AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #41 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 16.17): Hadde en kompis som vokste opp sånn. Han fikk bare lov til å bytte klær 1 gang i uken, inkludert undertøy og strømper.. Badet luktet alltid surt, og han sa de hang alltid opp håndklærne sine, og var alltid de samme som hang der. Husker at jeg ikke pleide å tørke hendene det etter jeg var på do, for da luktet de så ekkelt, så tørket meg bare på buksen.. Etter det jeg har forstått ble han helt normal som voksen, men kan jo være han ble sånn mot sine egne barn? De hadde hund også, som vi unngikk å klappe, for den var seig, på en måte? Og luktet.. Anonymkode: b307e...f36 Kan relatere litt til kompisen din. Foreldrene mine brydde seg ikke noe særlig om å lære oss vaskerutiner når vi kom i puberteten. Jeg husker jeg lærte det selv ved å se at de andre jentene i klassen hadde med skift (ren truse og rene sokker) i gymbagen. Mens jeg hadde pleid å ta på meg igjen den trusa og sokkene jeg hadde på for dusj.. 😔 *flaut*. Skift av sokker daglig har mine foreldre egentlig aldri vært nøye på, det ser jeg jo nå i voksen alder også at de bruker samme par over flere dager. Det nytter ikke å prate til de om det så det har jeg gitt opp. Husker jeg fikk noen kommentarer på at "du går jammen ofte i den genseren der" fra venninner osv uten at jeg tok hintet. Ikke mobbing altså, det var nok ment godt. Fordi jeg forsto ikke. Jeg tror ikke jeg luktet, håper hvertfall ikke det. Men det tok meg mange år å feks forstå at håret faktisk var fettete og at jeg trengte å vaske det oftere osv. Uansett, når jeg etterhvert flyttet hjemmefra så ble jeg veldig renslig, både kroppslig og når det gjelder husarbeid. Nesten litt for mye av det gode til tider, men tror kanskje det er hjernen min som prøver å ta igjen det tapte fra barndommen. Klandrer vel foreldrene mine litt for at de var så sløve på det med stell og renhold. Mine barn får hvertfall grundig opplæring i hvordan de skal vaske seg ordentlig og holde det pent rundt seg. Anonymkode: f3d39...73e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 10. januar 2022 #42 Del Skrevet 10. januar 2022 Datet en fyr, som ikke klipper seg eller barberer seg. Heller ikke ofte dusj og stinka svette. Tannpuss, hva er det liksom? Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #43 Del Skrevet 10. januar 2022 Var i et kort forhold med en fyr der jeg måtte tråkke over en meter med skittent tøy og søppel for å komme frem til vaskemaskin. Beskjeden som jeg er ga jeg klar og tydelig beskjed om hvor ekkelt det var. Vi brukte to fulle dager på å rydde og vaske. Det ble aldri slik igjen mens vi var sammen. Han dusjet og pusset tenner fordi jeg sa han måtte. Noen år senere var vi fortsatt venner selv om vi kun var sammen en kort stund. Jeg dro på besøk til han og dama, og gjett om jeg fikk sjokk. Hun var tydeligvis like rotete og uhygienisk som han. Æsj! Anonymkode: ba257...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #44 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg trener kampsport, altså kontaktsport, og der er det en som ikke dusjer og ikke bruker deo ol. Han lukter helt forferdelig! Det er nesten kun menn som trener der, men ingen andre er i nærheten av å være så ustelt. Instruktørene sender ut mailer, skriver det på fellessidene på fb osv, at de anbefaler elevene å dusje og være obs hygiene. Dette er myntet på denne ene personen, men han tar det tydeligvis ikke til seg. De burde vært mer tydelig oppmot han direkte.. Det rareste av alt er at han har fått seg kjæreste! Hun trener der også, men hun er samme type som han. Jeg tror de er sånne "natur-typer", ikke barberer seg, dusjer sjelden osv. Jeg syns bare det er så rart, at de ikke reflekterer over dette. De må vel merke lukten selv? Anonymkode: ee279...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. januar 2022 #45 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 16.17): Hadde en kompis som vokste opp sånn. Han fikk bare lov til å bytte klær 1 gang i uken, inkludert undertøy og strømper.. Badet luktet alltid surt, og han sa de hang alltid opp håndklærne sine, og var alltid de samme som hang der. Husker at jeg ikke pleide å tørke hendene det etter jeg var på do, for da luktet de så ekkelt, så tørket meg bare på buksen.. Etter det jeg har forstått ble han helt normal som voksen, men kan jo være han ble sånn mot sine egne barn? De hadde hund også, som vi unngikk å klappe, for den var seig, på en måte? Og luktet.. Anonymkode: b307e...f36 Slike håndklær har jeg sett på badet til folk jeg har vært på besøk hos. Du ser det ekstra godt hvis de er i lys farge. Inngrodd skitt. Ser ikke ut som om de har vært byttet på flere mnd. Bruker heller buksa eller tørker med dopapir. Jeg bytter 2 g i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #46 Del Skrevet 11. januar 2022 Ja, eksen min. Lite dusjing (sa han dusja, men det var tørt i dusjen etter at han hadde vore på badet), tissen stinka, pussa ikkje tennene. Kleda hans låg i fleire døgn i vaskemaskina etter at den var ferdig, og det stinka surt av klede og sengetøy. Stinka svette, då han gjekk med same klede i dagesvis. Æsjjjjjjj. Han hadde skjegg, og var litt småfeit og låg masse på sofaen. Så når han reiste seg opp hadde han liggeskjegg. Altså skjegget hadde forma seg så det stakk rett ut. Glad eg fant ut dette før det hadde gått alt for lang tid. Men med noverande kjæreste: ikkje flink til å rydde /vaske opp/vaske generelt. Han og sønnen vaskar ikkje hendene etter dobesøk (dei gjer det forhåpentligvis etter nr. 2, dette må eg faktisk følge med på, for eg syns det er ekkelt). Anonymkode: 16d71...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #47 Del Skrevet 11. januar 2022 Har vært sammen med en som dusjet en gang i uka, pusset tenner en gang i uka og som hverken tørket seg godt nok i rumpa etter toalettbesøk ELLER vasket seg ordentlig bak under dusj… Ingen "kattevask" i mellomtiden og ikke rent undertøy i mellomtiden. Det undertøyet stinket noe så jævlig at jeg nektet å vaske det. Ble sur lukt i sofaen der han satt osv. Fyf det var turn Off Anonymkode: 0321d...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #48 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så når han reiste seg opp hadde han liggeskjegg. Altså skjegget hadde forma seg så det stakk rett ut. Alle menn med skjegg har jo det, og hva har det med tråden og gjera?🤔 Anonymkode: 96009...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #49 Del Skrevet 11. januar 2022 Hvis noen lurte, så er jeg en gris. Blir grisekåt av damer som kler seg i tettsittende klær eller viser mye hud. Får ståkuk av damer som trene i magetopp på treningssenteret. Av damer på stranda også. Og de unge ny-ansatte på jobb. Har generelt mye ståkuk... Anonymkode: 12c15...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #50 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis noen lurte, så er jeg en gris. Blir grisekåt av damer som kler seg i tettsittende klær eller viser mye hud. Får ståkuk av damer som trene i magetopp på treningssenteret. Av damer på stranda også. Og de unge ny-ansatte på jobb. Har generelt mye ståkuk... Anonymkode: 12c15...ba2 Patetisk Anonymkode: d7731...d56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #51 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Han tøyker og snuser. Klart han har dårlig ånde. Tipper du røyker selv, da merker du det ikke. Men jeg ville merket det. Anonymkode: 96009...6ae Samboer røyker og pusser dårlig. Jeg røyker ikke, snuser heller ikke og merker ikke noe ånde på han. Kan det være fordi han lever på kaffi? Anonymkode: 36f15...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #52 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan relatere litt til kompisen din. Foreldrene mine brydde seg ikke noe særlig om å lære oss vaskerutiner når vi kom i puberteten. Jeg husker jeg lærte det selv ved å se at de andre jentene i klassen hadde med skift (ren truse og rene sokker) i gymbagen. Mens jeg hadde pleid å ta på meg igjen den trusa og sokkene jeg hadde på for dusj.. 😔 *flaut*. Skift av sokker daglig har mine foreldre egentlig aldri vært nøye på, det ser jeg jo nå i voksen alder også at de bruker samme par over flere dager. Det nytter ikke å prate til de om det så det har jeg gitt opp. Husker jeg fikk noen kommentarer på at "du går jammen ofte i den genseren der" fra venninner osv uten at jeg tok hintet. Ikke mobbing altså, det var nok ment godt. Fordi jeg forsto ikke. Jeg tror ikke jeg luktet, håper hvertfall ikke det. Men det tok meg mange år å feks forstå at håret faktisk var fettete og at jeg trengte å vaske det oftere osv. Uansett, når jeg etterhvert flyttet hjemmefra så ble jeg veldig renslig, både kroppslig og når det gjelder husarbeid. Nesten litt for mye av det gode til tider, men tror kanskje det er hjernen min som prøver å ta igjen det tapte fra barndommen. Klandrer vel foreldrene mine litt for at de var så sløve på det med stell og renhold. Mine barn får hvertfall grundig opplæring i hvordan de skal vaske seg ordentlig og holde det pent rundt seg. Anonymkode: f3d39...73e Jeg og min søster har det på samme måte. Vi har begge utviklet noe tvang rundt det med både renhold og hygiene. Jeg er veldig nøye på mine barn. Anonymkode: 36f15...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #53 Del Skrevet 11. januar 2022 Hu Anonymkode: 77caf...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #54 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Min nye kjæreste er veldig renslig på alle punkter utenom tannpussen. Han måtte klare seg mye alene som barn, så jeg tror rett og slett ikke han er blitt vant til daglige pusserutiner. Merkelig nok har han aldri dårlig ånde, men jeg merker det plager med litt likevel. Han både røyker og snuser, så etter et par dager er tennene ubehagelig gule 🥴. Jeg tenker jeg må få sagt det til ham på et vis – vet bare ikke hvordan 🙈😛. Anonymkode: 6866c...f26 Anonymkode: 277ce...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #55 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 19.27): Luktet hun ikke vondt? Anonymkode: 96009...6ae (sorry siteret først feil) Hun brukte veldig mye parfyme og i tillegg røyket hun så hadde ikke kjent noen vond lukt av henne før. Men kjente svette lukt fra henne når vi lå i samme seng i så mange dager. Må si det var en veldig turn off Anonymkode: 277ce...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #56 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): (sorry siteret først feil) Hun brukte veldig mye parfyme og i tillegg røyket hun så hadde ikke kjent noen vond lukt av henne før. Men kjente svette lukt fra henne når vi lå i samme seng i så mange dager. Må si det var en veldig turn off Anonymkode: 277ce...329 Det er dét. Vet hva du prater om. Underlivet hennes var verst for meg. Ga henne aldri oralsex. Anonymkode: 96009...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #57 Del Skrevet 11. januar 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Han tøyker og snuser. Klart han har dårlig ånde. Tipper du røyker selv, da merker du det ikke. Men jeg ville merket det. Anonymkode: 96009...6ae Nope. Jeg hverken røyker eller snuser. Klart jeg merker røyklukta, den er ikke god - men dårlig ånde har han ikke. Anonymkode: 6866c...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #58 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis noen lurte, så er jeg en gris. Blir grisekåt av damer som kler seg i tettsittende klær eller viser mye hud. Får ståkuk av damer som trene i magetopp på treningssenteret. Av damer på stranda også. Og de unge ny-ansatte på jobb. Har generelt mye ståkuk... Anonymkode: 12c15...ba2 Det har ingenting med tråden å gjøre. Jeg mener folk med dårlig hygiene. Ts Anonymkode: 05e39...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #59 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nope. Jeg hverken røyker eller snuser. Klart jeg merker røyklukta, den er ikke god - men dårlig ånde har han ikke. Anonymkode: 6866c...f26 Å du er sammen med han fordi? Anonymkode: 96009...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #60 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 5.39): Var sammen med en jente en gang som hadde forferdelig hygiene. Hun pusset skjeldent tennene, så hun hadde alltid dårlig ånde. Hun rotet også noe forferdelig, det lå truser med utflod og mens over hele badegulvet og soverommet. Hun luktet alltid helt jævlig nedentil så oralsex sa jeg at jeg ikke likte. En gang når jeg skulle ta henne bakfra luktet det rett og slett dritt. Så ser jeg at hun ikke hadde tørket seg i rumpa etter hun hadde bæsjet. Så også bremsespor på sengetøyet hennes. Likevel hadde hun draget på menn og var faktisk ganske digg å se på, men jeg orket ikke å være sammen med henne lenge. Hjalp ikke å si noe heller. Kan si én ting sikkert, en skitten mus lukter ti ganger verre enn en skitten pikk. Anonymkode: 96009...6ae Det kan du faen meg ta deg i ræva på at det ikke gjør, med den lange klissete ballene som henger å dingler og ræva fullstappet av hår, smegma i kukhode å tiss i trusa hvergang kuken ståpes i bokseren etter toalett besøk. Så det kan jeg love deg. KUK STINKER HESTEMØKK, en MUS kan stinke. MEN ALDRI SÅ MYE SOM KUK. Anonymkode: 8bd3e...1fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå