Gå til innhold

Har du vært sammen med eller datet en "gris"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener "gris" som i dårlig hygiene. Jeg datet litt en fyr en gang som var det. Var på tur og delte hotellrom med han en helg. I løpet av helgen skiftet han ikke underbukser eller bukse. Han pusset ikke tenner heller. Det ble slutt i løpet av den turen. Da jeg skulle ta toget hjem forklarte jeg grunnen. Da presterte han å si "kanskje jeg hadde blitt motivert til å pusse tennene hvis du kyssa meg" Holdt på å spy av fyren 🤢 Har dere vært sammen med datet noe lignende? Jeg spør både menn og kvinner. 

Anonymkode: 05e39...f8d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt noen flyktige forhold til kvinnelige griser, sånne som har et tjukt lag med sminke og oser en blanding av parfyme, tobakk og gammal svette.

Anonymkode: 3f765...b3e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært med en lignende fyr, men han var alvorlig deprimert så jeg synes egentlig bare synd på han. Han ville ha en mor, ikke en kjæreste. 

Anonymkode: da951...a41

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en som ble utsatt for omsorgssvikt i barndommen. Han var ikke flink til å pusse tennene og når han tok en dusj så gikk ting litt for raskt, så han ble ikke ordentlig ren. Merkelig nok hadde han sjeldent dårlig ånde, men jeg tror det var fordi han i tillegg røyket tobakk og han hadde for det meste røykånde, noe som ikke plagde meg så fryktelig mye siden jeg røyka selv på den tiden. 

Men, jeg er glad i å suge når vi har sex, og de første gangene jeg sugde han så var han helt ren. Men så ble han mer og mer slurvete. Ene gangen var det så mye kukost og urinrester under forhuden at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.. Men jeg holdt pusten og brukte mye spytt og gjorde han "ren".. 😢 Turte ikke si noe for jeg ville ikke skjemme han ut. Men jeg sugde han aldri igjen etter det. Han ble fryktelig såret over småting og tok kritikk ufattelig dårlig, så jeg vågde ikke si noe, redd det skulle gjøre at vi aldri hadde sex igjen 

Anonymkode: 24af0...4e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var sammen med en som ble utsatt for omsorgssvikt i barndommen. Han var ikke flink til å pusse tennene og når han tok en dusj så gikk ting litt for raskt, så han ble ikke ordentlig ren. Merkelig nok hadde han sjeldent dårlig ånde, men jeg tror det var fordi han i tillegg røyket tobakk og han hadde for det meste røykånde, noe som ikke plagde meg så fryktelig mye siden jeg røyka selv på den tiden. 

Men, jeg er glad i å suge når vi har sex, og de første gangene jeg sugde han så var han helt ren. Men så ble han mer og mer slurvete. Ene gangen var det så mye kukost og urinrester under forhuden at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.. Men jeg holdt pusten og brukte mye spytt og gjorde han "ren".. 😢 Turte ikke si noe for jeg ville ikke skjemme han ut. Men jeg sugde han aldri igjen etter det. Han ble fryktelig såret over småting og tok kritikk ufattelig dårlig, så jeg vågde ikke si noe, redd det skulle gjøre at vi aldri hadde sex igjen 

Anonymkode: 24af0...4e0

Oi hjelpes. At du klarte det 🙈

Har måttet informere et par stykker om at suging KUN er etter dusj, og at det står intimsåpe klar 😅 Eller hoppet i dusjen sammen med dem for å gi en rask innføring i hvordan man vasker seg skikkelig. 

Og en som hadde leiligheten full av skittentøy, oppvask og en do det grodde ting i. Ellers en fyr med god jobb, pen i tøyet og draget på damene. Droppet ham raskt for jeg vet det ikke nytter å oppdra voksne folk når de ikke ser rotet selv.. Ville ha en partner og ikke et voksent barn. 

Anonymkode: cd56d...d78

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi hjelpes. At du klarte det 🙈

Har måttet informere et par stykker om at suging KUN er etter dusj, og at det står intimsåpe klar 😅 Eller hoppet i dusjen sammen med dem for å gi en rask innføring i hvordan man vasker seg skikkelig. 

Og en som hadde leiligheten full av skittentøy, oppvask og en do det grodde ting i. Ellers en fyr med god jobb, pen i tøyet og draget på damene. Droppet ham raskt for jeg vet det ikke nytter å oppdra voksne folk når de ikke ser rotet selv.. Ville ha en partner og ikke et voksent barn. 

Anonymkode: cd56d...d78

Jeg vet, blir dårlig bare jeg tenker på det.. Men redselen for å såre han var større enn redselen for smak av kukost, lol.. Menn med forhud MÅ vaske seg under der før de blir sugd! Er man omskåret så blir det mindre gris og å gi impulsive blow jober er faktisk ikke så ille, men fy faen det samler seg mye nasty under den forhuden ass.. uegjiwkogpweg

Anonymkode: 24af0...4e0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har hatt noen flyktige forhold til kvinnelige griser, sånne som har et tjukt lag med sminke og oser en blanding av parfyme, tobakk og gammal svette.

Anonymkode: 3f765...b3e

Har de vært alkoholiserte? Har kjent litt til det miljøet. 

Anonymkode: 05e39...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe på gang med ei venninne. Jeg skulle slikke henne, og enda hun hadde nettopp vært i dusjen, så luktet hun helt jævlig. Litt som et bur i en dyrehage.

Anonymkode: 7257e...372

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener "gris" som i dårlig hygiene. Jeg datet litt en fyr en gang som var det. Var på tur og delte hotellrom med han en helg. I løpet av helgen skiftet han ikke underbukser eller bukse. Han pusset ikke tenner heller. Det ble slutt i løpet av den turen. Da jeg skulle ta toget hjem forklarte jeg grunnen. Da presterte han å si "kanskje jeg hadde blitt motivert til å pusse tennene hvis du kyssa meg" Holdt på å spy av fyren 🤢 Har dere vært sammen med datet noe lignende? Jeg spør både menn og kvinner. 

Anonymkode: 05e39...f8d

Ja, faren til barnet mitt. 

Det begynte bra, reagerte ikke på slikt i starten. Husket ikke helt når det snudde, men brått la jeg merke til dette.

Han fiklet med penishodet mens han slappet av å så på tv. Så tar han opp hånden, klør seg rundt i ansiktet og hånden i felles godtepose. Han var helt i koma og fikk ikke med seg at jeg kikka på han. Jeg har ikke spist noe felles godised han igjen etter det.

En annen gang la jeg merke til at han tørket buse på buksa si. 

Så begynte jeg å legge merke til at han sluttet å vaske hender etter å ha vårt på do. Han dusjet sjeldnere og prøvde å overdøve med deo og parfyme. Så kjøpte han seg ny parfyme som bare stinket så jeg klarte ikke være nær han. 

Hjemme så bidro han lite, så jeg gadd ikke lengre å vaske hans klær. Hans klær lå i en haug i flere timer før han hang de opp. Dette skapte ennå mer sur lukt på han.

Så skulle han absolutt ha skjegg, da sa jeg at det må også vaskes, men det gjorde han aldri. Matsmuler og annet gris ga skjegget en grusom lukt. Det begynte å vokse hår ut av nesen og han gadd ikke ta det bort. Han sluttet å shave.

Han snuser, men ble etter hvert dårlig på tannpuss. Så la han seg ofte med snus i munn og den falt ut og på dyne/pute/seng og det ble gris. 

Så kommer en av foreldrene hans til meg etter alt dette å sier at "han var jo så bra så lenge, jeg trodde virkelig han hadde endret seg." Så det viser seg at han var bare bedre i noen år.

Så når vi deler på barnet vårt så luktet barnet vårt alltid surt når det kom fra pappa. Alltid møkkete og alltid sur lukt på klær. Jeg var så glad da far fikk ny samboer kjapt for da ble det mer stell på barnet vårt. 

Husker til måltider med eks så smatter han og tygger med ganske åpen munn. En av våre siste felles måltider gapet han over gaffelen og sikker rant ut av munnen hans. 

Jeg sluttet å sove med han, ekkel illeluktende mann, jeg sluttet å kysse han, sluttet å spise i samme rom som han, sluttet å være med han rett og slett. Glad da det ble slutt. 

Anonymkode: 36f15...710

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da vært sammen med damer som ikke hadde lært seg (eller til stadighet "glemte") å bytte fjøl, kniv, kjøkkenverktyyyg, vaske hendene imellom håndtering av forskjellige matvarer osv. - gjerne samtidig som de står å finger på telefonen/pæd... OG selvsagt anser seg selv som vEEeeldig hygieniske og renslige 🤪 

Så.... om ikke jeg akkurat vil kalle dem "griser" - så hadde de definitivt "griselabber" de hadde NULL styr og/eller kontroll på :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned på en god del kvinner i mitt liv. Dessverre må jeg si så er det enkelte kvinner som ikke har den beste odøren og smaken nedentil. 

