DaddyDom Skrevet 6. januar 2022 #21 Skrevet 6. januar 2022 Hvorfor starte en tråd med den tittelen? Hva med de som har silikon? Slutt å rakk ned på folk eller grupper! I love all boobs! ❤️ 6
A-hunter Skrevet 6. januar 2022 #22 Skrevet 6. januar 2022 Mitt inntrykk (av et svært begrenset utvalg) er at 'falske pupper' passer veldig godt med personligheten til de som velger å pynte på virkeligheten. For min del er livet best når det henger litt her og buler litt der. Et levd liv og merkene etter det er eventyrlig vakkert 😍 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #23 Skrevet 6. januar 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Hadde en venninne en gang med silikonpupper og hun bekreftet noe jeg selv har observert, at menn faktisk sjeldent ser at det er silikon, med mindre det er et veldig unaturlig resultat. Hun fikk blant annet et kompliment "du har de fineste naturlige puppene jeg har sett". Hennes var flotte og passet til hennes kropp. Menn har sterke meninger om hva kvinner gjør med sine kropper på nettet, men i det virkelige liv stemmer det ikke helt haha Anonymkode: 11352...edd Det er vel stort sett ANDRE KVINNER som har sterke meninger om hva kvinner gjør med sine kropper. Menn er egentlig bare happy så lenge jentene er attraktive. Når det gjelder pupper så er det faste pupper som er fint. Det er det sjeldent at noen har etter tidlig 20-årene og til og med da er det en raritet. Det er ikke pent med hengedaijjer, gigantiske areolaer, bananpupper eller pupper som er som tomme handleposer. Så silikon har absolutt sin plass. Vær glad det faktiskt eksisterer. Menn har ingen alternativer for å endre på utseendemessige ting kvinner bryr seg opp som feks høyde, hårtap og penislengde. Anonymkode: 79bef...46a 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #24 Skrevet 6. januar 2022 Troyamin skrev (37 minutter siden): Så vrengte bukselommer etter endt amming av tre barn, ser bedre ut enn om jeg hadde fyllt opp med dråpeformede, naturlige innlegg. Godt å vite at jeg som tok innlegg for egen del kunne tilfredstillt dine behov, dersom jeg lot være. 🙄 Naturlige? kjemisk fremstilte innlegg?? Silikon i puppen med måte kan være fint, men blir jo selvsagt aldri naturlig med mindre evolusjonen skulle sørge for det🤣 Anonymkode: 1e632...47a 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #25 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde en venninne en gang med silikonpupper og hun bekreftet noe jeg selv har observert, at menn faktisk sjeldent ser at det er silikon, med mindre det er et veldig unaturlig resultat. Hun fikk blant annet et kompliment "du har de fineste naturlige puppene jeg har sett". Hennes var flotte og passet til hennes kropp. Menn har sterke meninger om hva kvinner gjør med sine kropper på nettet, men i det virkelige liv stemmer det ikke helt haha Anonymkode: 11352...edd Jeg får stadig spm om jeg har silikon pupper. Spesielt etter fylte 30år. Har fortsatt ikke fått henge pupper. Så derfor nekter folk for at de er ekte. 😂 Anonymkode: 350b8...c73 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #26 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det handler om hva man synes selv. Hadde jeg hatt litt mer naturlig fine pupper så hadde jeg ikke gjort det. Herregud, skjønner du ikke sammenhengen? Hva man synes selv handler om hva som er vanlig i samfunnet. Desto flere som gjør det, desto mer naturlig er det for flere å være misfornøyd med seg selv og operere inn silly. Til slutt ender man opp med at helt vanlige naturlige pupper blir sett på som mindre fine. Dette er en runddans som ender opp med at folk bare blir mer og mer overfladisk, og hvor det som er naturlig blir regnet som mindre fint. Troyamin skrev (48 minutter siden): egen del Tror du på deg selv? For egen del = hva samfunnet er blitt Anonymkode: 0cbf7...391 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #27 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er vel stort sett ANDRE KVINNER som har sterke meninger om hva kvinner gjør med sine kropper. Menn er egentlig bare happy så lenge jentene er attraktive. Når det gjelder pupper så er det faste pupper som er fint. Det er det sjeldent at noen har etter tidlig 20-årene og til og med da er det en raritet. Det er ikke pent med hengedaijjer, gigantiske areolaer, bananpupper eller pupper som er som tomme handleposer. Så silikon har absolutt sin plass. Vær glad det faktiskt eksisterer. Menn har ingen alternativer for å endre på utseendemessige ting kvinner bryr seg opp som feks høyde, hårtap og penislengde. Anonymkode: 79bef...46a Dette stemmer ikke. Nå er jeg en voksen mann, nærmer meg 50 år. I all min tid så har jeg ikke en eneste gang høre en mann i min vennekrets ha en positiv holdning til plastisk kirurgi så fremt det ikke er av medisinske årsaker. Jeg har selv vært i lag med de som har små bryster, lange bryster, store bryster, bryster med store areola, små brystvorter, lange brystvorter.. Det mest fascinerende med bryster er hvor sensitive de er, ikke hvordan de ser ut. Noen bryster er så sensitive at kvinnen reagerer med å puste på de, andre kvinner liker å få de knadd til de blir blå. Hver sin smak. Er du glad i kvinnen så liker du det hun reagerer på. Et slik kroppslig fokus på seg selv og sin egen kropp er ikke bra. Man tar vare på kroppen sin så godt som mulig, spiser sunt, aktiviserer den - og lar den naturlig eldes. En kvinnes skjønnhet styrkes av sitt eget naturlige forhold til sin egen kropp, ikke med å tilføre plastikk og annet dilldall i den. Anonymkode: 670cd...e67 10
Albert LeMaitre Skrevet 6. januar 2022 #28 Skrevet 6. januar 2022 Jeg har silikonpupper. JEG er fornøyd. De sitter på MIN kropp. Hva andre tenker om dem er ikke viktig for meg. Hvis en potensiell partner som blir kjent med meg skulle velge meg bort pga silikonpupper så er det helt greit. Jeg ønsker å være med noen som setter pris på meg som person helt uavhengig av puppene mine. 6
Troyamin Skrevet 6. januar 2022 #29 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tror du på deg selv? For egen del = hva samfunnet er blitt Anonymkode: 0cbf7...391 Ja, for egen del. Jeg er såpass voksen at jeg kan ta egne valg, uten å ha blitt påvirket av samfunnet ellers. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Naturlige? kjemisk fremstilte innlegg?? Silikon i puppen med måte kan være fint, men blir jo selvsagt aldri naturlig med mindre evolusjonen skulle sørge for det🤣 Anonymkode: 1e632...47a Naturlig utseende. At jeg har silikon i brystene, bryr meg lite. Aldri hatt plager eller ubehag. Hva andre måtte mene, gir jeg fullstendig blaffen i. Heldigvis! 😄 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #30 Skrevet 6. januar 2022 SidFernwilter skrev (9 timer siden): Så ikke skaff deg det da. Andre kan vel for faen få ha de i fred uten at noen skal synse om det? Innmari viktig tema å synse om. Du kan godt la være å banne til folk. Anonymkode: 6f531...147 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #31 Skrevet 6. januar 2022 Ser at det er delte meninger om silikon i puppene. Men hva når damene blir 60-70 år og de satte inn silikon i sin ungdom. Mye kan skje, både lekkasje og mere. Så ett program på TV om silikon og det var dessverre en del som fikk livet ødelagt. Har vi blitt for mye kropsfiksert i dag??. Vi skal pynte både på pupper, lepper, kinn, nese, lår osv. Veldig bra at damene med silikon er tilfreds. Hva med arret der de har inn silikon, det synes vel?? Anonymkode: 65b63...5d0 