Gå til innhold

Victoria Secret modell, er det mulig??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung jente på 19 år, høy, slank og er med i et modell byrå her i oslo. Min drøm er å gå modell for Victoria Secret, jeg lurer da på om dette bare er en drøm jeg burde legge i hylla? Siden jeg bor i Norge… Frida Aasen er jo norsk og gikk modell for Victoria Secret, hun var den første, men sikkert siste norske modellen som har gått for dem.

Anonymkode: 5c710...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig, men ikke umulig. Ikke legg drømmer på hylla bare fordi det er vanskelig - om du ikke når målet er det sikkert mange andre spennende opplevelser du får på veien? Hvis det er det du virkelig vil 

Endret av Blod
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en ung jente på 19 år, høy, slank og er med i et modell byrå her i oslo. Min drøm er å gå modell for Victoria Secret, jeg lurer da på om dette bare er en drøm jeg burde legge i hylla? Siden jeg bor i Norge… Frida Aasen er jo norsk og gikk modell for Victoria Secret, hun var den første, men sikkert siste norske modellen som har gått for dem.

Anonymkode: 5c710...f3c

Du må vel ha erfaring fra mange oppdrag og ha gått for store motehus før du får en slik sjanse tror jeg.  De ser etter en helt spesiell type kvinner. Pinup-look ala 60 tallet + 10-15 cm høyde, minus 10-15 kg, + godt trenet.  Enten så har du det eller så har du det ikke.  Derfor er veldig mange av de like i kropp og mål og noen ganger ansikt.  Nåløyet et mikroskopisk. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder de ikke på å re-brande merket? Altså de skifter image og har sluttet med de catwalk-showene som de pleide å ha. Jeg tror det ble sett på som litt utdatert ettersom det kun var en type kropp og mer moderne merker som Savage X Fenty bruker modeller i ulike størrelser.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (Akkurat nå):

Holder de ikke på å re-brande merket? Altså de skifter image og har sluttet med de catwalk-showene som de pleide å ha. Jeg tror det ble sett på som litt utdatert ettersom det kun var en type kropp og mer moderne merker som Savage X Fenty bruker modeller i ulike størrelser.

 

Hadde de ikke overvektige modeller på de siste par showene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min runka til catwalk av disse modellene hater de modellene

Anonymkode: 45047...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mannen min runka til catwalk av disse modellene hater de modellene

Anonymkode: 45047...d3b

du har modellene fordi mannen din runka til dem? sjalu eller?

Anonymkode: 5c710...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 6.1.2022 den 22.36):

Hadde de ikke overvektige modeller på de siste par showene da?

Plus size, ikke overvektig.

Anonymkode: 03549...26e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 6.1.2022 den 22.36):

Hadde de ikke overvektige modeller på de siste par showene da?

Er denne modellen overvektig? Every Look from the Victoria's Secret Fashion Show | Victoria secret  fashion show 2018, Victoria secret fashion show, Victoria secret fashion

 

Anonymkode: 2558e...1dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er denne modellen overvektig? Every Look from the Victoria's Secret Fashion Show | Victoria secret  fashion show 2018, Victoria secret fashion show, Victoria secret fashion

 

Anonymkode: 2558e...1dd

I modellindustrien, ja

Anonymkode: 5c710...f3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er denne modellen overvektig? Every Look from the Victoria's Secret Fashion Show | Victoria secret  fashion show 2018, Victoria secret fashion show, Victoria secret fashion

 

Anonymkode: 2558e...1dd

Nei, hun er plus size. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

I modellindustrien, ja

Anonymkode: 5c710...f3c

Nei, det er hun ikke. 

Anonymkode: 3b995...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At denne modellen kategoriseres som plus size sier vel mest om Victoria's Secret.

Ser heldigvis ut som de siste kampanjene de har hatt har litt mer variasjon.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (Akkurat nå):

At denne modellen kategoriseres som plus size sier vel mest om Victoria's Secret.

Ser heldigvis ut som de siste kampanjene de har hatt har litt mer variasjon.

Det sier noe om hele motesindustrien. Er du over str 34/36 (eller amerikansk str 0-2)  er du regnet som plus-size.  Slik er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (Akkurat nå):

Det sier noe om hele motesindustrien. Er du over str 34/36 (eller amerikansk str 0-2)  er du regnet som plus-size.  Slik er det. 

Jo, jeg er klar over at det er et strukturelt problem, men mange av de nyere merkene er mer body inclusive, som det så fint heter. Det er derfor VS framstår som veldig utdatert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior

Alt er mulig, selv om det er vanskelig. Så lenge du ikke gir opp drømmen så er det mulig :) 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er denne modellen overvektig? Every Look from the Victoria's Secret Fashion Show | Victoria secret  fashion show 2018, Victoria secret fashion show, Victoria secret fashion

 

Anonymkode: 2558e...1dd

Wow!!! 🤤🤤🤤

Sorry avsporing, men fy fader noe så vakkert! 

Ellers kan du nå målene dine TS! Det blir ikke enkelt, men det blir enklere hvis man virkelig prøver hardt og går inn for det! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig, for Victorias Secret fashion show er lagt ned..? Har du vært inne og sett på profilen deres i det siste? De har så godt som sluttet med tradisjonelle modeller.

Jeg ville MYE heller gått for Savage x Fenty! Det beste showet som produseres de senere årene, haugevis med kjendiser etc etc. VS er litt harry nå i 2022.

Anonymkode: e6f80...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooey skrev (5 minutter siden):

Jo, jeg er klar over at det er et strukturelt problem, men mange av de nyere merkene er mer body inclusive, som det så fint heter. Det er derfor VS framstår som veldig utdatert. 

Dior, Chanel, Gucci, Burberry osv er det ikke.  Og på de store moteukene I New York, Milano er det sjelden du ser modeller som veier mer en 50 kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...