Gå til innhold

Silikon pupper er ikke pent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva dere tenker om silikonpupper. Personlig så synes jeg de blir unaturlig. Mye bedre med naturlige pupper. Om de er store, små, pære eller henger så er de vakre.

Er det damer her inne som har silikonpupper eller vurdert å operere inn silikon.

Har en hatt brystkreft så skjønner jeg det. 

Anonymkode: 65b63...5d0

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Silikonpupper er veldig lite pent. Noen står oppover med brystvortene omtrent oppunder halsen 😊 

Anonymkode: e167f...c04

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tenker jeg er glad for at jeg slipper å forholde meg til silikonpupper. Det er det jeg tenker om den saken. 

Store gode mammapupper så er jeg solgt. Og det er jeg også.

Anonymkode: a16f8...dce

• Liker 6
Skrevet

Så ikke skaff deg det da. Andre kan vel for faen få ha de i fred uten at noen skal synse om det? Innmari viktig tema å synse om. 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker silikonpuppene mine, og det gjør samboeren også! Da er det vel akkurat det samme hva andre måtte mene om de! 😄

Anonymkode: bfde3...132

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har silikon og har ikke fått noen klager. Tror kanskje folk tenker på mer ekstreme resultat når de sier det ser stygt ut. Jeg var lei av at dater hang jakken på brystvortene mine, så for meg ble det en løsning jeg er mer fornøyd med. Det handler om hva man synes selv. Hadde jeg hatt litt mer naturlig fine pupper så hadde jeg ikke gjort det.

Anonymkode: df852...75a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en venninne en gang med silikonpupper og hun bekreftet noe jeg selv har observert, at menn faktisk sjeldent ser at det er silikon, med mindre det er et veldig unaturlig resultat. Hun fikk blant annet et kompliment "du har de fineste naturlige puppene jeg har sett". Hennes var flotte og passet til hennes kropp. Menn har sterke meninger om hva kvinner gjør med sine kropper på nettet, men i det virkelige liv stemmer det ikke helt haha

Anonymkode: 11352...edd

• Liker 27
Skrevet

Silikonpupper kan se helt naturlig ut. Har tatt feil selv begge veier. Trodd at naturlige var silikon, og at silikon var ekte varer. Nå snakker jeg om pupper i "vanlig" størrelse:)

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett en dame i virkeligheten som har fått annet enn positivt resultat med silikon. 

Anonymkode: 3dd67...154

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har silikon og har ikke fått noen klager. Tror kanskje folk tenker på mer ekstreme resultat når de sier det ser stygt ut. Jeg var lei av at dater hang jakken på brystvortene mine, så for meg ble det en løsning jeg er mer fornøyd med. Det handler om hva man synes selv. Hadde jeg hatt litt mer naturlig fine pupper så hadde jeg ikke gjort det.

Anonymkode: df852...75a

Enig med deg der. Jeg TS tenker på slike store harde silikonpupper 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pent er det heller ikke, men det å vite at folk har putta byggevarer inn i kroppen i den tro at puppene blir større er jo helt bak mål. Pupper inneholder ikke silikon, så det blir slett ikke mer pupp om man fyller opp med slikt.

Anonymkode: b7e7e...703

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (40 minutter siden):

Silikonpupper kan se helt naturlig ut. Har tatt feil selv begge veier. Trodd at naturlige var silikon, og at silikon var ekte varer. Nå snakker jeg om pupper i "vanlig" størrelse:)

Da er jeg enig, tenkte mer på A5 ball pupper

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og syns det kan være utrolig pent og sexy. Har ikke selv men skulle ønske jeg turte å ta det.. Er bare for redd for lekkasjer og komplikasjoner, og at det skal kjennes hardt og rart ut for meg å bære fremmedlegemer under huden. Når man er 50+ er det heller ikke pent lenger for da henger huden og silikonpupper ser da veldig falskt ut men når man er ung og ikke har så mye silikon syns jeg det er kjempefint

Anonymkode: 3116b...1dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Silikonpupper er fantastisk, hilsen mann og millioner av andre menn.

Bare dere damer som er sjalue.

Anonymkode: 6a72e...c5d

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det kan være fint jeg. Jeg ville ikke hatt det men det er mest pga at jeg ikke ville hatt det inni kroppen. ikke at jeg synes det er stygt eller ekkelt å ta på

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er den første mannen jeg har hørt si det. Alle andre menn jeg har snakket med det om sier de hater det (jeg som kvinne syns det kan se fint ut) 

Anonymkode: 3116b...1dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde en venninne en gang med silikonpupper og hun bekreftet noe jeg selv har observert, at menn faktisk sjeldent ser at det er silikon, med mindre det er et veldig unaturlig resultat. Hun fikk blant annet et kompliment "du har de fineste naturlige puppene jeg har sett". Hennes var flotte og passet til hennes kropp. Menn har sterke meninger om hva kvinner gjør med sine kropper på nettet, men i det virkelige liv stemmer det ikke helt haha

Anonymkode: 11352...edd

Samme erfaring som dette. Både menn og damer gir meg mye skryt for de naturlige, flotte puppene mine. Men de er jo ikke ekte

Anonymkode: 2b510...ddf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er blant dem som ikke synes det er så fint, men alle må gjøre hva de selv ønsker med sin kropp. Som noe aktiv i et swingers-miljø velger jeg bort de damene som tydelig har silikon, da jeg synes naturlige pupper er penest og deiligst å ta på. 

Anonymkode: e31a2...e76

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke hva dere tenker om silikonpupper. Personlig så synes jeg de blir unaturlig. Mye bedre med naturlige pupper. Om de er store, små, pære eller henger så er de vakre.

Er det damer her inne som har silikonpupper eller vurdert å operere inn silikon.

Har en hatt brystkreft så skjønner jeg det. 

Så vrengte bukselommer etter endt amming av tre barn, ser bedre ut enn om jeg hadde fyllt opp med dråpeformede, naturlige innlegg. Godt å vite at jeg som tok innlegg for egen del kunne tilfredstillt dine behov, dersom jeg lot være. 

🙄

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være fint på slanke, nokså unge jenter/damer som har lagt inn litt (fordi de var av typen som var helt flate fra før), ellers ikke. Og jeg innrømmer glatt at jeg ser litt ned på de som legger inn enorme mengde for å få digre pupper, det ser alltid tacky og billig ut.

Anonymkode: f0083...711

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...