Noen vasker seg så ofte og bruker så mye såpe med parfyme at det blir galt, andre forventer at man går ned på de selv om det er noen timer siden de var i dusjen og lukten av kjønn blir for stram. 

Av alle de kvinnene jeg har gått ned på så er det ikke mer en 2 av 10 som virkelig smaket og lukter godt. 

Anonymkode: 06be6...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har gått ned på en god del kvinner i mitt liv. Dessverre må jeg si så er det enkelte kvinner som ikke har den beste odøren og smaken nedentil. 

Noen vasker seg så ofte og bruker så mye såpe med parfyme at det blir galt, andre forventer at man går ned på de selv om det er noen timer siden de var i dusjen og lukten av kjønn blir for stram. 

Av alle de kvinnene jeg har gått ned på så er det ikke mer en 2 av 10 som virkelig smaket og lukter godt. 

Anonymkode: 06be6...61c

Man kan få lukt av visse typer prevensjon. Jeg luktet jævelig av spiral, så ille at jeg tok den ut. Nå lukter jeg ingenting og smaker heller ingenting. 

Anonymkode: 36f15...710

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man kan få lukt av visse typer prevensjon. Jeg luktet jævelig av spiral, så ille at jeg tok den ut. Nå lukter jeg ingenting og smaker heller ingenting. 

Anonymkode: 36f15...710

Ja det kan vel også være en årsak. Tror bare et fåtall har brukt det. Vet faktisk bare om ei som gjorde det. 

Jeg får si som ei venninne av meg sa, det skal lukte kjønn. Ikke for gammelt og ikke for parfymert. 

Hva som er riktig balanse vet jeg ikke. Registrerer bare at det er et fåtall som virkelig lukter godt. 

Anonymkode: 06be6...61c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man kan få lukt av visse typer prevensjon. Jeg luktet jævelig av spiral, så ille at jeg tok den ut. Nå lukter jeg ingenting og smaker heller ingenting. 

Anonymkode: 36f15...710

Pøh, hvordan vet du det, bretter du deg selv i to og slikker deg selv 😂 sorry mækk, alle kvinner har lukt/smak.

Anonymkode: 5ff28...9ce

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pøh, hvordan vet du det, bretter du deg selv i to og slikker deg selv 😂 sorry mækk, alle kvinner har lukt/smak.

Anonymkode: 5ff28...9ce

Får da svar av min samboer. Dessuten går det fint an å fingre seg selv og putte fingrene i munn. 

Anonymkode: 36f15...710

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var sammen med en fyr som virkelig ikke hadde noe å tilby, jeg var bare ung og stormforelsket. Vi snakker bremsespor i bokseren og guffe mellom tenna, sånn ellers var han en forholdsvis ryddig type, men æsj, aldri igjen.

Anonymkode: 46a7a...6c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har de vært alkoholiserte? Har kjent litt til det miljøet. 

Anonymkode: 05e39...f8d

Nja, ikke akkurat alkoholiserte, men positivt innstilt til en fest i ny og ne, for å si det sånn:) Og ofte litt leppestift på tennene.

Anonymkode: 3f765...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner vasket virkelig ALDRI vasket opp bestikk / dekketøy, og så videre etter å ha blitt ferdig med det. Bare skyller kappe-kopper og vin-glass og så videre i litt vann. Tallerken eller bestikk legger hun bare i vasken, men gidder aldri å ta på vann (og i alle fall ikke såpe) eller noe som helst. 

:danser: 

Anonymkode: 37261...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det to ganger, med eksen og med nåværende samboer. Begge to var veldig renslige i starten, men etter vi flyttet sammen og hadde bodd sammen lenge nok til at de ble ordentlig trygge og avslappet i forholdet begynte de å slurve med hygienen. Dusjet ikke på tre dager, pusset ikke tennene på to dager, slike ting. Eksen ble det av mange ulike grunner slutt med (hygienen inkludert, da var jeg ung og usikker), nåværende samboer fikk klar beskjed med én gang jeg merket at han begynte på samme måte. Så han skjerpet seg tvert 😂

Anonymkode: fa771...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 16.55):

Jeg har hatt noen flyktige forhold til kvinnelige griser, sånne som har et tjukt lag med sminke og oser en blanding av parfyme, tobakk og gammal svette.

Anonymkode: 3f765...b3e

🤮

Anonymkode: 96009...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...