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #32 Skrevet 6. januar 2022 (endret) Albert LeMaitre skrev (4 timer siden): Jeg har silikonpupper. JEG er fornøyd. De sitter på MIN kropp. Hva andre tenker om dem er ikke viktig for meg. Hvis en potensiell partner som blir kjent med meg skulle velge meg bort pga silikonpupper så er det helt greit. Jeg ønsker å være med noen som setter pris på meg som person helt uavhengig av puppene mine. Dette er vel omtrent definisjonen på egoisme. Jeg gjør det som passer meg uansett hvilke konsekvenser det får for andre mennesker og samfunnet. Anonymkode: 0cbf7...391 Endret 6. januar 2022 av Elaine Marley
Kate Upton Skrevet 6. januar 2022 #34 Skrevet 6. januar 2022 Selv har jeg ikke silikon, men har ei venninne som har det pga at de var slappe og flate. Å jeg må si at jeg synes de er veldig fine. De ser ekte ut med litt naturlig heng på en måte. Hun har ikke unaturlige baller ala Pamela. 2
Albert LeMaitre Skrevet 6. januar 2022 #35 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dette er vel omtrent definisjonen på egoisme. Jeg gjør det som passer meg uansett hvilke konsekvenser det får for andre mennesker og samfunnet. Ja, du snakker som en ekte frepper. Anonymkode: 0cbf7...391 Konsekvenser for samfunnet? At andre ikke liker puppene mine? Går det bra med deg?☺️ 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #36 Skrevet 6. januar 2022 Etter å ha gått ned veldig mye i vekt og fått barn, ser puppene mine ut som flate, rynkete risposer. Må ha BH I størrelse 75 J, så det er store, stygge risposer. Drømmer om silikon, vurderer nesten forbrukslån for å få det gjort. Ser jo ikke ut. Tro meg, silikon er finere enn det jeg har. Anonymkode: 2d982...c45 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #37 Skrevet 6. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Når det gjelder pupper så er det faste pupper som er fint. Det er det sjeldent at noen har etter tidlig 20-årene og til og med da er det en raritet. Anonymkode: 79bef...46a Er dette en spøk? Selvfølgelig kan kvinner ha faste pupper til de er langt eldre. Om de er en håndfull kan de være faste til langt inn på 50-tallet. Brukeren Arabella i sin tid hadde noen virkelig fine. Anonymkode: fa1fa...c41 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #38 Skrevet 6. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg får stadig spm om jeg har silikon pupper. Spesielt etter fylte 30år. Har fortsatt ikke fått henge pupper. Så derfor nekter folk for at de er ekte. 😂 Anonymkode: 350b8...c73 Jeg har aldri fått spørsmål. Har ikke hengepupper. Er nå over 45 år. Anonymkode: fa1fa...c41 1
Elaine Marley Skrevet 6. januar 2022 #39 Skrevet 6. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #40 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vet ikke hva dere tenker om silikonpupper. Personlig så synes jeg de blir unaturlig. Mye bedre med naturlige pupper. Om de er store, små, pære eller henger så er de vakre. Er det damer her inne som har silikonpupper eller vurdert å operere inn silikon. Har en hatt brystkreft så skjønner jeg det. Anonymkode: 65b63...5d0 Jeg synes ikke det er fint med den veldig kunstige fake-looken, men det er jo ikke vanlig. Ser det naturlig ut er det jo helt greit. Vil jo uansett si jeg foretrekker ekte vare, og jeg tror egentlig aldri jeg har hørt kompiser si noe annet. Derimot har jeg hørt jenter si de synes fake looken ser fin ut. Men jeg tror det kan utvides, for de fleste menn liker jo heller ikke mye sminke, overpynting osv, så det er naturlig look hele veien som er best, mens det er mest jenter/kvinner som er fan av det mer "unaturlige" (i mangel av bedre ord). Anonymkode: c176b...5b6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå