Gjest Heeipådeg Skrevet 15. mai 2022 #101 Del Skrevet 15. mai 2022 Nillani skrev (1 minutt siden): I ferd med å møte veggen igjen hun tror jeg. Snakker kun om hvor sliten og trøtt hun er, starter hver eneste snap med dette. I tillegg ser det ut som kafeen kun drives med fleksitider. Ikke enkelt å opprettholde et godt marked når det er så ustabilt? Ja det ser ut som det er bare snakk hvilken dag hu treffer veggen. Veldig overrasket egentlig for alt det snakket om ADHD medesinen skulle fikse "alt". Men synes ikke hun har noen bedring av ritalin innabords😬. Hu begynte og organisere huset samme uke som det var konfirmasjon. Og holdt på hele dagen og natt til konfirmasjon med å gjøre klart.... og hu forteller jo selv at hun surrer rundt på kafeen🙂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 15. mai 2022 #102 Del Skrevet 15. mai 2022 Heeipådeg skrev (1 minutt siden): Ja det ser ut som det er bare snakk hvilken dag hu treffer veggen. Veldig overrasket egentlig for alt det snakket om ADHD medesinen skulle fikse "alt". Men synes ikke hun har noen bedring av ritalin innabords😬. Hu begynte og organisere huset samme uke som det var konfirmasjon. Og holdt på hele dagen og natt til konfirmasjon med å gjøre klart.... og hu forteller jo selv at hun surrer rundt på kafeen🙂. Hadde sikkert fått det litt bedre mange av disse vloggere om de kom seg ut i naturen og ble slitne av å bruke kroppen, få frisk luft og være mindre opptatt av sminke og shopping 🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. mai 2022 #103 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Hjelper ikke med Ritalin/adhd medisiner så lenge kroppen nesten ikke får næring eller søvn. Ikke tar hin opp det massive tett nese problemet med legen, ikke vil hun ha sovemedisiner. Å være så tett hele tiden gjør jo hvem som helst sliten. Endret 15. mai 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 15. mai 2022 #104 Del Skrevet 15. mai 2022 Flettfrid skrev (Akkurat nå): Hjelper ikke med Ritalin/adhd medisiner så øenge kroppen nesten ikke får næring eller søvn. Ikke tar hin opp det massive tett nese problemet med legen, ikke vil hun ha sovemedisiner. Å være så tett hele tiden gjør jo hvem som helst sliten. Det er sant. Men har en mistanke om at flere av disse "slitne" damene med vondter og plager inntar en god del mer medisiner enn de sier og er slett ikke så interessert i å kutte ned på noe som helst. Må opp av seng og sofa, slite seg litt ut fysisk og trekke massevis av frisk luft. Hun bor jo på en kjempefin plass med muligheter for skikkelig fysisk utfoldelse i naturen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 15. mai 2022 #105 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Jeg har besøk langveis ifra, og tenkte vi skulle legge igjen litt penger på kaffetelegrafen☺️. Men der var det stengt. Svinger fort med sjukdom der, i går tannverk og kvalme. Og idag var det feber. Dette er vel tydlige tegn på og ta tak i helsa si?. For hun har jo stadig tannverk... og hun var så heldig og komme inn i det der too team, men det ble jo prioritert vekk når behandlingene startert, med diverse unnskyldninger. Når du er 30 ++ og du har gått hjelpepleierskolen,møtt veggen før da burde man ha opparbeidet seg livserfaring til og skjønne hva som må til for å ta vare på den fysiske og psykiske helsa di. Ja jeg heter Høyanger trollet av en grunn😀 Endret 15. mai 2022 av Høyanger.trollet Skrivefeil🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 15. mai 2022 #106 Del Skrevet 15. mai 2022 Høyanger.trollet skrev (10 minutter siden): Jeg har besøk langveis ifra, og tenkte vi skulle legge igjen litt penger på kaffetelegrafen☺️. Men der var det stengt. Svinger fort med sjukdom der, i går tannverk og kvalme. Og idag var det feber. Dette er vel tydlige tegn på og ta tak i helsa si?. For hun har jo stadig tannverk... og hun var så heldig og komme inn i det der too team, men det ble jo prioritert vekk når behandlingene startert, med diverse unnskyldninger. Når du er 30 ++ og du har gått hjelpepleierskolen,møtt veggen før da burde man ha opparbeidet seg livserfaring til og skjønne hva som må til for å ta vare på den fysiske og psykiske helsa di. Ja jeg heter Høyanger trollet av en grunn😀 Jeg hadde håpet at hun klarte å drive denna kafeen jeg nå, slik at hun får ei inntekt å leve av ettersom hun er alene? og har et enormt forbruk både mtp klær, sminke, interiør, bil, unger, dyr mm. Unner henne alt godt og hun framstår som fornuftig på en måte. Mangler bare å sette fornuften ut i livet. En trenger selvsagt ikke tonnevis med klær og sminke for å ligge under ei dyne når man ikke er på jobb. Hva med å prioritere kosthold, og ei sunn og normal døgnrytme?🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 16. mai 2022 #107 Del Skrevet 16. mai 2022 Ikke noe stakkar meg🤗 men takk for tanken, mer stakkar jannike🤒 Jeg har helsa mi på stell fordi jeg lytter til kroppen min og har en jobb jeg mestrer. Så jeg har det bare fint. Ikke har jeg tannverk heller, fordi jeg har måttet overvinne tannlegeskrekken på den harde måten. Og er vel en grunn til at too team ikke finner ny behandler, for når man ikke møter opp på timene sine så blir man jo ikke prioritert lenger?😬. Dem prioriterer dem som virkelig sliter og trenger det💚. Og vi snakker utifra hva jannike forteller på snap. Hu sier vi ikke har peiling. Vi må ha god fantasi som kan dikte opp så masse rart?🤯. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibet Skrevet 16. mai 2022 #108 Del Skrevet 16. mai 2022 Flettfrid skrev (21 timer siden): Hjelper ikke med Ritalin/adhd medisiner så lenge kroppen nesten ikke får næring eller søvn. Ikke tar hin opp det massive tett nese problemet med legen, ikke vil hun ha sovemedisiner. Å være så tett hele tiden gjør jo hvem som helst sliten. Du vet at søvnproblemer og liten matlyst er en bivirkning på ADHD medisiner? Ingen andre kan si om medisinene virker foruten den som tar de! Selv om ikke de rundt merker noe, kan det ha stor virkning på den som tar medisinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 16. mai 2022 #109 Del Skrevet 16. mai 2022 Lillibet skrev (8 minutter siden): Du vet at søvnproblemer og liten matlyst er en bivirkning på ADHD medisiner? Ingen andre kan si om medisinene virker foruten den som tar de! Selv om ikke de rundt merker noe, kan det ha stor virkning på den som tar medisinene. Nå har hun hatt søvnproblemer og dårlig matlyst leenge før hun begynte på ADHD medisiner. Faktisk i flere år før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 16. mai 2022 #110 Del Skrevet 16. mai 2022 (endret) Jannike sa på snapp i dag at vi på kvinneguiden mente hun holdt på å møte veggen, bare hun viste at hun var syk en dag og måtte holde kaffeen stengt en dag. Jeg reagerte overhode ikke på at hun måtte stenge kaffeen ved sykdom, det er normalt når man driver så små bedrifter. Men det jeg og mange andre reagerer på, er ikke at hun er syk en dag. Vi reagerer på totalen av snappingen hennes. Hver gang hun snappet snakker hun om dårlig/mangel på søvn, dårlig form, veldig sliten osv. Hver bidige dag hun snapper. Vi kan kun danne oss ett inntrykk ut fra det hun/du snapper/viser/snakker om, å når det er sykdom/helseplager/søvnmangel som går igjen, så blir det det folk danner seg ett bilde av. Vil hun at følgerene skal få ett annet bilde av henne, så må du/hun faktisk begyne å vise/snakke/snappe om andre ting. Du er selv ansvarlig for hva du deler på snapp Jannike og hva du gir uttrykk for overfor følgerene. Skal følgerene få ett annet inntrykk må du endre snappmåten sin. Mange er faktisk bekymret for deg, meg innkludert. Jeg ser en enormt sliten dame/mamma, som kjører seg lang ned i grøfta. Jeg håper du tar til deg noe av det som blir skrevet og tar bedre vare på deg selv. Om ikke for egen del, gjør det for dine 3. Endret 16. mai 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tott82 Skrevet 16. mai 2022 #111 Del Skrevet 16. mai 2022 Høyanger.trollet skrev (8 timer siden): Ikke noe stakkar meg🤗 men takk for tanken, mer stakkar jannike🤒 Jeg har helsa mi på stell fordi jeg lytter til kroppen min og har en jobb jeg mestrer. Så jeg har det bare fint. Ikke har jeg tannverk heller, fordi jeg har måttet overvinne tannlegeskrekken på den harde måten. Og er vel en grunn til at too team ikke finner ny behandler, for når man ikke møter opp på timene sine så blir man jo ikke prioritert lenger?😬. Dem prioriterer dem som virkelig sliter og trenger det💚. Og vi snakker utifra hva jannike forteller på snap. Hu sier vi ikke har peiling. Vi må ha god fantasi som kan dikte opp så masse rart?🤯. Viser vel bare hvor alvorlig tannlegeskrekken hennes er når hun ikke klarer møter opp til timene..just saying🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 16. mai 2022 #112 Del Skrevet 16. mai 2022 Jannike sa: Jeg skjønner ikke at de gidder å skrive og bruke tid på Kvinneguiden. Jeg sier; jeg skjønner ikke at noen gidder å sitte og utlevere seg, sykdommer, familie og hjem på offentlig snapchat. Folk er forskjellige, Jannike. Sånn er det bare. Men du er i din fulle rett til å kommentere det du leser. Det er litt på samme måte som vi kommenterer det du viser, sier og gjør på din offentlige kanal. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 16. mai 2022 #113 Del Skrevet 16. mai 2022 Tott82 skrev (1 time siden): Viser vel bare hvor alvorlig tannlegeskrekken hennes er når hun ikke klarer møter opp til timene..just saying🤷🏻♀️ Ja men når du ber om hjelp ifra too team, som stort sett har noen forferdelig lange ventelister. Så bør du være motivert for å ta imot den hjelpa du får ifra too team når du får den. om du ikke klarer og møte opp på en plass som er tilrettelagt for deg med tannlegeskrekk, ja da får du droppe og ta opp en plass som en annen person som er motivert for hjelpa 🙂. Jeg har gått til medisinsk behadling, og så kjent at jeg orker ikke og ta tak i dette problemet nå. Og da avsluttet jeg behandlinga sånn at noen som er motviert og klar for det kan få den hjelpa i steden for at jeg skulle drive og avlyse fordi jeg i dette tilfellet ikke orket og ta tak i problemet:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 16. mai 2022 #114 Del Skrevet 16. mai 2022 Heeipådeg skrev (1 minutt siden): Ja men når du ber om hjelp ifra too team, som stort sett har noen forferdelig lange ventelister. Så bør du være motivert for å ta imot den hjelpa du får ifra too team når du får den. om du ikke klarer og møte opp på en plass som er tilrettelagt for deg med tannlegeskrekk, ja da får du droppe og ta opp en plass som en annen person som er motivert for hjelpa 🙂. Jeg har gått til medisinsk behadling, og så kjent at jeg orker ikke og ta tak i dette problemet nå. Og da avsluttet jeg behandlinga sånn at noen som er motviert og klar for det kan få den hjelpa i steden for at jeg skulle drive og avlyse fordi jeg i dette tilfellet ikke orket og ta tak i problemet:). Signerer denne 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tott82 Skrevet 16. mai 2022 #115 Del Skrevet 16. mai 2022 Heeipådeg skrev (12 minutter siden): Ja men når du ber om hjelp ifra too team, som stort sett har noen forferdelig lange ventelister. Så bør du være motivert for å ta imot den hjelpa du får ifra too team når du får den. om du ikke klarer og møte opp på en plass som er tilrettelagt for deg med tannlegeskrekk, ja da får du droppe og ta opp en plass som en annen person som er motivert for hjelpa 🙂. Jeg har gått til medisinsk behadling, og så kjent at jeg orker ikke og ta tak i dette problemet nå. Og da avsluttet jeg behandlinga sånn at noen som er motviert og klar for det kan få den hjelpa i steden for at jeg skulle drive og avlyse fordi jeg i dette tilfellet ikke orket og ta tak i problemet:). Etter det jeg har forstått går ho til sin lokale tannlege gjennom too team. Ho har sagt at ho ikke har gått tilbake til tannlegen pga en dårlig opplevelse ikke at ho har latt være å møte opp…men kan vel tolkes på flere måter😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibet Skrevet 16. mai 2022 #116 Del Skrevet 16. mai 2022 Flettfrid skrev (5 timer siden): Nå har hun hatt søvnproblemer og dårlig matlyst leenge før hun begynte på ADHD medisiner. Faktisk i flere år før. Men å si at ADHD medisiner ikke virker når man har dårlig kosthold og søvnmangel er tull! Jeg har en datter med ADHD, hun er 20 år og har aldri i hele sitt liv sovet en eneste natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 24. mai 2022 #117 Del Skrevet 24. mai 2022 Virker som hun har et behov for å vise fram at exen er innom der . Skulle nesten tro hun har et markeringsbehov 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 25. mai 2022 #118 Del Skrevet 25. mai 2022 Hønemor74 skrev (8 timer siden): Virker som hun har et behov for å vise fram at exen er innom der . Skulle nesten tro hun har et markeringsbehov Hu var innom exen. Og dem deler jo seng når han er hos hu i helgene. Sa jo når hun hadde vært hos tannlegen at hun skulle drikke kaffe med x'en i senga🤣. Men bare flaut når hu markerer som du sier😬. Er jo bra for barna at dem er venner. Men må være ustabilt for barna at dem holder på sånn?. Vi skal skilles, men vi deler seng osv😆😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 25. mai 2022 #119 Del Skrevet 25. mai 2022 (endret) Heeipådeg skrev (54 minutter siden): Hu var innom exen. Og dem deler jo seng når han er hos hu i helgene. Sa jo når hun hadde vært hos tannlegen at hun skulle drikke kaffe med x'en i senga🤣. Men bare flaut når hu markerer som du sier😬. Er jo bra for barna at dem er venner. Men må være ustabilt for barna at dem holder på sånn?. Vi skal skilles, men vi deler seng osv😆😂 Nå vet jo ingen innpå her hvordan denne separasjonen ender da. Det kan jo være at de jobber med forholdet sitt også. 🤔 Hvem vet? Ikke vi innpå her i allfall. Endret 25. mai 2022 av Nillani Feil emoji 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 28. mai 2022 #120 Del Skrevet 28. mai 2022 Bar mage, metersvis med ulltau (les dreads) som henger og slenger borti det meste, massevis med smykker både i hals og på hender. Er det liksom innafor når en jobber på et kjøkken? Reagerer på dette, og kunne fint spurt, men da blir man vel blokkert. Eller er det bare jeg som ikke er oppdatert på jobbantrekk 🤔😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå