drivhus Skrevet 5. januar 2022 #1 Del Skrevet 5. januar 2022 Hva synes dere om dreads hår, slik som Jannike har? Noen som har erfaring? Jeg synes hun er kul både med og uten. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 Styggeste jeg ser. Og noe så uhygenisk🤢 Peller seg i håret og ansiktet hele tida. Og hun jobber med mat🤮 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 Mina 2 skrev (1 time siden): Styggeste jeg ser. Og noe så uhygenisk🤢 Peller seg i håret og ansiktet hele tida. Og hun jobber med mat🤮 Enig 🤢 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg syntes hun kler det. Kult at hun tør å skille seg slik ut. Men syntes den damen der har forandret seg mye det siste halv året/året. Likte hun godt før, men ikke nå lengre. Altså personligheten har forandret seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 7. januar 2022 #5 Del Skrevet 7. januar 2022 Jotun skrev (På 5.1.2022 den 17.20): Hva synes dere om dreads hår, slik som Jannike har? Noen som har erfaring? Jeg synes hun er kul både med og uten. Jeg synes hun kler det. Men også veldig fin uten. Hun kjører sin egen stil. Og det synes jeg er gøy👏🤗 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 7. januar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 7. januar 2022 Virker som hun har så mye penger. Har ikke fulgt henne så lenge. Er hun litt rik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 7. januar 2022 #7 Del Skrevet 7. januar 2022 Konka bedriften sin i fjor... så burde vel ikke ha det... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 7. januar 2022 #8 Del Skrevet 7. januar 2022 Har lurt på hvordan hun kan shoppe så utrolig mye klær! Er noe så voldsomt og en får jo ikke brukt det. Skal jo eie huset alene nå og har en Tesla. Kan da ikke tjene så enormt på den lille kafé n sin🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 8. januar 2022 #9 Del Skrevet 8. januar 2022 Jotun skrev (På 7.1.2022 den 17.37): Virker som hun har så mye penger. Har ikke fulgt henne så lenge. Er hun litt rik? Banken har.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 8. januar 2022 #10 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Liker Jannike. Men enig i det at hun har forandret seg siste tiden. Hun nevner at hun vil flytte til østlandet, barna skal vere med til vestfold for å se om di kommer til å like seg. Samtidig sier hun at hun skal beholde huset og det er hun så glad for. Hvem skal drive kafen, om hun flytter! ( ja veit at søsteren jobber der. ) Håper det går rette veien fremover. Hun er nokså spontan 😅🙂 Endret 8. januar 2022 av Veranda 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 8. januar 2022 #11 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Veranda skrev (19 timer siden): Liker Jannike. Men enig i det at hun har forandret seg siste tiden. Hun nevner at hun vil flytte til østlandet, barna skal vere med til vestfold for å se om di kommer til å like seg. Samtidig sier hun at hun skal beholde huset og det er hun så glad for. Hvem skal drive kafen, om hun flytter! ( ja veit at søsteren jobber der. ) Håper det går rette veien fremover. Hun er nokså spontan 😅🙂 Håper hun får hjelp. Hun er jo under utredning. Blir så sliten og stressa av å følge henne,så måtte slutte. Peller seg i håret og ansiktet hele tida med fingrer som peller på alt mulig annet. Så best at jeg kutta ut,selv om jeg har litt sansen for henne. Men hun har forandret seg litt etter jeg begynte å følge henne. Tror det går litt i hodet på disse vloggerne,når de får så mange følgere. Og tenk å utlevere livene sine så mye. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 9. januar 2022 av Måne Rampelyset 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 8. januar 2022 #12 Del Skrevet 8. januar 2022 Trist å se at hun også har pakka fjeset fult med fillers og Botox😩 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 8. januar 2022 #13 Del Skrevet 8. januar 2022 Pålur skrev (13 minutter siden): Trist å se at hun også har pakka fjeset fult med fillers og Botox😩 Har hun tatt Botox også ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 8. januar 2022 #14 Del Skrevet 8. januar 2022 Er vel "bare" fillers i leppa, som i følge jannike var nøye gjennomtenkt osv. Og så tok hun en spesiell hudbehandling før jul , så kanskje den som har strammet opp?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 9. januar 2022 #15 Del Skrevet 9. januar 2022 Synes Jannicke er så kreativ🤩 masse kule løsninger hjemme i huset, tørr å ha sin egen stil☺️ Samtidig som der er stilfult og fint☺️ Hun står på å jobber i kafeén, så hva hun bruker pengene sine på er vel opp til henne☺️ Det er egne tjente penger og ikke noe spons fra spleis iallefall😂 16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 12. januar 2022 #16 Del Skrevet 12. januar 2022 Men du verden for noen endeløse utlegninger om symptomer, diagnoser, tilstand og problematisering rundt fri det har vært de siste dagene. Umulig å følge både henne og Stine og se alt de legger ut, døgnet har ikke nok timer. Hva med å filtrere litt? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 25. januar 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 25. januar 2022 Hva synes dere om interiørstilen til Jannicke? Jeg ble i alle fall inspirert til å gjøre noe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebø Skrevet 27. januar 2022 #18 Del Skrevet 27. januar 2022 Jotun skrev (På 25.1.2022 den 12.38): Hva synes dere om interiørstilen til Jannicke? Jeg ble i alle fall inspirert til å gjøre noe 😊 Litt kjedelig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. februar 2022 #19 Del Skrevet 1. februar 2022 Jotun skrev (På 1/25/2022 den 12.38): Hva synes dere om interiørstilen til Jannicke? Jeg ble i alle fall inspirert til å gjøre noe 😊 Hun hopper på samme farge som Stine, besj....fæl farge. Besj sofa og 7-8 katter er idioti i mine øyne 🙄 Ellers er vel interiørstilen hennes slik "de fleste" har nå. Ikke noe særegent i grunn. Veldig lettpåvirkelige damer begge, som glatt svir av noen tusen på interiør,møbler osv når de ser andre gjør endringer. Dyre i drift 🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) J Endret 3. mai av drivhus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå