Gå til innhold

Har du vært sammen med eller datet en "gris"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 18.12):

Ja det kan vel også være en årsak. Tror bare et fåtall har brukt det. Vet faktisk bare om ei som gjorde det. 

Jeg får si som ei venninne av meg sa, det skal lukte kjønn. Ikke for gammelt og ikke for parfymert. 

Hva som er riktig balanse vet jeg ikke. Registrerer bare at det er et fåtall som virkelig lukter godt. 

Anonymkode: 06be6...61c

Jeg går i dusjen og vasker underlivet. Tar maks et minutt. Og jeg er en såkalt GRIS… sløv og bomsete, gir beskjed til han om at han må dusje. 

eller vent… det gjør han faktisk helt av seg selv… crazy opplegg. Underliv blir udelikate veldig raskt, er ikke noe poeng i å liksom gjøre sex til et problem. Det har man mange nok rundt omkring som gjør fra før av. Altså, dreper sexlysten fordi de bare MÅÅÅÅ involvere seg med sex og må dra med alle andre. 

Anonymkode: 2fed5...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en operasjon i øvre del av kroppen i april i fjor. Fikk beskjed om å ikke dusje på 4 dager.  Dusjet på dag 3 på morgenen men bare underlivet.   Det var jo ikke så vanskelig å unngå bryst, mage.  Kunne like gjerne dusjet samme dag jeg opererte om jeg ikke var så omtåket.  Vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten dusj på f.eks 14 dager.  Åååå, så ekkelt. 

Anonymkode: d7731...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...