Gå til innhold

Til menn: hva slags kvinne er "din type"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker både på utseende, stil og personlighet. Om "alle kvinner" er din type så er det ok, men spør de som gjerne har en spesifikk greie de går etter og som de tiltrekkes av. For eksempel noen menn liker ekstra godt rødhårede kvinner eller kvinner som har stor rumpe. Et særpreg dere faller for eller noe som automatisk gjør en kvinne interessant. :)

Håper dette kan være en tråd med ærlige svar fra menn der kvinner ikke pirker på mennenes preferanser. Jeg er genuint bare nysgjerrig. Hadde en diskusjon om dette med noen kompiser på fest og det var morsomt å se forskjellene, alle mennene hadde faktisk ulike preferanser på utseende, mens noen av de hadde en del til felles når det kom til personlighet. 

Anonymkode: 93501...491

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utseende: Ikke høy, ikke overvektig. Gjerne mørk.

Personlighet: Omsorgsfull, snill, ikke konfliktsøkende.

Men ja, dette er jo bare preferanser. Det er ikke nødvendigvis slik det blir.

Anonymkode: f4e86...814

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Utseende: Ikke høy, ikke overvektig. Gjerne mørk.

Personlighet: Omsorgsfull, snill, ikke konfliktsøkende.

Men ja, dette er jo bare preferanser. Det er ikke nødvendigvis slik det blir.

Anonymkode: f4e86...814

Ikke høy, vil det si under 167 eller under 165?

Anonymkode: 96f30...483

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke høy, vil det si under 167 eller under 165?

HAHA det der er et typisk mannespørsmål!! som om folk kan se forskjell liksom.. 

Anonymkode: 3b566...152

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

HAHA det der er et typisk mannespørsmål!! som om folk kan se forskjell liksom.. 

Tja kvinner sier jo at de kan se forskjell på 179cm og 180cm

Anonymkode: 283a7...7b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja kvinner sier jo at de kan se forskjell på 179cm og 180cm

Anonymkode: 283a7...7b0

tror det er deres tolkning ja

AnonymBruker
Skrevet

Glad, overvektig, intelligent, langt hår og med mye empati.

Anonymkode: 356ba...03c

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tenker både på utseende, stil og personlighet. Om "alle kvinner" er din type så er det ok, men spør de som gjerne har en spesifikk greie de går etter og som de tiltrekkes av. For eksempel noen menn liker ekstra godt rødhårede kvinner eller kvinner som har stor rumpe. Et særpreg dere faller for eller noe som automatisk gjør en kvinne interessant. :)

Håper dette kan være en tråd med ærlige svar fra menn der kvinner ikke pirker på mennenes preferanser. Jeg er genuint bare nysgjerrig. Hadde en diskusjon om dette med noen kompiser på fest og det var morsomt å se forskjellene, alle mennene hadde faktisk ulike preferanser på utseende, mens noen av de hadde en del til felles når det kom til personlighet. 

Anonymkode: 93501...491

Veldig vanskelig å «pin pointe» konkrete ting som gjør noen attraktive i mine øyne, men kan prøve. Hva som gjør at jeg forelsker meg er jo veldig sammensatt og umulig å liste opp.

Liker nok «petit» kvinner. Tror ikke jeg har hatt kjæreste som har vært høyere en 160cm. Kanskje med noen få cm🤷🏼‍♂️. Gjerne slanke/trente til en viss grad.

Gjerne mørke. Mørk tone og mørkt hår. Så skal det sies at alle kjærestene mine har vært lyse. 

ikke typisk «preppy» stil. Det er kjedelig. 

Humor og sjarm. Gjerne kjapp i replikken og med stor grad av selvironi.

• Liker 4
Skrevet

Norsk med norske forfedre. 
Ha selvtillit. 
Ha eget liv og egne interesser. 
Tynn gjerne kjempetynn. 
Må være sosial. 
Akseptere et liv uten barn. 
Må ha en utdanning/ jobb.  
Må like trekantsex. Både med to kvinner og to menn. 

Skrevet

Ærlig!!!!

morsom og leken. Hvordan hu ser ut er ikke så viktig. Hu blir pen når du blir glad i hu. Og ikke omvendt. 

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Over årene har jeg sett at jeg tiltrekkes mot feminint på en sporty naturlig måte, og ikke pyntedukker. Normalvektig og slanke, helst med fin midje, og uten store pupper. Proporsjoner er viktigere enn høyden. Synes mange damer er alt for korte i bena, og lange i ryggen.  Hun må være omsorgsfull, men ikke selvutslettende. Jevnt godt humør, helst morsom. Er interessert i verden, politikk og kultur. 

Anonymkode: 33023...2d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sporty, høy og gjerne med litt muskler (atletisk). Smal rompe, ikke store pupper. Selvstendig, oppegående, åpen, tolerant. Langt hår. Bør være glad i å gå tur i naturen. 

Anonymkode: 7a1ee...4a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ble nysgjerrig på dette nå :) Er dame.

• Liker 1
Skrevet (endret)

De jeg har falt for har stort sett hatt pene øyne, masse sjarm, og et pent smil. Ellers har de egentlig variert veldig i utseende. Når det gjelder personlighet pleier jeg å gå etter omsorgsfull, rolig og snill, uten drama. Men har ikke alltid truffet her, da en del kan dukke opp etter forelskelsesfasen.

Endret av Sphere
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Liker positiv med mye latter,sporty,selvstendig,blond,blå øynr, bredere hotter og litt lår,myk hud og gøy å finne på aktiviteter med.  

-mann 33

Anonymkode: 3468c...f1e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Trent og slank, mørkt eller brunt hår ned til midten av ryggen, ingen tattoveringer, rundt 175cm, stor munn, ikke pult halve byen, ikke gold digger, ikke snus eller røyk, ingen dyr, snill og grei.

Anonymkode: 70400...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slank, lange ben, høy (over 175). Langt hår og pene øyne.

Smart, kultivert og litt glimt i øyet. Har sans for humor, og er ikke i overkant sensitiv. Trygg på seg selv.

Anonymkode: 667d7...396

• Liker 4
Gjest ChaseDurer
Skrevet

Over 180 cm, slank med litt rumpe og små pupper. Mørkebrunt hår, helst kort

Skrevet

Så lenge dem er snille, har en god personlighet å kjærlig så er det alt jeg ber om.

Utsendet er ikke så viktigt, alle er mennesker til syvende og sist.

• Liker 9
Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)

Utseende: normal vekt, med en grense for hvor stor og tynn. Ikke alt for høy og ikke alt for liten (165-179). Bryr meg ikke om hårfarge. Helst blå øyne, men det er ikke super viktig. Helst mindre pupper. Vide hofter. Et ansikt som sier at hun ung, ikke sliten og glad. Feminint ansikt.

Personlighet: omsorgsfull, snill, inkluderende og ikke kranglete.

Dette er mitt ideal, men jeg er ikke en mann som avskriver sånn voldtsomt mange.

Endret av Jaconandersen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...