Gå til innhold

Victoria Secret modell, er det mulig??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Dior, Chanel, Gucci, Burberry osv er det ikke.  Og på de store moteukene I New York, Milano er det sjelden du ser modeller som veier mer en 50 kg. 

De unge og lovende designerne har mye mer mangfold. De store motehusene har også skjerpet seg en del. Vi kommer til å se mer og mer mangfold hos de store motehusene også de neste årene. Det som er fremtiden. Verden går fremover, og godt er det!

Anonymkode: e6f80...382

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.1.2022 den 15.17):

Plus size, ikke overvektig.

Anonymkode: 03549...26e

Det er vel mye det samme? 

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er denne modellen overvektig? Every Look from the Victoria's Secret Fashion Show | Victoria secret  fashion show 2018, Victoria secret fashion show, Victoria secret fashion

Anonymkode: 2558e...1dd

overvektig, muligens ikke. Tipper hun har høynormal BMI, men hun kan også fint ligge rett over grensen for overvekt.

Utrent og lubben, ja. Jeg hadde helt klart kuttet ned på karbo og begynt å trene mer konstruktivt om jeg så sånn ut.

Peonjenta skrev (2 minutter siden):

Dior, Chanel, Gucci, Burberry osv er det ikke.  Og på de store moteukene I New York, Milano er det sjelden du ser modeller som veier mer en 50 kg. 

Å si hvor mye noen veier sier fint lite uten at du i tillwgg tar med høyde. Jeg er heller ikke mer enn 50 kilo, men jeg er sikkert 15-20 cm lavere enn modellene 😂

Anonymkode: 866ae...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er vel mye det samme? 

overvektig, muligens ikke. Tipper hun har høynormal BMI, men hun kan også fint ligge rett over grensen for overvekt.

Utrent og lubben, ja. Jeg hadde helt klart kuttet ned på karbo og begynt å trene mer konstruktivt om jeg så sånn ut.

Å si hvor mye noen veier sier fint lite uten at du i tillwgg tar med høyde. Jeg er heller ikke mer enn 50 kilo, men jeg er sikkert 15-20 cm lavere enn modellene 😂

Ja du ser nok mye bedre ut enn en VC modell.  😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten har du det de ser etter eller ikke.

Generelt syns jeg sjelden modeller er vakre. De har som regel bare noen uvanlige, rare ansikter uten personlighet.

Syns du skal revurdere verdiene dine og ikke opphøye disse VS modellene over noen andre. Er bare tilfeldigheter som avgjør hvem som «når langt» som modell - enten at de er født kjendis eller har et utseende som blir oppdaget av en modellmamma på insta eller på reise i utlandet.

Om du tror du har det som skal til bør du gjøre deg kjent på sosiale medier. Få så mange følgere som mulig. Da har du lettere for å bli oppdaget / har noe å stille opp med. Ingen finner deg om du er anonym.

Anonymkode: 00e34...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å huske at standarden for skjønnhet er helt forskjellig for ulike folk/kulturer/land/bransjer. Det er lett å se på modeller og tenke at «dette er perfekt», men er det egentlig det? Hva om du forelsker deg i en mann og han sier at du er for tynn, han ønsker seg ei dame med litt mer kjøtt på kroppen - da føler du deg plutselig ikke perfekt lenger. Alle har forskjellig preferanse for skjønnhet og om du skal tilfredsstille andres idealer så blir du aldri bra nok. Så klargjør først, hva slags standard har DU?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Enten har du det de ser etter eller ikke.

Generelt syns jeg sjelden modeller er vakre. De har som regel bare noen uvanlige, rare ansikter uten personlighet.

Syns du skal revurdere verdiene dine og ikke opphøye disse VS modellene over noen andre. Er bare tilfeldigheter som avgjør hvem som «når langt» som modell - enten at de er født kjendis eller har et utseende som blir oppdaget av en modellmamma på insta eller på reise i utlandet.

Om du tror du har det som skal til bør du gjøre deg kjent på sosiale medier. Få så mange følgere som mulig. Da har du lettere for å bli oppdaget / har noe å stille opp med. Ingen finner deg om du er anonym.

VC modeller er vakre og må være det, catwalkmodeller trenger ikke å være konvensjonelt vakre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

😂

Mener du virkelig det? 😳🙈 Hvor er hun lubben... 😳😳😳 

Anonymkode: 27158...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...