Gå til innhold

Hender det du tusler rundt hjemme og danser litt mens du hører på musikk? Evt synger med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør det. Det er utrolig frigjørende. Ser ut som en tulling og hvis Peder Kjøs og Frode Thuen hadde sett meg, ville de sagt at min markedsverdi sank.

 

 

Anonymkode: 99a38...2d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som svar på spørsmålet i overskriften: Ja, det gjør jeg stadig. Synger mens jeg vasker opp eller lager mat.

Har aldri hørt noen si at jeg får noe slags mindre verdi av den grunn.

Anonymkode: 9d187...03b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig gjør jeg det.

Anonymkode: fe575...95b

Ja det er herlig. Spesielt i den tiden vi lever i nå.

Anonymkode: 99a38...2d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Min mann ler og blir med om jeg gjør det. Samme andre veien også. Det er slike småting som opprettholder vår markedsverdi for hverandre. Hva andre måtte mene blåser jeg i. Ja også at tenåringene jevnlig synes vi er superteite begge to.

Innimellom danser de imidlertid med. Det er ekstra kjekt. 🥰

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist om noen IKKE gjør det. 

Anonymkode: 555ae...7a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrittEkeberg

Nei, men tipper Lemmy hadde vært stolt av imitasjonen min. Growling har jeg ikke selvtillit til å teste ut😂 men headbanging er jeg jævlig god på. 🤘🏻🤯😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, spesielt til kleine 90-tallshits, mimer musikkvideo og fullt kjør. Føler det øker min markedsverdi, fordi det får meg til å føle meg glad. Plusspoeng om jeg får med meg mannen og ungene 😄

Anonymkode: 88947...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Trolltunge skrev (På 9.1.2022 den 2.05):

Ja. Min mann ler og blir med om jeg gjør det. Samme andre veien også. Det er slike småting som opprettholder vår markedsverdi for hverandre. Hva andre måtte mene blåser jeg i. Ja også at tenåringene jevnlig synes vi er superteite begge to.

Innimellom danser de imidlertid med. Det er ekstra kjekt. 🥰

 

Eneste gangen jeg får mannen min til å se utilpass ut, er når jeg byr opp til dans i stua, midt på lyse dagen 🤣

Ellers blir han aldri flau eller brydd, men akkurat da ser han så søt ut 😍 Han blir med i seks, sju trinn, så er det nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det hender temmelig ofte. Som oftest når det er bare meg og barna hjemme, fordi jeg har en tendens til å høre på musikk der en ikke bare kan gå rundt å smånynne på. Jeg lager gjerne middag, mens jeg bruker stemmen for fullt på Iron Maiden, Dio, Black Sabbath, Candlemass, Janis Joplin mm.. gjerne med metalfakter som "the Horns" og å sette det ene benet på kjøkkenkrakken. 

Det hender også at jeg faktisk gjør roligere " nummer" som " Let it go" og en god del blues. Hadde jeg lært meg å growle bedre, ville jeg hatt et større reportoar, selv om jeg gjerne gjør versjoner av Saryricon, Dimmu Borgir og Dark funeral- låter, med klassisk sang/ operavri.  😂 Får satse på å øve opp en bra deathmetal growl, da jeg tror det er bedre for stemmebåndene, enn black metal growl. 

Jeg er heldigvis flink til å synge og bor i et spredt nabolag, de som går forbi er vant til at det kommer mye lyd herfra da vi har et par dedikerte gitarister, folk som øver på bass og keyboard i huset. 😅 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt gjør jeg hva jeg vil i mitt eget hjem. Og tror nok heller det er enhjørning onesien som påvirker markedsverdien min mer enn at jeg danser og synger :fnise: Jeg er gift da så han får bare leve med det.

Anonymkode: 1f7bc...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Ingrid Alexandra: man kan ikke gjøre det ene uten det andre (om å danse og synge). 

Anonymkode: 21cc4...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...