Gå til innhold

Blir lei meg av snapchat for den beviser bare hvor ensom og alene man er.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må visst være helt bak mål, for jeg visste ikke engang at en har snapscore. Jeg kan trøste deg med at jeg trives godt i mitt eget selskap, har ikke mye til sosialt liv for tiden og har likevel ca 100.000 i score. Ikke fokuser på slike ting TS. Det værste en gjør i slike sammenhenger er å hele tiden sammenligne seg med andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva, jeg har en snap score på 10 00 etter 10 år. Jeg møter venner sjeldent, men når jeg gjør det er det koselig og det holder for meg. Noen av mine venninner har 200 000 i snap score, de treffer 5 forskjellige venner i uka, men takler ikke å være alene. De er usikre på seg selv, ensom i selskap med andre og trenger masse bekreftelse. Snapchat og snapscore sier ingenting om det virkelige liv. Du har hatt en tøff start på livet, men det er aldri for sent å bli glad over små ting, finne en hobby, bli kjent med mennesker. Kom deg ut i virkeligheten, logg av snap så kommer det muligheter din vei også. 

Anonymkode: cc793...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.1.2022 den 0.34):

Jeg har over 200K i snapscore. Snart 3. det betyr ingenting. 

Anonymkode: 70787...17f

Det betyr at du er populær og har mange venner. 

Anonymkode: c1030...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen bryr deg om snapscore🙈😂

Det er det ekte livet som teller.. Selv bruker jeg snap til å sende bilder og dele med familie og noen gamle venner. Bruker ellers lite👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...