Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anerikke

Syns mensen var ille nok på pilla, men nå tar det jo helt av! Kan det være riktig at det skal være så vondt???? Fristende å kaste meg over pillebrettet igjen... Eller grave meg ned...

Takk for hilsninger og lykkeønskninger til neste pp!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Takker og bukker!!!

Nå har julefreden senket seg. Alle gaver er klare, julevasken er tatt, maten er på plass, og vi er akkurat ferdige med å pynte treet.

GOD JUL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Takker, Cr@sh!

Nå har vi vært hos min eldste søster og feiret jul med henne, mannen og barna. Kjempekos! Mye sang og spill, og masse fine gaver. I morra drar vi til min andre søster, også eldre enn meg. Så er det mannens familie som står for tur. Blir sånn når man er de eneste uten barn. Enn så lenge... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nå har vi kommet oss til svigers, og her er det fullt hus!

8 voksne og 5 barn! Blir mye lyd :tommelsmil:

Skal sove på verdens minste soverom, med enkeltseng og madrass på gulvet. Men vi har det fint, og mannen storkoser seg sammen med brødrene sine.

Har tenkt nesten ingenting på prøving.

Har ikke regnet ut når jeg får EL, og kommer IKKE til å kjøpe EL-tester! Ikke engang satt meg opp på IKM-januar.

Vil virkelig ikke bli så opphegt i det, og så skuffa, som sist måned. Vi kan ikke treffe stort bedre enn vi gjorde da, og likevel gikk det ikke. Så da er det ikke så mye jeg kan gjøre, føler jeg. Bare håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Ja. Har ikke prøvd lenge, bare jeg som er så utålmodig!

Må vel ha prøvd i godt over et år, før man kan begynne å lete etter noe som er galt. Har bare prøvd to mnd, eller en mnd som jeg vet jeg hadde EL.

Oker ikke mye styr med det. Skal se det går helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...