AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #21 Skrevet 9. januar 2022 Mellom 1.60 - 1.70 Blond Blå øyne Store hengepupper Hårete fitte og rumpe Være snill og respektfull Ikke være kranglete slik alle kvinner dessverre er i dag. Er umulig å finne en dame som ikke kan la være å krangle. Så ikke bein i nesa, det er ikke noe å være stolt over. Morsom Kosete Anonymkode: 86646...91b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #22 Skrevet 9. januar 2022 Det er ikke så lett å svare på nå som da jeg var yngre. Siden tenårene hadde jeg en tendens til å falle for brunøyde brunetter, gjerne jenter med utenlandsk opphav. Jeg kunne også falle for helt andre typer, men dette var en gjenganger. Disse ville typisk ha store øyne, fyldige lepper, tjukt langt hår, fin hud, lys stemme, og veldig feminin væremåte. Jeg var forelsket eller betatt av flere jenter med disse trekkene fra jeg var 15, med varierende grad av hell. Hadde et kort og intenst forhold med ei som var veldig (for) lav og med asiatiske trekk. Traff etterhvert hun jeg skulle gifte meg med, også hun med utenlandske foreldre. og trekkene nevnt over. Så jeg fikk sånn sett det jeg ville ha, og hun var og er ei flott dame med mange gode kvaliteter. Dog var vi nok litt for unge til å skulle finne en perfekt match, og var egentlig veldig forskjellige personligheter viste det seg etterhvert. I voksen alder har jeg merket at preferansene har forandret seg. Eller så har jeg bare ikke så snevre preferanser på utseende lenger. Jeg har hatt "romanser" med mange helt forskjellige kvinner. Det som er litt morsomt er at nå har jeg møtt ei som er fullstendig annerledes. Hun er 174, pen, har blondt hår, blå øyne, store pupper, og timeglassfigur. Hun er akkurat en sånn sexy blondine som så utrolig mange drømmer om. Hun har en veldig rolig og behagelig personlighet, er smart og selvstendig. Og hun er kosete, hun tar initiativ, og er veldig støttende. Synes også det er litt gøy at det var egentlig hun som sjekket opp meg mer enn motsatt. Jeg har likt blondiner før, men jeg måtte bli kjent med henne for å innse hvor godt jeg liker hennes type. Skulle jeg bli singel og på utkikk igjen vet jeg egentlig ikke om jeg har en "type" lenger når det gjelder utseende. Det er flotte og vakre kvinner av alle "farger" og typer. Ikke hatt så mange forhold, men . I dag vet jeg mye mer om hvilke personligheter jeg er kompatibel med. Jeg vil helt klart foretrekke en sånn rolig og behagelig personlighet som nevnte blondine framfor den mer temperamentsfulle jeg hadde erfaring med fra tidligere. Og det å være kosete er fra nå et krav for meg. Det samme er å ha en positiv innstilling. Orker ikke negative mennesker. Anonymkode: d5723...691 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #23 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke så lett å svare på nå som da jeg var yngre. Siden tenårene hadde jeg en tendens til å falle for brunøyde brunetter, gjerne jenter med utenlandsk opphav. Jeg kunne også falle for helt andre typer, men dette var en gjenganger. Disse ville typisk ha store øyne, fyldige lepper, tjukt langt hår, fin hud, lys stemme, og veldig feminin væremåte. Jeg var forelsket eller betatt av flere jenter med disse trekkene fra jeg var 15, med varierende grad av hell. Hadde et kort og intenst forhold med ei som var veldig (for) lav og med asiatiske trekk. Traff etterhvert hun jeg skulle gifte meg med, også hun med utenlandske foreldre. og trekkene nevnt over. Så jeg fikk sånn sett det jeg ville ha, og hun var og er ei flott dame med mange gode kvaliteter. Dog var vi nok litt for unge til å skulle finne en perfekt match, og var egentlig veldig forskjellige personligheter viste det seg etterhvert. I voksen alder har jeg merket at preferansene har forandret seg. Eller så har jeg bare ikke så snevre preferanser på utseende lenger. Jeg har hatt "romanser" med mange helt forskjellige kvinner. Det som er litt morsomt er at nå har jeg møtt ei som er fullstendig annerledes. Hun er 174, pen, har blondt hår, blå øyne, store pupper, og timeglassfigur. Hun er akkurat en sånn sexy blondine som så utrolig mange drømmer om. Hun har en veldig rolig og behagelig personlighet, er smart og selvstendig. Og hun er kosete, hun tar initiativ, og er veldig støttende. Synes også det er litt gøy at det var egentlig hun som sjekket opp meg mer enn motsatt. Jeg har likt blondiner før, men jeg måtte bli kjent med henne for å innse hvor godt jeg liker hennes type. Skulle jeg bli singel og på utkikk igjen vet jeg egentlig ikke om jeg har en "type" lenger når det gjelder utseende. Det er flotte og vakre kvinner av alle "farger" og typer. Ikke hatt så mange forhold, men . I dag vet jeg mye mer om hvilke personligheter jeg er kompatibel med. Jeg vil helt klart foretrekke en sånn rolig og behagelig personlighet som nevnte blondine framfor den mer temperamentsfulle jeg hadde erfaring med fra tidligere. Og det å være kosete er fra nå et krav for meg. Det samme er å ha en positiv innstilling. Orker ikke negative mennesker. Anonymkode: d5723...691 Hvilket etnisitet / farger har du selv? Min erfaring (selv og de jeg kjenner) er at det eksotiske og annerledes er veldig spennende som ung og uerfaren, og etterhvert som jeg ble eldre og hadde noen erfaringer begynte jeg å foretrekke de som liknet mer meg selv. Det samme gjelder alder; eldre var veldig spennende som 19-åring, etter 35 er det yngre som drar oppmerksomhet. Anonymkode: 667d7...396 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #24 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble nysgjerrig på dette nå Er dame. Anonymkode: 96f30...483 Morsomt å se hvor forskjellig de svarer. En svarer at å få ståkuk er det viktigste en dame kan gi han, mens en annen skriver helt motsatt og at personlighet og sjarm er viktigere enn utseende. 😊 Anonymkode: 7b08d...02a 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #25 Skrevet 9. januar 2022 Jaja, ikke rart jeg er singel, passer hvertfall ikke for noen av dem som har svart til nå! Anonymkode: 2f959...50d 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #26 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilket etnisitet / farger har du selv? Min erfaring (selv og de jeg kjenner) er at det eksotiske og annerledes er veldig spennende som ung og uerfaren, og etterhvert som jeg ble eldre og hadde noen erfaringer begynte jeg å foretrekke de som liknet mer meg selv. Det samme gjelder alder; eldre var veldig spennende som 19-åring, etter 35 er det yngre som drar oppmerksomhet. Anonymkode: 667d7...396 Jeg er en typisk blond nordmann med blå øyne og er 184. Ja, jeg er enig i den erfaringen. Det var veldig spennende med det eksotiske, og tenkte motsetninger tiltrakk. Nå tenker jeg nok mer at like barn leker best. 😊 Har også samme erfaring når det gjelder alder. Anonymkode: d5723...691
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #27 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jaja, ikke rart jeg er singel, passer hvertfall ikke for noen av dem som har svart til nå! Anonymkode: 2f959...50d Du kan nok fort få kjæreste selv om du ikke passer inn under et ideal utseendemessig. Om verden var slik tipper jeg at 10 prosent av befolkningen hadde noen. Anonymkode: d9deb...367
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #28 Skrevet 9. januar 2022 Sphere skrev (1 time siden): De jeg har falt for har stort sett hatt pene øyne, masse sjarm, og et pent smil. Ellers har de egentlig variert veldig i utseende. Når det gjelder personlighet pleier jeg å gå etter omsorgsfull, rolig og snill, uten drama. Men har ikke alltid truffet her, da en del kan dukke opp etter forelskesfasen. Kjenner meg veldig igjen i alt dette! 👍 Anonymkode: d5723...691 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #29 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker både på utseende, stil og personlighet. Om "alle kvinner" er din type så er det ok, men spør de som gjerne har en spesifikk greie de går etter og som de tiltrekkes av. For eksempel noen menn liker ekstra godt rødhårede kvinner eller kvinner som har stor rumpe. Et særpreg dere faller for eller noe som automatisk gjør en kvinne interessant. Håper dette kan være en tråd med ærlige svar fra menn der kvinner ikke pirker på mennenes preferanser. Jeg er genuint bare nysgjerrig. Hadde en diskusjon om dette med noen kompiser på fest og det var morsomt å se forskjellene, alle mennene hadde faktisk ulike preferanser på utseende, mens noen av de hadde en del til felles når det kom til personlighet. Anonymkode: 93501...491 Lydig og føyelig. Behagelig å være sammen med. 🥰Høy i pulsterskel og driver derfor ikke med snus og tattis 🤢🤮Hun sutrer ikke og klager ikke og forventer ikke at jeg skal gjøre henne lykkelig. Den lykken er hun selv ansvarlig for. Også er hun støttende. Hun veier mellom 55 kg og 80kg. Og hun har en eller annen form for høyere utdanning. Anonymkode: b1c97...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #30 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kan nok fort få kjæreste selv om du ikke passer inn under et ideal utseendemessig. Om verden var slik tipper jeg at 10 prosent av befolkningen hadde noen. Anonymkode: d9deb...367 Har vært single i tretti år, du er nok veldig naiv Anonymkode: 2f959...50d
Chagall Skrevet 9. januar 2022 #31 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): foretrekker kvinner fra midtøsten Anonymkode: e7595...585 Enig. Iranske, palestinske og tyrkiske jenter som har fått en smak av vesten er snope saker. 🤫😍😍 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #32 Skrevet 9. januar 2022 Over 168 cm og under 184 cm. Gjerne litt feminin kraftig, men ikke feit. Velstelt. Huslig. Gjerne langt hår. Ikke fylleglad. Glad i en fjelltur. Empatisk. Følsom. I jobb. Har egne hobbyer. Ryddig økonomi. Anonymkode: 6f74d...df7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #33 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jaja, ikke rart jeg er singel, passer hvertfall ikke for noen av dem som har svart til nå! Anonymkode: 2f959...50d Jeg tenkte akkurat det samme... Anonymkode: 40647...60e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #34 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har vært single i tretti år, du er nok veldig naiv Anonymkode: 2f959...50d Da tror jeg det handler om helsen din ... Anonymkode: d9deb...367 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #35 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Over 168 cm og under 184 cm. Gjerne litt feminin kraftig, men ikke feit. Velstelt. Huslig. Gjerne langt hår. Ikke fylleglad. Glad i en fjelltur. Empatisk. Følsom. I jobb. Har egne hobbyer. Ryddig økonomi. Anonymkode: 6f74d...df7 Oi, nesten meg dette jo..... Anonymkode: 56fb0...267 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #36 Skrevet 9. januar 2022 Over 170, atletisk (gjerne litt muskler), langt hår, fin rumpe. Gir faen i janteloven, tør å ta plass men vet også å lytte, liker sex, er eventyrlysten, kunnskapsrik, nysgjerrig og samfunnsengasjert. Omsorgsfull og emosjonelt moden . Deilig latter og nydelig smil. (Bergensdialekt) Anonymkode: 00f20...8ed 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #37 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er en typisk blond nordmann med blå øyne og er 184. Ja, jeg er enig i den erfaringen. Det var veldig spennende med det eksotiske, og tenkte motsetninger tiltrakk. Nå tenker jeg nok mer at like barn leker best. 😊 Har også samme erfaring når det gjelder alder. Anonymkode: d5723...691 Samme; blond, blåøyd og 190. Jeg syntes motsetninger var attraktivt; jeg likte fortsatt høy og slank, men gjerne halvt asiatisk eller halvt sør-europeisk. Var sammen med en slik kvinne i ti år, og våre familier og temperament krasjet fullstendig. Samtidig er jeg også blitt mer vant til dette utseendet, litt slik man blir vant til en bil, og det mister den eksotiske appellen. Jeg hadde en slik "hekt" på det jeg anså som eksotisk fra jeg var tenåring til jeg var i slutten av trettiårene, da ekteskapet også røk. Etter dette dukket blondiner plutselig opp på radaren for meg. Anonymkode: 667d7...396 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #38 Skrevet 9. januar 2022 Ser mange skriver små pupper, kan jeg spørre hva grunnen til det er? Anonymkode: 801bb...b4a 3
Hero1 Skrevet 9. januar 2022 #39 Skrevet 9. januar 2022 M30 her. Er 173cm høy. Utseende: Ikke så mye høyere enn meg, helst lavere. ikke overvektig. Personlighet: Empatisk, snill, ikke konfliktsøkende. Har selvironi. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #40 Skrevet 9. januar 2022 Nordisk utseende 165-185. Normalvektig, litt ekstra er ok hvis det ligger riktig plassert. Timeglassfigur med store pupper. Jordnær, blid, "enkel", sporty. Omtrent som hun på bildet Anonymkode: fcc75...730 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå