Gå til innhold

Har du vært sammen med eller datet en "gris"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 18.02):

Har gått ned på en god del kvinner i mitt liv. Dessverre må jeg si så er det enkelte kvinner som ikke har den beste odøren og smaken nedentil. 

Noen vasker seg så ofte og bruker så mye såpe med parfyme at det blir galt, andre forventer at man går ned på de selv om det er noen timer siden de var i dusjen og lukten av kjønn blir for stram. 

Av alle de kvinnene jeg har gått ned på så er det ikke mer en 2 av 10 som virkelig smaket og lukter godt. 

Anonymkode: 06be6...61c

Jeg vasker meg som regel med vann eller vann + olje. Pluss intimsåpe uten parfyme i lysken og i rompa. Og alltid minimum klutvask før sex. Selv kjæresten min, som angivelig aldri likte å gi oralsex før, liker det med meg. 

Anonymkode: 7723d...d7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har takk og lov aldri opplevd å være sammen med en med dårlig hygiene.

Det hadde jeg aldri orket, og forholdet hadde vært over. Må jo være noe feil i hodet på de som verken pusser tenner eller dusjer/vasker seg. Har en sønn, og han dusjer også daglig og skifter tøy, tror det er vanlig blant de fleste.

Anonymkode: 8e25a...8b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en jente en gang som hadde forferdelig hygiene. Hun pusset skjeldent tennene, så hun hadde alltid dårlig ånde. Hun rotet også noe forferdelig, det lå truser med utflod og mens over hele badegulvet og soverommet. Hun luktet alltid helt jævlig nedentil så oralsex sa jeg at jeg ikke likte. En gang når jeg skulle ta henne bakfra luktet det rett og slett dritt. Så ser jeg at hun ikke hadde tørket seg i rumpa etter hun hadde bæsjet. Så også bremsespor på sengetøyet hennes. Likevel hadde hun draget på menn og var faktisk ganske digg å se på, men jeg orket ikke å være sammen med henne lenge. Hjalp ikke å si noe heller. Kan si én ting sikkert, en skitten mus lukter ti ganger verre enn en skitten pikk. 

Anonymkode: 96009...6ae

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg var ung.. Vi var på noen dates, og la ikke merke til at han hadde på de samme klærne hver gang. Type jeans og skjorte. Men så sov jeg over.. Etter ei fyllekule. Og spurte om håndkle, fordi jeg ville låne dusjen. Han sa jeg kunne bare bruke hans, som viste seg å være et sur og godt brukt, som han bare hang opp etter hver gang..Og jeg som bare trodde badet hans var gammelt.. Jeg ville hjem, og han ville følge meg. Så han tok på seg de samme klærne fra dagen før. Spurte om ikke han skulle skifte, fordi det var kebab og jäger på dem (unge var vi..) men han mente det var slettes ikke nødvendig, men tok da av seg, la klærne inn i skapet, og tok ut noe nytt. Ikke pusset han tenner heller, og vandrende hjemover gikk det virkelig opp ett lys for meg, og så ham ikke igjen..

Anonymkode: b307e...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, da jeg var ung.. Vi var på noen dates, og la ikke merke til at han hadde på de samme klærne hver gang. Type jeans og skjorte. Men så sov jeg over.. Etter ei fyllekule. Og spurte om håndkle, fordi jeg ville låne dusjen. Han sa jeg kunne bare bruke hans, som viste seg å være et sur og godt brukt, som han bare hang opp etter hver gang..Og jeg som bare trodde badet hans var gammelt.. Jeg ville hjem, og han ville følge meg. Så han tok på seg de samme klærne fra dagen før. Spurte om ikke han skulle skifte, fordi det var kebab og jäger på dem (unge var vi..) men han mente det var slettes ikke nødvendig, men tok da av seg, la klærne inn i skapet, og tok ut noe nytt. Ikke pusset han tenner heller, og vandrende hjemover gikk det virkelig opp ett lys for meg, og så ham ikke igjen..

GRØSS!

Anonymkode: 2a70b...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold og spekulasjon. 

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dessverre, eksen min var en gris. Han hadde altfor dårlig personlig hygiene, tror han rett og slett ikke hadde lært dette hjemmefra. Huset til moren stinket og var alltid skittent, og hun var også sjuskete og uflidd. 
Han dusjet sjelden, kunne gå nesten en uke uten å dusje. Han luktet da svette og vasket seg ikke skikkelig når han dusja. Han pusset heller ikke alltid tennene, hadde dårlig ånde og gule tenner. Han ryddet aldri opp etter seg og spiste bare junk og drakk brus. Fikk etterhvert helt avsmak på fyren. Han gjorde en innsats med hygienen i starten, men etterhvert gadd han ikke lenger. 
Vet at han fikk et barn med sin nye dame noen år etter jeg forlot ham. Lurer veldig på hvordan det går med barnet og dama… 

Anonymkode: 7a54c...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med noen damer der fitta lukter surt. Ikke så veldig delikat å få det i munnen.

Har også vært med noen damer som ikke var så renslig der bak… Elsker å slikke rumpe, men noen ganger må jeg bare stå over fordi damen ikke er hygienisk nok.

Anonymkode: 5f6e1...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 18.12):

Ja det kan vel også være en årsak. Tror bare et fåtall har brukt det. Vet faktisk bare om ei som gjorde det. 

Jeg får si som ei venninne av meg sa, det skal lukte kjønn. Ikke for gammelt og ikke for parfymert. 

Hva som er riktig balanse vet jeg ikke. Registrerer bare at det er et fåtall som virkelig lukter godt. 

Anonymkode: 06be6...61c

Skal ikke være lukt, kan smake litt syrlig. Det betyr frisk og ren fitte. 

Anonymkode: ce9a4...b75

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Eksmannen min. Han kunne gå over en uke uten å dusje. Opptil en og en halv uke! Dro på jobb hver dag og vasket bare arbeidstøyet sitt sånn ca en gang i uka (det var jeg som sto for klesvasken, og han la det til vask kun hver helg). Så samme klær og udusjet kropp - hele uka på jobb. Grøsser i dag når jeg tenker på det. Jeg hadde ikke mye til sexliv med han, det er helt sikkert. Vet ikke om det helt gikk opp for han hva hovedårsaken var. Jeg ba han om å dusje oftere. Ingen virkning.

Helt i starten opplevde jeg en gang at han gikk inn på badet for å ta en av sine sjeldne dusjer, og han hadde ingenting i hendene. Ikke rent tøy, ikke nytt undertøy eller noe. Så kom han ut igjen etterpå og hadde samme truse som han gikk inn dit med i hendene, og begynte å ta på seg den. Da klarte jeg ikke holde kjeft, og spurte om han faktisk sto der og skulle ta på seg en møkkete truse etter å ha dusjet!!?? Ja, jeg har jo bare brukt den siden i går, påsto han da... Da måtte jeg fortelle han at folk skifter undertøy hver eneste dag. Fyren var 30 år og måtte bli fortalt at man bytter undertøy daglig!

Det hører også med til historien at ved et tilfelle da han skulle gå til behandling og få massasje av ryggen, hadde behandleren bedt han om å dusje godt før de neste timene.... (det var nok rimelig ubehagelig å stå der og kna på en bar overkropp som stinket gammel svette og uvasket kropp).

Anonymkode: 2967a...515

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det har jeg. Eksmannen min. Han kunne gå over en uke uten å dusje. Opptil en og en halv uke! Dro på jobb hver dag og vasket bare arbeidstøyet sitt sånn ca en gang i uka (det var jeg som sto for klesvasken, og han la det til vask kun hver helg). Så samme klær og udusjet kropp - hele uka på jobb. Grøsser i dag når jeg tenker på det. Jeg hadde ikke mye til sexliv med han, det er helt sikkert. Vet ikke om det helt gikk opp for han hva hovedårsaken var. Jeg ba han om å dusje oftere. Ingen virkning.

Helt i starten opplevde jeg en gang at han gikk inn på badet for å ta en av sine sjeldne dusjer, og han hadde ingenting i hendene. Ikke rent tøy, ikke nytt undertøy eller noe. Så kom han ut igjen etterpå og hadde samme truse som han gikk inn dit med i hendene, og begynte å ta på seg den. Da klarte jeg ikke holde kjeft, og spurte om han faktisk sto der og skulle ta på seg en møkkete truse etter å ha dusjet!!?? Ja, jeg har jo bare brukt den siden i går, påsto han da... Da måtte jeg fortelle han at folk skifter undertøy hver eneste dag. Fyren var 30 år og måtte bli fortalt at man bytter undertøy daglig!

Det hører også med til historien at ved et tilfelle da han skulle gå til behandling og få massasje av ryggen, hadde behandleren bedt han om å dusje godt før de neste timene.... (det var nok rimelig ubehagelig å stå der og kna på en bar overkropp som stinket gammel svette og uvasket kropp).

Anonymkode: 2967a...515

Jobber med en sånn.. Han lukter så ille at ingen andre bruker stolen han sitter i under lunsjen. Har hendt at noen setter seg der, men de flytter seg fort. Sjefen har gitt ham flere sett med klær, og han har fått beskjed at han må dusje og komme i ren tshorte, men virker ikke som han bryr seg. Og han er bare et par og 20..! Han kommer av og til inn på kontoret mitt for å få hjelp, og da må jeg lufte etter han har gått, men føler likevel lukten sitter i

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja dessverre, eksen min var en gris. Han hadde altfor dårlig personlig hygiene, tror han rett og slett ikke hadde lært dette hjemmefra. Huset til moren stinket og var alltid skittent, og hun var også sjuskete og uflidd. 
Han dusjet sjelden, kunne gå nesten en uke uten å dusje. Han luktet da svette og vasket seg ikke skikkelig når han dusja. Han pusset heller ikke alltid tennene, hadde dårlig ånde og gule tenner. Han ryddet aldri opp etter seg og spiste bare junk og drakk brus. Fikk etterhvert helt avsmak på fyren. Han gjorde en innsats med hygienen i starten, men etterhvert gadd han ikke lenger. 
Vet at han fikk et barn med sin nye dame noen år etter jeg forlot ham. Lurer veldig på hvordan det går med barnet og dama… 

Hadde en kompis som vokste opp sånn. Han fikk bare lov til å bytte klær 1 gang i uken, inkludert undertøy og strømper.. Badet luktet alltid surt, og han sa de hang alltid opp håndklærne sine, og var alltid de samme som hang der. Husker at jeg ikke pleide å tørke hendene det etter jeg var på do, for da luktet de så ekkelt, så tørket meg bare på buksen.. Etter det jeg har forstått ble han helt normal som voksen, men kan jo være han ble sånn mot sine egne barn? De hadde hund også, som vi unngikk å klappe, for den var seig, på en måte? Og luktet..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vasker meg som regel med vann eller vann + olje. Pluss intimsåpe uten parfyme i lysken og i rompa. Og alltid minimum klutvask før sex. Selv kjæresten min, som angivelig aldri likte å gi oralsex før, liker det med meg. 

Anonymkode: 7723d...d7b

Takk for opplysningen. Hva har dette med trådens tema å gjøre? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jobber med en sånn.. Han lukter så ille at ingen andre bruker stolen han sitter i under lunsjen. Har hendt at noen setter seg der, men de flytter seg fort. Sjefen har gitt ham flere sett med klær, og han har fått beskjed at han må dusje og komme i ren tshorte, men virker ikke som han bryr seg. Og han er bare et par og 20..! Han kommer av og til inn på kontoret mitt for å få hjelp, og da må jeg lufte etter han har gått, men føler likevel lukten sitter i

Huff, nå kom jeg på en historie til. Hadde også en kollega for noen år siden som luktet vondt. Hun hadde alltid den samme genseren på seg. Når hun satte seg ned med de andre i lunsjen, så var det flere som flyttet seg. En annen kollega måtte faktisk ved et tilfelle gå på do og kaste opp av lukten. 

Anonymkode: 05e39...f8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde en kompis som vokste opp sånn. Han fikk bare lov til å bytte klær 1 gang i uken, inkludert undertøy og strømper.. Badet luktet alltid surt, og han sa de hang alltid opp håndklærne sine, og var alltid de samme som hang der. Husker at jeg ikke pleide å tørke hendene det etter jeg var på do, for da luktet de så ekkelt, så tørket meg bare på buksen.. Etter det jeg har forstått ble han helt normal som voksen, men kan jo være han ble sånn mot sine egne barn? De hadde hund også, som vi unngikk å klappe, for den var seig, på en måte? Og luktet..

Fikk han ikke lov av foreldrene sine å skifte klær? Hva med dusjing da?

Anonymkode: 7e29c...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en lang weekend tur med ei jeg hadde datet litt og hun verken byttet klær eller dusjet fra onsdag kveld til søndag! Husker jeg stusset over at hun bare hadde med vanlig veske og ingen bagasje.

Hun tok på samme klær til og med truse og sokker hver dag, og hun fjernet ikke sminke bare sminket over den gamle. Heldigvis pusset hunn tennene...

Anonymkode: 277ce...329

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fikk han ikke lov av foreldrene sine å skifte klær? Hva med dusjing da?

Anonymkode: 7e29c...e1a

Jeg vet ikke hvor ofte han dusjet, men han sa det med klærne fordi vi snakket om hva vi hadde på oss når vi sov, og han sa at han sov naken - for å unngå sovelukt i klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Var på en lang weekend tur med ei jeg hadde datet litt og hun verken byttet klær eller dusjet fra onsdag kveld til søndag! Husker jeg stusset over at hun bare hadde med vanlig veske og ingen bagasje.

Hun tok på samme klær til og med truse og sokker hver dag, og hun fjernet ikke sminke bare sminket over den gamle. Heldigvis pusset hunn tennene...

Anonymkode: 277ce...329

Luktet hun ikke vondt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye kjæreste er veldig renslig på alle punkter utenom tannpussen. Han måtte klare seg mye alene som barn, så jeg tror rett og slett ikke han er blitt vant til daglige pusserutiner. Merkelig nok har han aldri dårlig ånde, men jeg merker det plager med litt likevel. Han både røyker og snuser, så etter et par dager er tennene ubehagelig gule 🥴. Jeg tenker jeg må få sagt det til ham på et vis – vet bare ikke hvordan 🙈😛.

Anonymkode: 6866c...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Min nye kjæreste er veldig renslig på alle punkter utenom tannpussen. Han måtte klare seg mye alene som barn, så jeg tror rett og slett ikke han er blitt vant til daglige pusserutiner. Merkelig nok har han aldri dårlig ånde, men jeg merker det plager med litt likevel. Han både røyker og snuser, så etter et par dager er tennene ubehagelig gule 🥴. Jeg tenker jeg må få sagt det til ham på et vis – vet bare ikke hvordan 🙈😛.

Anonymkode: 6866c...f26

Han tøyker og snuser. Klart han har dårlig ånde. Tipper du røyker selv, da merker du det ikke. Men jeg ville merket det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...