AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #21 Del Skrevet 26. januar 2022 Så klart jeg synger med har til og med konserter i stua for alle min tilskuere 😄 Anonymkode: e46b9...18f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #22 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så klart jeg synger med har til og med konserter i stua for alle min tilskuere 😄 Anonymkode: e46b9...18f Hehehe, jeg også! Eller på badet. 😄 Når ungene spiller playstation med venner får jeg ofte beskjed om å ikke synge eller synge lavere. Jeg kan synge litt lavere, ja, men hell no at jeg ikke skal få synge når jeg vasker opp eller lager mat. Jeg skal jo for faen nyte det litt også 😆 Anonymkode: ce6c1...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 27. januar 2022 #23 Del Skrevet 27. januar 2022 Gjør ikke alle det?😄 Det er er nesten hovedregelen at jeg synger eller nynner med når jeg hører på musikk. Danser ofte til, men ikke alltid, kommer an på hva jeg holder på med. Er veldig glad i å synge og danse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. januar 2022 #24 Del Skrevet 27. januar 2022 Ja, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #25 Del Skrevet 27. januar 2022 Klarer ikke en dag uten å synge og danse. Det har hendt at jeg har gjort det på jobb, når jeg vet/tror ingen ser eller hører. Det har gitt mange kolleger noen latterkuler🙈 Anonymkode: 763fd...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #26 Del Skrevet 29. januar 2022 Selvsagt, danser jeg for meg selv hjemme. Anonymkode: 6923f...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #27 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg er absolutt ikke flink til å synge! Derfor har jeg laget underholdning av det. Pleier å synge med så rare stemmer og tonefall som mulig. Om jeg virkelig er i slaget så synger jeg noe operalignende med innlevelse og overdrivelse. Hadde noen sett meg når jeg holdt på så hadde de nok trodd at jeg hadde en skrue løs, og tatt avstand 😂 Jeg ser humoren i det selv, og det underholder meg faktisk! Anonymkode: e63ad...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå