i mål her, virker det rart at du nå har glemt det. Litt som å glemme hvordan man sykler.

Anonymkode: 84e12...371

Jeg har aldri kommet mens jeg er på topp selv. Kun kommet med mannen på topp i rolige bevegelser, og stimulering av klitoriss. Stillingen gir meg særs lite, og jeg har vel aldri vært sterk nok til å kjøre på hardt opp og ned slik at det kom nok friksjon for mannen. Altså, jeg har ridd en mann i mål før, ikke det.. Men, det jeg har pleid å gjøre tidligere, litt opp med fua, og nesten litt twerking, gjør at denne mannen faller ut. Han er ikke like lang som mine tidligere partnere. Da blir jeg litt rådvill. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg for min del står bare på kne og twerker. Kjempelett og samboeren min elsker det.

Anonymkode: 95df7...8f4

Ja, du løfter rumpa litt opp, kan ha henda i madrassen også kommer bevegelsen? Jeg har alltid gjort lignende men med at du "dupper nedom" helt inni også. Men han her er endel mindre enn de jeg har hatt før, (ikke mikropenis, mer litt i underkant av gjennomsnittet) og jeg opplever at han faller ut til stadighet. Også tror jeg han blir litt irritert og usikker selv, for jeg får noen kommentarer at jeg må jo ikke brekke den, eller at jeg må passe på. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke ri med opp og ned-bevegelse, men gni deg frem og tilbake og vrikk deg litt rundt. Nesten som 'tørrpuling', bare ikke tørt 😄 Stimuler klitoris og hele kjønnsområdet ditt på ham, det er lettere å holde ham 'inni' om du ikke løfter kroppen din så langt unna hans, men heller holder deg tett på hele tiden. 

Anonymkode: a0086...ed1

Ikke opp ned? Gnikke kun utelukkende frem og tilbake? Men det skaper jo ingen inn-ut friksjon? Og beklager å spørre, men hva mener du med å vrikke litt rundt?Er du helt nedpå han hele tiden, helt inni hele tiden, mens du beveger hoftene frem og tilbake bare? Min opplevelse er at menn ikke er veldig imponert over denne... 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jepp. Jeg gjør samme. 

Noen menn sier "men det er ikke det som er godt, det er opp og ned som er godt", men kjære mann: vi gjør dette for vår del, ikke for din. :) 

Anonymkode: 2754f...f28

Ja, det var liksom det. Han vil ha meg på topp.. Jeg klarer ikke komme uansett.. Og han vil ha meg til inn-ut friksjon, men det får jeg ikke til. 

Kjip situasjon all around. Litt pessimistisk ja!

Anonymkode: 84c6c...269

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo… ja, her har jeg mange tips! Å være på topp er jo gøy!

1. Eksperimenter med forskjellige stillinger
Noen stillinger er tyngre enn andre og noen gir mer bevegelse enn andre. Å sitte på huk er tungt. Å knele gir mindre bevegelsesmuligheter. Å knele med ett bein og stå på huk med det andre er en slags mellomting.
(Stillingsgalleri - trykker du på en stilling, får du en del tips til akkurat den stillingen)

2. Eksperimenter med forskjellige bevegelser
Å bevege seg opp og ned er kanskje det mest opplagte, men du kan også bevege deg frem og tilbake. Eller bare sitte i ro og knipe.

3. Eksperimenter med å lene deg forover/bakover
Hvis du lener deg forover får du en helt annen inntrenging enn hvis du lener deg bakover.

Sånn jeg ser det er det ingen fasiter når det gjelder sex. Du må rett og slett eksperimentere for å finne noe du/dere liker. Husk å ha det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

 

Ikke opp ned? Gnikke kun utelukkende frem og tilbake? Men det skaper jo ingen inn-ut friksjon? Og beklager å spørre, men hva mener du med å vrikke litt rundt?Er du helt nedpå han hele tiden, helt inni hele tiden, mens du beveger hoftene frem og tilbake bare? Min opplevelse er at menn ikke er veldig imponert over denne... 

Anonymkode: 84c6c...269

Jeg vet ikke hvordan jeg bedre skal beskrive det, jeg. Men ca sånn, ja. Og så 'melker' jeg innvendig med musklene samtidig. Ingen som har sagt til meg at de er imponerte heller, altså, men mange som har sagt at det er deilig:) Jeg har alltid ridd sånn og alle mennene har gjerne villet ha gjentakelse, så jeg antar at de har syntes at det var mer enn ok :) Nå synes jeg selv at det er veldig godt, så kanskje det har bidratt til at de også har kommet i denne posisjonen selv om det ikke bli inn/ut. Jeg trodde bare det var en mulig løsning iom at han er liten, og det dermed ikke kan være så mye inn/ut. Men hvis han/du ikke liker dette så kan ikke jeg gi deg bedre råd, dessverre.

Anonymkode: a0086...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jepp. Jeg gjør samme. 

Noen menn sier "men det er ikke det som er godt, det er opp og ned som er godt", men kjære mann: vi gjør dette for vår del, ikke for din. :) 

Anonymkode: 2754f...f28

Det ER ikke godt. Så neste gang en mann ikke bryr seg om din nytelse i senga tenker jeg du ikke skal klage så voldsomt. Siden du gjør det samme selv. 

Anonymkode: d1748...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann med liten penis, kjenner jeg godt igjen problemstillingen. Jeg har valgt å kommunisere åpent om det, og har fått gode tilbakemeldinger som oftest har tatt brodden av det hele. Noen er rett og slett ukomfortable i stillingen. For andre er det uvant å bevege seg på en som er mindre. Og for andre igjen er det en stilling som rett og slett gir dem lite, så de unngår den. Noen blir også veldig bevisst på hvordan de ser ut. Om ting henger, osv. Men ettersom tiden har gått, har enkelte blitt bedre og bedre på det. Ikke bare fordi de «trener» med meg, men også fordi de åpenbart har trent utenom også. Både knipeøvelser og styrke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det ER ikke godt. Så neste gang en mann ikke bryr seg om din nytelse i senga tenker jeg du ikke skal klage så voldsomt. Siden du gjør det samme selv. 

Anonymkode: d1748...cc5

Psjt. Han får ta meg i doggy, som ikke gir meg så mye men som han digger, og jeg får ri ham, som jeg digger. Så får vi begge mye all in all. Du høres kjip ut. Dårlig dag?

Anonymkode: a0086...ed1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke ri med opp og ned-bevegelse, men gni deg frem og tilbake og vrikk deg litt rundt. Nesten som 'tørrpuling', bare ikke tørt 😄 Stimuler klitoris og hele kjønnsområdet ditt på ham, det er lettere å holde ham 'inni' om du ikke løfter kroppen din så langt unna hans, men heller holder deg tett på hele tiden. 

Anonymkode: a0086...ed1

Det varierer sikkert hva mennene liker.

Har noen favoritter selv. Sette meg med ryggen til ham på fanget og gni g-punktet mot pikken hans. Ev lener jeg meg til bordet foran, da blir det ikke så slitsomt å ri opp og ned, løfter liksom bare rumpa litt opp og ned.

Ri vanlig både sittende på knærne, og stående på huk. Mannen liker nok aller best sistnevnte så den kommer nesten helt ut og inn.

Sittende på huk med rumpa mot ham. Denne elsker han. Vet ikke akkurat hva jeg gjør, men er liksom bare å ta mini-knebøy, og blir jeg sliten lener jeg meg litt fram 😄 Er ikke noe stress om du ikke orker i lang tid, det er jo deilig å bytte litt på stillingene 😊

Anonymkode: 269b8...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke ri med opp og ned-bevegelse, men gni deg frem og tilbake og vrikk deg litt rundt. Nesten som 'tørrpuling', bare ikke tørt 😄 Stimuler klitoris og hele kjønnsområdet ditt på ham, det er lettere å holde ham 'inni' om du ikke løfter kroppen din så langt unna hans, men heller holder deg tett på hele tiden. 

Anonymkode: a0086...ed1

Samme her. Har alltid gjort det sånn, jeg får ikke til å twerke 😂 har alltid fått partnere til å komme sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ok, virket bare litt pussig at du etterspør hva man skal gjøre i en øvelse som primært gir kvinnen nytelse. Kanskje særlig det at du ville ha dette illustrerte. Greit nok om du aldri har hatt glede av stillingen, men om du tidligere visste hvordan du skulle komme i mål her, virker det rart at du nå har glemt det. Litt som å glemme hvordan man sykler.

Anonymkode: 84e12...371

Vi er flere godt voksne som føler at det bare blir knoting på topp og da unngår det så jeg tror på ts jeg. KJente meg igjen iden. 

Anonymkode: e5682...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...