Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anerikke
Skrevet

Sitter på jobb, og kjenner all verdens murringer i magen.

Innbildning alle som en!!!!!

Enda over en uke til IKM...

Tror jeg kan flytte den litt frem, siden jeg hadde EL den 5. Blir vel 19 da, istedet. Ikke store forskjellen, og like fordømt lenge å vente :sur:

Gjest Anerikke
Skrevet (endret)

DET BLÅSER SÅNN!!!

Endret av Geri
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det kan fort være tankene dine som lurer deg, men det kan være noe annet også. Kan det ikke? *uvitende*

Gjest Bellatrix
Skrevet
DET BLÅSERSÅNN!!!

Ja, jeg hørte på radioen at det var ekstra ille hos dere.

Gjest Anerikke
Skrevet

Smurf, kan du forklare meg hvordan jeg får annen farge eller størrelse på det jeg skriver?? Du vet jo meg og data!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bruk Skriv Svar når du svarer. Trykk B for fet skrift. For kursiv U for understrek. Skrift for å variere i skriften. Størrelse for å variere størrelse. Farge for å skifte farge. Skjønte du det?

Gjest Anerikke
Skrevet

Vet da søren...

Kanskje? Eller kanskje ikke?

Er ikke den skarpeste kniven i skuffa!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ser sånn ut, som at du skjønte det. Prøv deg litt fram. Du kan uansett ikke kræsje maskina. ;)

Gjest Anerikke
Skrevet (endret)

Får ikke til farge og størrelse!!!! At det går an...

Endret av Geri
Skrevet

Heihei :vinke:

Dette var jo kjempespennende!

Nå har jeg lest hele dagboka di og krysse fingre, tær og knær for at alt klaffer!

Og om du ikke vet hvem jeg er så er jeg venninna til Smurf!

Som du har chatta litt med på msn:)

Gjest Anerikke
Skrevet

Joda, vet hvem du er! Du må ikke krysse knærne da, "hvordan skal det bli no morro da?"

Gjest Anerikke
Skrevet (endret)

Tror jeg har skjønt det nå...

Endret av Geri
Gjest Anerikke
Skrevet

Har hatt en lang og tung dag på jobb. SÅ godt å komme hjem! Kaldt, vått og slaps ute.

Jeg laget suppe av hønsekraft fra fryseren, og hadde en kylling i småbiter oppi. Poteter og gulrøtter til. Supergodt!!!!

Ellers skjer det lite. Grugleder meg veldig til om en uke eller så....!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Anerikke
Skrevet

Må tilstå at jeg brukte den nest siste pinnen på EL-testen i morges :sjenert:

Slo ikke ut i det hele tatt!

Det er jo en litt usikker metode, og det er TIDLIG, men fikk litt følelsen av at jeg ALDRI kommer til å bli gravid i det hele tatt...

Litt smådeppa i dag :tristbla: Mere skal det altså ikke til!

Skrevet

:troest:

Dakkar.. Kjenner meg litt igjen altså. Jeg har vel EL i disse dager, men sambo ville ikke .... i går... og jeg kommer ikke hjem før på fredag.. Ble litt :frustrert: på han altså.. De gutta skjønner ikke dette med EL og perioder, og sånn.

Men kan vel hende vi er litt vel hormonelle fordi vi prøver?? Litt sarte kanskje??

:klem:

Gjest Anerikke
Skrevet

Det er mange følelser i sving, ja.

Jeg forteller mannen når jeg har EL i god tid, så han vet at da er det bare å trå til!! Har gått greit så langt, men hvis denne prøvinga blir langvarig ser jeg for meg at det kan bli tungt å "måtte" .......

Akkurat nå er jeg drittlei hele prøviga, og å tenke så mye på det, men det går vel over ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...