someone_here Skrevet 24. februar 2022 #821 Del Skrevet 24. februar 2022 De som sa at amerikansk etterretning løy, hvor er dere? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
someone_here Skrevet 24. februar 2022 #822 Del Skrevet 24. februar 2022 font skrev (1 time siden): Det er en skummel utvikling, samtidig er situasjonen forvirrende når jeg leser i mediene. Noen hevder ditt, andre hevder datt. Det er mye "det skal ha vært/blitt observert/det skal ha blitt hørt eksplosjoner" uten henvisning til sikre kilder. På nrk er det direktevideo fra Kyiv, foreløpig ser alt veldig hverdagslig ut der synes jeg. Ut fra det jeg leser virker Putin som en nostalgiker som drømmer seg tilbake til gamle sovjet og vil at alt skal bli som det en gang var. Det er noe fryktelig gammeldags over tankegangen. I alle fall er ønsket å ta over Ukraina virker det som. Men jeg synes det hele er veldig fforvirrende. Det sies at det ikke vil være fare for land utenfor Ukraina, og det håper jeg stemmer. Men det er selvsagt forferdelig for ukrainerne det som skjer, jeg håper voksne mannfolk tar til vettet og finner en fredelig løsning asap. Bruk telegram, så fin er du ut av veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 24. februar 2022 #823 Del Skrevet 24. februar 2022 someone_here skrev (2 minutter siden): De som sa at amerikansk etterretning løy, hvor er dere? Her er jeg. Dessverre var det ønsketenkning. Angrepet er katastrofalt og fullstendig uakseptabelt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjuva Skrevet 24. februar 2022 #824 Del Skrevet 24. februar 2022 On 1/9/2022 at 8:55 PM, trafikkdirigenten said: Trump som er usas rette president, biden er dement og har ingen ting med å styre et land Merkelig att ingen, absolutt ingen kan bevise valgfusk da 😂. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shawtyella Skrevet 24. februar 2022 #825 Del Skrevet 24. februar 2022 tig skrev (1 time siden): Prøver å holde meg unna USA debatter i denne tråden, men viktig å vite at Trump ønsket å gå ut av NATO og gjøre de svakere. Putin har holdt en sterk propaganda for det Russiske folket hvor USA er fienden, ikke nødvendigvis NATO i seg selv (da NATO er en "puppet" for USA). Veldig tvilsomt, kanskje helt uaktelt om Putin ville tatt i betraktning hva et selvstendig USA ville ment eller sagt uansett hvem som ville vært president. Tror nok mange har en skjult agenda ja, han hadde en god tone med dem. Om det er for nato sitt beste, eller om det er for hans eget beste er ikke godt å si. Jeg stoler absolutt ikke på Biden, men vi får se hvordan det utspiller seg.. han er mulig litt mer forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 24. februar 2022 #826 Del Skrevet 24. februar 2022 altius skrev (1 time siden): Om Russland nå blir utestengt fra det internasjonale systemet for pengeoverføring, SWIFT, vil dette strupe Russisk økonomi fullstendig. Denne krigen kommer til å koste Putin mer enn det vil smake å bruke penisforlengeren (les:krige). Putin er jo tydeligvis ikke helt god i topplokket. For slike er det gjerne av mindre betydning hva andre tenker. Og russisk befolkning er vant til å lide, der er det ingen opposisjon, de våkner ikke før de går tom for brød og vodka. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 24. februar 2022 #827 Del Skrevet 24. februar 2022 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 24. februar 2022 #828 Del Skrevet 24. februar 2022 someone_here skrev (29 minutter siden): De som sa at amerikansk etterretning løy, hvor er dere? Jeg sa at USA ikke hadde noen troverdighet(og det mener jeg forsåvidt fortsatt). Men i det tilfelle her hadde de rett og jeg må legge meg flat. Trodde ikke Putin var så gæren.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 24. februar 2022 #829 Del Skrevet 24. februar 2022 Stiigen skrev (1 minutt siden): Æsj, faktisk ikke helt ulike av utseende heller. Mangler bare barten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 24. februar 2022 #830 Del Skrevet 24. februar 2022 Tenker det er mye vi ikke vet.. Russland på randen av stupet allerede, Putin får til sanksjoner mot sitt eget land pga krigshandlingene nå, Putin får til slutt en syndebukk for eget lands elendighet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. februar 2022 #831 Del Skrevet 24. februar 2022 altius skrev (1 time siden): Om Russland nå blir utestengt fra det internasjonale systemet for pengeoverføring, SWIFT, vil dette strupe Russisk økonomi fullstendig. Denne krigen kommer til å koste Putin mer enn det vil smake å bruke penisforlengeren (les:krige). Hans mål er to ting. Det er å "inkludere" Ukraina inn i Russlang igjen og bli gjerne større enn Stalin og de tullingene der. Forøvrig litt av en penisforlenger den siste der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 24. februar 2022 #832 Del Skrevet 24. februar 2022 Tutte skrev (3 minutter siden): Æsj, faktisk ikke helt ulike av utseende heller. Mangler bare barten Noen må nesten forklare meg hvordan Putin er lik Hitler i denne sammenhengen her. Motivasjonen til disse to er jo milevis unna hverandre, metodene er annerledes, etc. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 24. februar 2022 #833 Del Skrevet 24. februar 2022 Redd for krig jeg nå🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 24. februar 2022 #834 Del Skrevet 24. februar 2022 Ost skrev (2 minutter siden): Noen må nesten forklare meg hvordan Putin er lik Hitler i denne sammenhengen her. Motivasjonen til disse to er jo milevis unna hverandre, metodene er annerledes, etc. Helt enig. Er så lei av denne sammenlikningen. Da burde man lese seg litt mer opp på de ulike årsakene til 2 vk , som egentlig var en direkte konsekvens ev. forlengelse av 1 vk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 24. februar 2022 #835 Del Skrevet 24. februar 2022 Nå er tiden inne at kgb agenten kan bli arrestert... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 24. februar 2022 #836 Del Skrevet 24. februar 2022 tig skrev (12 timer siden): Ikke bekreftet, fra mine Ukrainske kilder. Edit: Kun menn som allerede var skrevet inn i militæret med kontrakt, som var en del av forsvaret i 2014. Selv om dine kilder ikke har bekreftet det, fikk venninnen min og hennes familie denne meldingen. Dog oversatt fra ukrainsk til engelsk, deretter av meg til norsk. Det sier seg selv det ikke er nøyaktig. Kan vel si det er bekreftet i dag at sms om at de var i krig stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 24. februar 2022 #837 Del Skrevet 24. februar 2022 Ost skrev (7 minutter siden): Noen må nesten forklare meg hvordan Putin er lik Hitler i denne sammenhengen her. Motivasjonen til disse to er jo milevis unna hverandre, metodene er annerledes, etc. Det må ikke være helt det samme for at noe skal være likt. To onde maktperspner begge to, som tyr til vold, løgner og drar det så langt for å få det som de vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 24. februar 2022 #838 Del Skrevet 24. februar 2022 Tutte skrev (Akkurat nå): Det må ikke være helt det samme for at noe skal være likt. To onde maktperspner begge to, som tyr til vold, løgner og drar det så langt for å få det som de vil. Det skal sies at kgb agenten har drept mange mennesker før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 24. februar 2022 #839 Del Skrevet 24. februar 2022 Ost skrev (9 minutter siden): Noen må nesten forklare meg hvordan Putin er lik Hitler i denne sammenhengen her. Motivasjonen til disse to er jo milevis unna hverandre, metodene er annerledes, etc. Ja, og det er Ukraina som har fascist/nazistvennlig regjering. Men det gir dumme vesten fullstendig faen i, synd at folk aldri lærer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. februar 2022 #840 Del Skrevet 24. februar 2022 Ost skrev (13 minutter siden): Noen må nesten forklare meg hvordan Putin er lik Hitler i denne sammenhengen her. Motivasjonen til disse to er jo milevis unna hverandre, metodene er annerledes, etc. Nei motivasjonen er dønn lik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå