AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #41 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde en venninne en gang med silikonpupper og hun bekreftet noe jeg selv har observert, at menn faktisk sjeldent ser at det er silikon, med mindre det er et veldig unaturlig resultat. Hun fikk blant annet et kompliment "du har de fineste naturlige puppene jeg har sett". Hennes var flotte og passet til hennes kropp. Menn har sterke meninger om hva kvinner gjør med sine kropper på nettet, men i det virkelige liv stemmer det ikke helt haha Anonymkode: 11352...edd Det er fordi menn er svært lite observante og ofte rett og slett ikke har så mye erfaring med bryster som de selv liker å tro. Har selv hørt om en mann som trodde ei venninne med silikon hadde «mye muskler i puppene». Anonymkode: b82e7...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #42 Skrevet 6. januar 2022 Albert LeMaitre skrev (3 timer siden): Konsekvenser for samfunnet? At andre ikke liker puppene mine? Går det bra med deg?☺️ Du har litt tungt for det skjønner jeg. Men kan prøve å mate deg som en baby: Om alle tenker som deg, så skyves grensene for hva som er normalt for samfunnet som helhet. Det fører til økt kroppspress, og til at flere som er usikre på seg selv (som du) velger kosmetiske operasjoner for å leve opp til kroppspresset. Anonymkode: 0cbf7...391 5
Gjest Paramount Skrevet 6. januar 2022 #43 Skrevet 6. januar 2022 Silikonpupper kan være veldig fine synes jeg. Dersom de i tillegg gir sunn selvtillit er det en god ting. Nå tenker jeg ikke på de som ønsker stadig større og større og større.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #44 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Silikonpupper er fantastisk, hilsen mann og millioner av andre menn. Bare dere damer som er sjalue. Anonymkode: 6a72e...c5d Hvis vi damer var "sjalue" (skriver det i hermetegn for å gjøre litt narr av at du ikke kan stave) så hadde vi vel gjort det alle sammen? Til TS: Jeg forstår ikke hvorfor folk er så besatt av å mene ting om andres kropper. Det er (heldigvis) ingen som har som oppgave å behage verken meg eller deg med utseendet sitt. Om jeg ikke liker puppene eller leppene til andre damer så har jo ikke det noen som helst betydning? Din subjektive mening har heller ikke noe å si. Hvordan er du blitt så arrogant at du tror at det er relevant hva du mener om pupper i det hele tatt? Du oppretter egen post, anonymt, på internett for å spy ut negativitet om andres kropper? Who hurt you?? Anonymkode: 90ad7...1f9 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #45 Skrevet 6. januar 2022 For mange år siden, trodde jeg at menn skulle komme til å ta like mange skjønnhetsoperasjoner som kvinner. Er fortsatt forbauset over at jeg tok feil. Menn er oss kvinner fullstendig overlegne når det gjelder selvtillit. De vandrer fortsatt rundt med mannepupper, ølvom og liten penis, uten at det plager dem nok til å operere. Skjønner ikke hvorfor så mange kvinner opererer friske kroppsdeler. Skjønner heller ikke at leger/anestesileger/sykepleiere, som er utdannet til å redde liv, holder på med sånt. Anonymkode: 8a035...b47 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #46 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg synes ikke det er fint med den veldig kunstige fake-looken, men det er jo ikke vanlig. Ser det naturlig ut er det jo helt greit. Vil jo uansett si jeg foretrekker ekte vare, og jeg tror egentlig aldri jeg har hørt kompiser si noe annet. Derimot har jeg hørt jenter si de synes fake looken ser fin ut. Men jeg tror det kan utvides, for de fleste menn liker jo heller ikke mye sminke, overpynting osv, så det er naturlig look hele veien som er best, mens det er mest jenter/kvinner som er fan av det mer "unaturlige" (i mangel av bedre ord). Anonymkode: c176b...5b6 Ja, menn sier de liker det naturlig - men jeg får mye mer oppmerksomhet av menn som sminket enn uten. Samme med silikon. De ser ikke at det er silikon, men de liker nok utseende på de bedre enn slik de var etter svangerskap.. Anonymkode: abfde...95b 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #47 Skrevet 6. januar 2022 Like lite pent som duck-lips, neste unibrow, kamelvipper og implantat-rumpe. Hørtes ut som jeg karakteriserte en viss blogger her. Anonymkode: cca6a...949 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #48 Skrevet 6. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes ikke det er fint med den veldig kunstige fake-looken, men det er jo ikke vanlig. Ser det naturlig ut er det jo helt greit. Vil jo uansett si jeg foretrekker ekte vare, og jeg tror egentlig aldri jeg har hørt kompiser si noe annet. Derimot har jeg hørt jenter si de synes fake looken ser fin ut. Men jeg tror det kan utvides, for de fleste menn liker jo heller ikke mye sminke, overpynting osv, så det er naturlig look hele veien som er best, mens det er mest jenter/kvinner som er fan av det mer "unaturlige" (i mangel av bedre ord). Anonymkode: c176b...5b6 Du er inne på noe. Det er både sammenhenger og motsetninger ved dette. Og tror det også har litt med alder å gjøre og hvilken tid og hvilket miljø man ble født inn i. Hva man har latt seg påvirke av, om man tør å ha egne meninger, osv. Er det ikke en sammenheng: jeg er ikke glad for pynt, jåleri, tatoveringer, sminke og parfyme, liker at hun IKKE fjerner kjønnshår, liker den rene naturlige duften av kvinnehud OG jeg liker myyyyyke naturlige pupper som også godt kan henge. Spor av levd liv. "Naturell", minst mulig tilgjort, ja takk! Skjønner at jeg har preferanser som mange kvinner - og menn - ikke vil skjønne bæra av. Er jo i helt "feil" ende av skalaen opp mot "idealene"... Syns et helt avslappet, frigjort ubekymret, ta-meg-som-jeg-er forhold til egen kropp er desidert mest sexy hos kvinner, jeg da. Hvorfor dette har blitt så umulig for mange, kan sikkert diskuteres. Hilsen "steinaldermann", av sikkert utdøende rase. Anonymkode: a16f8...dce 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #49 Skrevet 6. januar 2022 Jeg har silikon, tok det etter jeg hadde fått barna mine, for hadde jeg flotte runde store pupper, etter barna mine, så var de helt tomme, det var bare hud igjen. Så da fylte jeg de opp. Og de ser 100% naturlige ut, det er ingen som tror jeg har silikon. De ser jo nøyaktig ut som de naturlige jeg hadde, før jeg fikk barn. Anonymkode: 281e9...506 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #50 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, menn sier de liker det naturlig - men jeg får mye mer oppmerksomhet av menn som sminket enn uten. Samme med silikon. De ser ikke at det er silikon, men de liker nok utseende på de bedre enn slik de var etter svangerskap.. Anonymkode: abfde...95b Du mener de (og jeg) lyver? Det tror jeg absolutt ikke. Jeg liker naturlig look bedre enn kunstig på nesten alle måter. Oversminket og dollete er mye mindre fint enn moderat sminket og casual. Jenter pynter seg for hverandre. For oss kan dere like godt gå i jeans og med hestehale. Det at du får mer oppmerksomhet som sminket er nok ikke fordi de synes du er finere sånn, men for hvilke signaler du sender ut. Eller at det er andre settinger du er sminket i enn dem hvor du ikke er sminket. Og joda, litt sminke kan hjelpe. Mye er nesten alltid for mye. Hvis du tror alle menn lyver så lurer du nok bare deg selv. Hvis man ikke ser at det er silikon så er det jo ikke fordi det er silikon, men fordi det er mer fylde og de ser større ut. De vet jo ikke hvordan de så ut etter svangerskap. Og det kan også spille inn at du selv er mer fornøyd, og dermed blir du mer attraktiv. Anonymkode: c176b...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #51 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det ikke en sammenheng: jeg er ikke glad for pynt, jåleri, tatoveringer, sminke og parfyme, liker at hun IKKE fjerner kjønnshår, liker den rene naturlige duften av kvinnehud OG jeg liker myyyyyke naturlige pupper som også godt kan henge. Spor av levd liv. "Naturell", minst mulig tilgjort, ja takk! Skjønner at jeg har preferanser som mange kvinner - og menn - ikke vil skjønne bæra av. Er jo i helt "feil" ende av skalaen opp mot "idealene"... Syns et helt avslappet, frigjort ubekymret, ta-meg-som-jeg-er forhold til egen kropp er desidert mest sexy hos kvinner, jeg da. Hvorfor dette har blitt så umulig for mange, kan sikkert diskuteres. Jeg tror du representerer om ikke flertallet så i alle fall en stor del av oss. Helt enig med deg! Men husk at fryktelig mange kvinner er misfornøyde med seg selv og opplever stort utseendefokus og kroppspress. Så det er ikke rart at dette har blitt så "umulig" for mange. Anonymkode: c176b...5b6 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #52 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har silikon, tok det etter jeg hadde fått barna mine, for hadde jeg flotte runde store pupper, etter barna mine, så var de helt tomme, det var bare hud igjen. Så da fylte jeg de opp. Og de ser 100% naturlige ut, det er ingen som tror jeg har silikon. De ser jo nøyaktig ut som de naturlige jeg hadde, før jeg fikk barn. Anonymkode: 281e9...506 Jepp, når du har hatt store flotte pupper før så vil det jo se naturlig og fint ut når du tar silikon i dem. Jeg treffer ei som også hadde store og runde flotte pupper før hun fikk barn. Jeg synes de er flotte og deilige fortsatt, men hun sier hun har lyst til å gjøre noe med dem. Anonymkode: c176b...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #53 Skrevet 6. januar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror du representerer om ikke flertallet så i alle fall en stor del av oss. Helt enig med deg! Men husk at fryktelig mange kvinner er misfornøyde med seg selv og opplever stort utseendefokus og kroppspress. Så det er ikke rart at dette har blitt så "umulig" for mange. Anonymkode: c176b...5b6 Ja, vet. Men syns denne utviklingen går over stokk og stein. Er vel lett for meg å se og si dette, som vokste opp i forrige århundre... Anonymkode: a16f8...dce 1
Bamseklemmer Skrevet 6. januar 2022 #54 Skrevet 6. januar 2022 Silliconpupper er jo pent.. men det er penere å se på ansiktet til en kvinne, som er fornøyd med sine egne. Jeg sponser gjerne med operasjoner, siliconpupper og tenner hvis hun vil føle seg bra. Den bonusen av å se et tilfredstilt smil er ufattelig godt å se. Vil hun beholde sine saggy tits, blir jeg ikke mindre glad i henne av den grunn. Det er jo hennes sak vi diskuterer, og ikke av det jeg foretrekker😉 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #55 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vet ikke hva dere tenker om silikonpupper. Personlig så synes jeg de blir unaturlig. Mye bedre med naturlige pupper. Om de er store, små, pære eller henger så er de vakre. Er det damer her inne som har silikonpupper eller vurdert å operere inn silikon. Har en hatt brystkreft så skjønner jeg det. Anonymkode: 65b63...5d0 Min kjæreste hadde silikon da vi ble sammen,men jeg syntes ikke de var noe fine,altså de var helt greie men ikke noe mere. Etter vi var sammen en stund, spurte jeg henne om hun ville legge inn nye implantater noe hun var positiv til. Nå har hun de fineste puppene en kan tenke seg. Silikon er ikke bare silikon, det må ordnes riktig. Anonymkode: 202e9...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #56 Skrevet 6. januar 2022 Silikon pupper er flott, mye finere med fake pupper enn naturlige Anonymkode: c48db...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #57 Skrevet 6. januar 2022 Jeg har silikon Men jeg var helt flat etter mitt første barn og amming, så jeg tok en «håndfull» med silikon .. Faktisk så blir folk sånn «hæ?» når de finner ut at jeg har silikon, pga størrelsen. Nå etter to barn til så er de myke og gode også Tenker at sånt kommer ann på øyet som ser. Kanskje er du ikke noe glansbilde selv, men hvem er jeg til å påpeke det .. Ville aldri gjort det, bare vært glad på dine vegne om du er fornøyd med deg selv - for i dagens samfunn, spesielt med sånne kommentarer som du selv kommer med, så er det ikke bare-bare å trives i eget skinn. Anonymkode: 9465a...822
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #58 Skrevet 6. januar 2022 Har silikon og brystene mine er myke, deilige og akkurat passe store. Ingen har gjettet på at mine er silikon, synes heller ikke, går ikke rundt og briefer med verken pupper eller kløft. Gjorde det etter jeg tok av mye fett på kroppen og trente tungt, da hang de som noen lefser. Var godt over førti år da jeg tok valget. Anonymkode: 20dbd...29a 1
Gjest Warrior Skrevet 6. januar 2022 #59 Skrevet 6. januar 2022 Silikonpupper som ser helt naturlig ut er like pent som naturlige pupper. Det er når det ser lite naturlig ut at det ikke er så flott som ekte. Ellers er alle pupper flotte. Store, små, ekte og uekte.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #60 Skrevet 6. januar 2022 Synes det er opphissende å sprute over silikon pupper jeg. Å gni kukhode på nipplene. Anonymkode: 202e9...cb0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå