Litjepiiia Skrevet 10. januar 2022 #81 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har vært borti noen silikonpupper før og man kan definitivt kjenne forskjell. Kjenner veldig godt implantatet inni der når man tar på dem. Anonymkode: 98e10...e4b Det har også mye å si hva slags implantater damen har..Er de gamle så er det gjerne lettere å kjenne de, kantene på en måte…det har skjedd mye innen silikon de siste årene. Jeg tok silikon for 5 mnd siden, mykere enn hva jeg kunne se for meg og har formet seg etter hva jeg hadde selv 😉 Så det er ingen selvfølge at man merker forskjell ☺️😄
StovnerJune Skrevet 10. januar 2022 #82 Skrevet 10. januar 2022 Det kan være penere enn å være helt flat så lenge man ikke overdriver. De som har pene silikonpupper er de du ikke legger merke til at har silikonpupper. Jeg har ikke det selv, men har venninner som har fått så fine pupper at jeg kunne vurdert å gjøre det selv hvis jeg ikke følte jeg hadde store nok pupper fra naturens side.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #83 Skrevet 10. januar 2022 Så en ung slank jente som hadde ganske store og runde pupper. Tenkte at det der må jo være silikon, men så ikke noe arr så det må vel ha vært naturlige likevel. Anonymkode: 98e10...e4b
DominantHr Skrevet 10. januar 2022 #84 Skrevet 10. januar 2022 Nei. Du ser det med en gang, kløften mellom brystene er mer markert. Dessuten, de er kaldere å ta på enn hud som ikke har underliggende isolasjonslag (silikon), som skjermer for indre kroppsvarme.
Sydhavskongen Skrevet 10. januar 2022 #85 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Enig! Tiitifucking med silikonpupper er deilig Anonymkode: c48db...9b7 Funker utmerket til det. Skal ikke disse det før man har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #86 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så en skjønnhetsopperasjon er ikke pent? Trodde det var hele poenget med opperasjonen jeg da... Skal vi begynne å si at sminke ikke er pent også? For det er jo ikke naturlig. Eller hva med å klippe og stelle og vaske håret? Det er jo heller ikke naturlig og kan dermed ikke være pent ikke sannt? Anonymkode: 98e10...e4b Du kan virkelig ikke sammenlikne sminke og hårklipp med å legge silikon inn i kroppen. Det blir for dumt. Anonymkode: f64ea...237
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #87 Skrevet 10. januar 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan virkelig ikke sammenlikne sminke og hårklipp med å legge silikon inn i kroppen. Det blir for dumt. Anonymkode: f64ea...237 Hvorfor ikke det? Det er alle skjønnhets prosedyrer. Og det er utviklet utelukkende for å gjøre en person finere. Og da si at det er stygt går jo tvert imot hele hensikten med prosedyren. Pluss at de alle er ting som ikke er naturlige, og jeg illustreer at det at en ting ikke er naturlig er på ingen måte et argument for at det ikke er fint. Anonymkode: 98e10...e4b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #88 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke det? Det er alle skjønnhets prosedyrer. Og det er utviklet utelukkende for å gjøre en person finere. Og da si at det er stygt går jo tvert imot hele hensikten med prosedyren. Pluss at de alle er ting som ikke er naturlige, og jeg illustreer at det at en ting ikke er naturlig er på ingen måte et argument for at det ikke er fint. Anonymkode: 98e10...e4b Sminke kan vaskes vekk, hår er dødt materiale. Å legges i narkose og bli skåret i, for så å få lagt inn plast i kroppen, er overhodet ikke sammenliknbart. Og ikke alle synes verken sminke eller silikon gjør folk finere. Argumentene dine holder ikke. Anonymkode: f64ea...237
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #89 Skrevet 10. januar 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Sminke kan vaskes vekk, hår er dødt materiale. Anonymkode: f64ea...237 Silikon kan tas ut igjen, og det er også dødt materiale... Anonymkode: 98e10...e4b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #90 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Silikon kan tas ut igjen, og det er også dødt materiale... Anonymkode: 98e10...e4b For all del, regner med du tar silikonet ut hver kveld før du sovner, og legger de inn igjen på morgenen. Blir akkurat det samme som å sminke seg, ja. Du har heeeeelt rett... Anonymkode: f64ea...237
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #91 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 23.41): Vet ikke hva dere tenker om silikonpupper. Personlig så synes jeg de blir unaturlig. Mye bedre med naturlige pupper. Om de er store, små, pære eller henger så er de vakre. Er det damer her inne som har silikonpupper eller vurdert å operere inn silikon. Har en hatt brystkreft så skjønner jeg det. Anonymkode: 65b63...5d0 Du skjønner det, ja. Men det er like lite trivelig å høre at "alle" synes det er jævlig og unaturlig, tross alt. Spesielt når alternativet er en skrapet brystkasse. Men jepp, er vant til å lese her inne at det fæle greier og ingen tenner på det. Anonymkode: ec2bb...a2e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #92 Skrevet 10. januar 2022 Haha, menn som sier de elsker naturlige damer, men damene de mener er naturlige har faktisk operert😅 har en venninne som har silikonpupper, og ingen ser det på henne, alle syntes bare de ser fine og naturlige ut😄 så nei, stoler ikke på menn når de sier de liker det naturlige😂 Anonymkode: 37063...0bf 1
sicario Skrevet 10. januar 2022 #93 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke det? Det er alle skjønnhets prosedyrer. Og det er utviklet utelukkende for å gjøre en person finere. Og da si at det er stygt går jo tvert imot hele hensikten med prosedyren. Pluss at de alle er ting som ikke er naturlige, og jeg illustreer at det at en ting ikke er naturlig er på ingen måte et argument for at det ikke er fint. Anonymkode: 98e10...e4b Spiller jo ingen rolle hva hensikten med prosedyren er. Jeg syntes ikke det er fint. Samme er det mange andre som mener. Mange liker ikke sminke. Spiller jo liten rolle at det er ment å være fint, når mange ikke syntes det er fint. All mat er laget for å være godt. Ikke alle liker all mat.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #94 Skrevet 10. januar 2022 Silikonpupper kan være pent det, om man ikke ser at det er silikon. Det jeg synes er uattraktivt er den usikkerheten som ligger bak. At man var villig til å gjennomgå en så stor operasjon med alle risikoene den innebærer for å få mer fyll i brystene. Alke sier jo at de gjør det for å føle seg bedre. Og det er i grunnen alt jeg ser når jeg ser silikon. Dette ser jeg også med jenter som har mye/tykt lag sminke på seg..noen som har dårlig selvtillit uten. Anonymkode: 4221b...5e7
AnonymBruker 42 Skrevet 10. januar 2022 #95 Skrevet 10. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har vært borti noen silikonpupper før og man kan definitivt kjenne forskjell. Kjenner veldig godt implantatet inni der når man tar på dem. Anonymkode: 98e10...e4b Okay... Jeg sier at JEG ikke kan det, og det tror jeg ikke de fleste andre kan heller (når det er snakk om normalt dimensjonerte silikåntuttær utformet for å se&føles naturlige )... Det er stor nok forskjell på dam2dam sine naturlige til at IKKE jeg tør gjette iaf... Ikke kan jeg se forskjell heller, mm. det er snakk om " overdimensjon" og/eller "gamle" damer med pupper som om de skulle ha vært i tenårene... Jeg er som sagt ikke noen "pupp-O-fant" men kanskje du er en slik - hva vet vel jeg... Kan jo tenkes de med langt større interesse for tuttær og/eller erfaring enn meg lett kan merke forskjell også - selv om jeg tviler. 🤔 Så lenge du kan - så får vel jeg og alle andre stole at dette er en smal sak, da... Endret 10. januar 2022 av Beeblebrox
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå