Gå til innhold

Julekalender for voksne!


Gjest gjest 0

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Jeg har lyst til at jeg og sambo skal lage julekalendere til hverandre siden dette blir vår første jul som samboere.

Men hva kjøper man til en mann som ikke blir veldig dyrt? Vi er begge studenter, og har ikke råd til å bruker mye penger på dette. 2-300 kroner totalt per kalender hadde jeg forestilt meg...

Jeg synes det er lett å kjøpe til meg da.. :sjarmor: Men en gutt synes jeg er værre. (kan liksom ikke kjøpe hårstrikker, en øyenskygge etc på hm til han :ler: )

Det eneste jeg kan komme på akkurat nå er:

Godteri av alle typer

sokker

blader

Øl

men synes ikke dette var så veldig spennende...

Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøker (billige pocket-bøker), CD'er/DVD'er på salg, "gavekort" på massasje/god middag e.l. fra deg, invitasjon ut på restaurant, kinobilletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

ser ut til at det kan bli veldig dyrt for meg.,.. :ler: Men flaxlodd og lottokupong var gode ideer!

Skulle gjerne kjøpt fiskekroker, men han fisker ikke desverre.... Synd han bare har dyre hobbyer! (tvspill og musikk)

Men han liker å tegne da... men det koster jo en del med skikkelig tegneutsyr også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små miniatyrflasker med Whisky, Cognac o.l som du får kjøpt på polet.

Brenn en CD med låter som betyr noe for dere begge.

Hvis han liker å tegne, kan du jo kjøpe en kvalitetsblyant, oljekritt eller kvalitetspapir. Behøver bare å pakke inn ett kritt f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino/teater-billetter, leiefilmer, diverse "gavekort", middag på restaurant, en romantisk gåtur i skogen, frokost på senga.. Eksen min lagde adventskalender til meg, og jeg ble (etterhvert) mer glad i gjøre-tingene enn av smånipsene jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter også å grubler på det samme, men har kommet frem til dette så langt:

* flaxlodd

* lottokupong

* litt godteri

* et krydder han ikke har i hylla si

* Sudoku-bok (han benytter enhver anledning til å løse slike)

* romantisk middag eller frokost som jeg lager til han ( er som regel han som styrer med matlagingen her i huset)

* kveldstur med vafler og kakao

* på julaften får han julestrømpa si.

* 5 dager med brikker fra et puslespill som leder til en gave jeg har gjemt i huset. Tenkte å kjøpe en dvd eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små miniatyrflasker med Whisky, Cognac o.l som du får kjøpt på polet.

:Nikke:

Disse var en stor suksess hos sambo ifjor. Han fikk dem på fredagene. Lørdagene var flaxlodd, tror jeg.. Og i noen pakker var det feks to twist. Ellers fikk han sokker, en boxershorts, ei lita bok..

I år blir det neppe kalender på ham, har betydelig dårligere råd i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor lagde vi kalender til hverandre.

Jeg gav han f.eks :

- gavekort på ryggmasasje, fotmasasje o.l

- boxershortser ( noen kule med simpson på)

- sjokolade

- gavekort på romantisk middag, kinotur med godteri o.l

- flaxlodd

- lottokupong

- små bøker ( jeg elsker deg boka o.l)

- nøkkelring med bilde av jentene sine :-D

ja husker ikke helt hva mer jeg gav. I år blir det vel noe lignende....tar gjerne i mot tips :nisse:

Å..glemte å si at på julaften får han strømpe med godteri, et blad og en liten gave.

Juleklem fra Lena :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er allerede nevt her... men

-kaffekopp (billige julekopper på max 20 o.l)

-t-skjorte (er jo flere kule billige på h&m..)

-dikt (skrive selv, eller ramme inn et dikt dere begge liker..)

-Morro-sex-ting som sjekkhefte på seksueller tjenester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lager en meget billig utgave: går ut og kjøper 24 smågodt i en eller annen kiosk med godt utvalg... Jeg legger sånne gavekort rundt noen av dem, at han får velge seg den middagen han vil ha, servert med levende lys, at jeg tar oppvasken for ham, eller gavekort på massasje.

Det er ikke innholdet som er så viktig, det er billig, det er bare nedtellingen til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mye av det samme som allerede er listet opp her, men det vi gjør er at vi deler en kalender. På den måten trenger vi bare kjøpe 12 gaver til hvernadre. Og det er visst evig nok for mannen å klare å finne på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nevèsta

Henger meg på det som er skrevet her... Hvis han er glad i å skru og hamre, kan en tur på Clas Olsson være gull verdt. Min samboer går stadig vekk rundt med målebåndet han fikk hengende i beltet. Skruer og sånn er også greit å putte i en kalender. Ellers kan små ting som dere kan gjøre sammen fint. Hvis du liker å bake, f.eks, kan du pakke inn et par pepperkakeformer, så kan dere bake sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

her var det jo mange gode tips.

Vi dele også på en kalender, dvs begge får på lille julafen og julaften, så blir 13 gaver. Helt perfekt. Og for oss er også det viktigste nedtellinga, ikke innholdet. Men har helt klart fått noen nye tips her ja. Gavekort... hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekt med tips! Laget kalender til mannen i fjor og det syns han var veldig artig, så da prøver jeg å gjenta suksessen i år. Men gøy med noen tips så det ikke blir helt likt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt å kjøpe Lego og legge i noen av pakkene - bruksanvisning og de siste klossene den 24. selvsagt. Han elsker lego i en alder av 31 år...

Har også lagt i parfymeprøver, fribiletter på sex, massasje, helgevask etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
For dem som leste bladet PYTON ,der var julekalender til mannen en kasse øl,der er det jo 24 stk ,ikke sant............... :ler:

Den skal jeg STEIKE HAKKE MEG bruke!

Å dæven, det blir så bra! Bjørnemannen jobber i Ringnes og leste masse pyton i gamledager... Han kommer garantert til å daue på seg!

*Å kjære, har du sett jeg har laget julekalender til deg?*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...