Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer

drivhus

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om dreads hår, slik som Jannike har? Noen som har erfaring? Jeg synes hun er kul både med og uten.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styggeste jeg ser. Og noe så uhygenisk🤢 Peller seg i håret og ansiktet hele tida. Og hun jobber med mat🤮

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (1 time siden):

Styggeste jeg ser. Og noe så uhygenisk🤢 Peller seg i håret og ansiktet hele tida. Og hun jobber med mat🤮

Enig 🤢

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun kler det. Kult at hun tør å skille seg slik ut. Men syntes den damen der har forandret seg mye det siste halv året/året. Likte hun godt før, men ikke nå lengre. Altså personligheten har forandret seg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 5.1.2022 den 17.20):

Hva synes dere om dreads hår, slik som Jannike har? Noen som har erfaring? Jeg synes hun er kul både med og uten.

Jeg synes hun kler det. Men også veldig fin uten. Hun kjører sin egen stil. Og det synes jeg er gøy👏🤗

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun har så mye penger. Har ikke fulgt henne så lenge. Er hun litt rik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lurt på hvordan hun kan shoppe så utrolig mye klær! Er noe så voldsomt og en får jo ikke brukt det. Skal jo eie huset alene nå og har en Tesla. Kan da ikke tjene så enormt på den lille kafé n sin🤔 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 7.1.2022 den 17.37):

Virker som hun har så mye penger. Har ikke fulgt henne så lenge. Er hun litt rik? 

Banken har..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Jannike. Men enig i det at hun har forandret seg siste tiden. Hun nevner at hun vil flytte til østlandet,  barna skal vere med til vestfold for å se om di kommer til å like seg. Samtidig sier hun at hun skal beholde huset og det er hun så glad for. Hvem skal drive kafen, om hun flytter! ( ja veit at søsteren jobber der. ) Håper det går rette veien fremover. Hun er nokså spontan 😅🙂

Endret av Veranda
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (19 timer siden):

Liker Jannike. Men enig i det at hun har forandret seg siste tiden. Hun nevner at hun vil flytte til østlandet,  barna skal vere med til vestfold for å se om di kommer til å like seg. Samtidig sier hun at hun skal beholde huset og det er hun så glad for. Hvem skal drive kafen, om hun flytter! ( ja veit at søsteren jobber der. ) Håper det går rette veien fremover. Hun er nokså spontan 😅🙂

Håper hun får hjelp. Hun er jo under utredning. Blir så sliten og stressa av å følge henne,så måtte slutte. Peller seg i håret og ansiktet hele tida med fingrer som peller på alt mulig annet. Så best at jeg kutta ut,selv om jeg har litt sansen for henne. Men hun har forandret seg litt etter jeg begynte å følge henne. Tror det går litt i hodet på disse vloggerne,når de får så mange følgere. Og tenk å utlevere livene sine så mye.

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (13 minutter siden):

Trist å se at hun også har pakka fjeset fult med fillers og Botox😩

Har hun tatt Botox også ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heeipådeg

Er vel "bare" fillers i leppa, som i følge jannike var nøye gjennomtenkt osv. Og så tok hun en spesiell hudbehandling før jul , så kanskje den som har strammet opp?. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jannicke er så kreativ🤩 masse kule løsninger hjemme i huset, tørr å ha sin egen stil☺️ Samtidig som der er stilfult og fint☺️ Hun står på å jobber i kafeén, så hva hun bruker pengene sine på er vel opp til henne☺️ Det er egne tjente penger og ikke noe spons fra spleis iallefall😂 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du verden for noen endeløse utlegninger om symptomer, diagnoser, tilstand og problematisering rundt fri det har vært de siste dagene. Umulig å følge både henne og Stine og se alt de legger ut, døgnet har ikke nok timer. 

Hva med å filtrere litt? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Hva synes dere om interiørstilen til Jannicke? Jeg ble i alle fall inspirert til å gjøre noe 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 25.1.2022 den 12.38):

Hva synes dere om interiørstilen til Jannicke? Jeg ble i alle fall inspirert til å gjøre noe 😊

Litt kjedelig.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 1/25/2022 den 12.38):

Hun hopper på samme farge som Stine, besj....fæl farge. Besj sofa og 7-8 katter er idioti i mine øyne 🙄

Ellers er vel interiørstilen hennes slik "de fleste" har nå. Ikke noe særegent i grunn. 

Veldig lettpåvirkelige damer begge, som glatt svir av noen tusen på interiør,møbler osv når de ser andre gjør endringer. Dyre i drift 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...