Flintis Skrevet 10. januar 2022 #61 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har vært single i tretti år, du er nok veldig naiv Anonymkode: 2f959...50d Hvordan er du da? 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #62 Skrevet 10. januar 2022 Bimbostilen er min type både i utseendet og klesstil Anonymkode: 831a2...33c 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #63 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tenker både på utseende, stil og personlighet. Om "alle kvinner" er din type så er det ok, men spør de som gjerne har en spesifikk greie de går etter og som de tiltrekkes av. For eksempel noen menn liker ekstra godt rødhårede kvinner eller kvinner som har stor rumpe. Et særpreg dere faller for eller noe som automatisk gjør en kvinne interessant. Håper dette kan være en tråd med ærlige svar fra menn der kvinner ikke pirker på mennenes preferanser. Jeg er genuint bare nysgjerrig. Hadde en diskusjon om dette med noen kompiser på fest og det var morsomt å se forskjellene, alle mennene hadde faktisk ulike preferanser på utseende, mens noen av de hadde en del til felles når det kom til personlighet. Anonymkode: 93501...491 Liker passe høye jenter alt mellom 1.60 til 1.75 ser jeg på som veldig nice. Dama må også ha en kvinne kropp med former, spess rumpe og lår! Gjerne pærefasong da jeg tenner mye på det. Foretrekker heller små pupper enn store og silikon er jeg ikke fan av. Turn off er også damer med eplefasong og tynne lår 👎 Anonymkode: d2e86...17d 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #64 Skrevet 10. januar 2022 sicario skrev (2 timer siden): Hehe. Er ikke for ofte jeg møter på «en av dere» 😆 Hehe, jeg er asiatisk (men adoptert) og jobber innen et kreativt yrke. Føler vel egentlig at jeg ser flere av oss, men bor i Oslo da.😆 Anonymkode: e209a...1b4 1
Summerbird1 Skrevet 10. januar 2022 #65 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nordisk utseende 165-185. Normalvektig, litt ekstra er ok hvis det ligger riktig plassert. Timeglassfigur med store pupper. Jordnær, blid, "enkel", sporty. Omtrent som hun på bildet Anonymkode: fcc75...730 Det er meg det 😁
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #66 Skrevet 10. januar 2022 Summerbird1 skrev (21 minutter siden): Det er meg det 😁 Kanskje dere kan bli sammen 😙 Anonymkode: 9c069...d2c 1
Ost Skrevet 10. januar 2022 #67 Skrevet 10. januar 2022 Liker generelt kvinner som ikke er veldig selvopptatte. Så det utelukker alle de med hundrevis av selfies på Instagram - og dem er det ufattelig mange av på min aldersgruppe. 8
Fluefisker1 Skrevet 10. januar 2022 #68 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Høyde og hårfargen er ikke så viktig for meg, har datet og falt for kvinner fra 156 - 180, blondiner og brunetter. Foretrekker noen ekstra kilo på kroppen, ikke feit, men lubben med litt store pupper og kosemage. Selv er jeg 183 og normalt slank. Av personlighet liker jeg jordnære, snille og omsorgsfulle kvinner. Oppegående og reflektert, liker gode samtaler og diskusjoner, har egne meninger. Liker nærhet, med det så mener jeg mental og fysisk nærhet - nære samtaler, hverdagsflørt og sex. Gjerne litt introvert. Trives på tur i skogen og fjellet. Endret 10. januar 2022 av Fluefisker1 . 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #69 Skrevet 10. januar 2022 Intelligent dame. Anonymkode: 1b78a...060 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #70 Skrevet 10. januar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Evt fordi du selv er overvektig, og det er det du får. Anonymkode: b9bb2...780 Nei. Er selv veltrent. Anonymkode: c58ee...4e2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #71 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lydig og føyelig. Behagelig å være sammen med. 🥰Høy i pulsterskel og driver derfor ikke med snus og tattis 🤢🤮Hun sutrer ikke og klager ikke og forventer ikke at jeg skal gjøre henne lykkelig. Den lykken er hun selv ansvarlig for. Også er hun støttende. Hun veier mellom 55 kg og 80kg. Og hun har en eller annen form for høyere utdanning. Anonymkode: b1c97...aa9 Lydig og føyelig, faktisk!🤣 La meg gjette. Du er fremdeles singel? Anonymkode: e731a...b46 9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #72 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lydig og føyelig, faktisk!🤣 La meg gjette. Du er fremdeles singel? Anonymkode: e731a...b46 Regner med at hun er ansvarlig for egen lykke OG orgasme 🥱😴 Anonymkode: 3b566...152 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #73 Skrevet 10. januar 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: Regner med at hun er ansvarlig for egen lykke OG orgasme 🥱😴 Anonymkode: 3b566...152 Ja gud forby at man skal ta ansvar for egen lykke og orgasme... Anonymkode: f4e86...814 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #74 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Regner med at hun er ansvarlig for egen lykke OG orgasme 🥱😴 Anonymkode: 3b566...152 Og i tillegg alltid betale for seg sjøl på date😂. Lydig, føyelig, gratis og fullt ansvarlig for egen lykke på alle plan. Skikkelig fristende pakke det der..😂 Anonymkode: 3c5a7...1cd 7
KapteinJ Skrevet 10. januar 2022 #75 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tenker både på utseende, stil og personlighet. Om "alle kvinner" er din type så er det ok, men spør de som gjerne har en spesifikk greie de går etter og som de tiltrekkes av. For eksempel noen menn liker ekstra godt rødhårede kvinner eller kvinner som har stor rumpe. Et særpreg dere faller for eller noe som automatisk gjør en kvinne interessant. Håper dette kan være en tråd med ærlige svar fra menn der kvinner ikke pirker på mennenes preferanser. Jeg er genuint bare nysgjerrig. Hadde en diskusjon om dette med noen kompiser på fest og det var morsomt å se forskjellene, alle mennene hadde faktisk ulike preferanser på utseende, mens noen av de hadde en del til felles når det kom til personlighet. Anonymkode: 93501...491 Utseende: Trodde før jeg hadde en ting for blondiner, men nå er jeg ganske nøytral. Kroppsmessig er det viktigste at de er relativt slanke men med litt feminine former, bra rompe og pupper er et stort pluss. Ellers er det viktig å se søt ut også, ikke bare pen. Liker helst nordisk utseende, men det finnes selvsagt noen utrolig vakre kvinner fra østen og de sør-europeiske/amerikanske landene. Personlighet: Smart, snill og ganske typisk feminin, jeg trenger litt balanse i livet mitt merker jeg og om jeg er med noen som er for lik meg selv så er det ikke bra. Ellers er det også viktig at hun virker som en person som er en man gjerne vil ha barn med og trives med å snakke med i timesvis, så du må ha litt interesser både for familie og verden utenfor. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #76 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja gud forby at man skal ta ansvar for egen lykke og orgasme... Anonymkode: f4e86...814 Kan like godt ha sex med meg selv da. Dildoen har jo orgasmegaranti. Anonymkode: 3b566...152 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #77 Skrevet 10. januar 2022 Fluefisker1 skrev (3 timer siden): Høyde og hårfargen er ikke så viktig for meg, har datet og falt for kvinner fra 156 - 180, blondiner og brunetter. Foretrekker noen ekstra kilo på kroppen, ikke feit, men lubben med litt store pupper og kosemage. Selv er jeg 183 og normalt slank. Av personlighet liker jeg jordnære, snille og omsorgsfulle kvinner. Oppegående og reflektert, liker gode samtaler og diskusjoner, har egne meninger. Liker nærhet, med det så mener jeg mental og fysisk nærhet - nære samtaler, hverdagsflørt og sex. Gjerne litt introvert. Trives på tur i skogen og fjellet. Måtte på side 4 for å lese en beskrivelse av meg selv 😊 Anonymkode: 421ca...033 2
sicario Skrevet 10. januar 2022 #78 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hehe, jeg er asiatisk (men adoptert) og jobber innen et kreativt yrke. Føler vel egentlig at jeg ser flere av oss, men bor i Oslo da.😆 Anonymkode: e209a...1b4 Joda, sant det 😂. kreative yrker tiltrekker seg kreative folk👌🏼 1
Skiftenøkkel Skrevet 10. januar 2022 #79 Skrevet 10. januar 2022 Vet ikke om jeg har en spesiell type.. klisjé kanskje, men merker ved blikkontakt om jeg er tiltrukket av noen. Bør ha jobb, egne venner og interesser. Utseende er ikke SÅ viktig, men skal ikke skremme fanden på flatmark. Passer nok bedre sammen med en bygde-dame, enn en by-dame. Må ha noenlunde samme humor / få hverandre til å le. Ser mange er opptatt av høyde, helst lik eller lavere enn meg. Men ikke viktig. Det var ikke før jeg begynte å henge her på forumet, at jeg lærte at mine 173cm er å anse som kortvokst 🙊 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #80 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lydig og føyelig, faktisk!🤣 La meg gjette. Du er fremdeles singel? Anonymkode: e731a...b46 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Regner med at hun er ansvarlig for egen lykke OG orgasme 🥱😴 Anonymkode: 3b566...152 Snap! Leste dere hovedinnlegget? Her skulle menn få lov til å fritt forklare sine preferanser uten at bitre fordomsfulle "artig-damer" skulle komme å pirke. Flere slike innlegg kommer til å bli rapportert. Anonymkode: 0c7b1...ce5 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå