Gå til innhold

hva gir du din mann i år


Gjest Gjest_konemor_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_konemor_*

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hva det blir, men sannsynligvis noe klær.. Det er stort sett det han ønsker seg når jeg spør..

Hva gir dere - og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år har jeg lyst til å gi han en weekendtur. Jeg har noen eurobonus poeng som jeg kan bruke, så selve turen blir jo veldig billig. Men det kommer litt ann på hva overnattingen kommer til å komme på. Har jo ikke allverdens penger, men vet at det er noe han virkelig hadde satt pris på. Får telle litt på knappene og se hva det blir til.

Hvis ikke blir det vel klær tenker jeg. Det er masse vi trenger i leiligheten, men i fjor fikk når jeg trodde jeg hadde kjøpt den geniale gaven - tovoli radio - var det bare lunken mottagelse. Han mente den var like mye til meg som til han. Hmm. Skjønner poenget hans på en måte, men det vil jo bli veldig vanskelig etterhvert hvis en aldri kan kjøpe noe som også jeg kan komme til å bruke/få glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har bursdag få dager før jul, så hva som blir bursdagsgave og hva som blir julegave har jeg ikke bestemt ennå. Men jeg har i hvert fall kjøpt en tørr/våt støvsuger som han kan ha i garasjen. Vet han har lyst på det, og så fant jeg den på tilbud forrige uke. Ellers har jeg tenkt på et års abbonement på bladet Autofil, en cd, skjorte og slips (kan jo bli farsdagsgave det da) og en eske med diverse småtterier i: etpar ølbokser, en boks med nøtter, et blad, tømmerblyant, tommestokk og andre smågreier som kan være hyggelig å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestemt det enda. Kanskje noe til PC'en, bøker e.l. Det er mulig vi spleiser på en dyr gave til hverandre i år. Hvorfor? Fordi han ønsker seg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gave i år blir nok arbeidsklær fra Blåkläder som han kan bruke til båtjobbing og sånn.

Hvorfor: Fordi han så reklame på tv og sa at han ønsket seg det. Han har dessuten glemt han har sagt det nå sikkert og da blir det mer overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke peiling! Kanskje xbox360 hvis den er kommet da?!

Ellers blir det vel klær iår som ifjor;=)

xbox360 kommer i slutten av november :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78

Klær kanskje? Pleier som regel å ende opp med deg, og han setter skikkelig pris på det. Eller dvd'er. Siden han samler på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kjøpe oss digitalkamera i stedet for å kjøpe julegaver til hverandre i år vi. Så vi kan forevige minnene vi lager sammen :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på å si at vi kunne spare pengene og heller dra til London på nyåret, men niks, det vakke snakk om. Så da blir det telemarkski, som forøvrig er hårreisende dyrt!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min vil ikke ha noen ting, han blir gladest hvis han ikke får noe, han syns det er skrekkelig pinlig å få ting. Men den nye Pondusboka, boka til knut Nærum, pulsklokke, gavekort på kino og gavekort på klesbutikk vet jeg han vil ha.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han er ikke mannen min, men typen min, men svarer allikevel jeg..

kjøpt et lite kjøleskap til han. Han maste om det i hele fjor, for han ville ha snus og cola i samme rom som pc'n. det blir julegaven, men bursdagsgaven som skal ut få dager før jul aner jeg ikke hva blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Han skal få en scrapbook med bilder og minner fra alle årene vi har vært sammen. Og så fant jeg en Ringenes Herre-samleboks som han kommer til å like. Tenkte jeg skulle ta meg en tur på Avalon i Oslo, for der har de mye tegneserier og rollespill, som han er veldig glad i. Men han har bursdag 3 dager før julaften, så jeg vet ikke hva han skal få på bursdagen og hva han skal få på julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja- sei det.

Trur det blir ei julegave til kvarandre frå kvarandre i år og.

Det er så mykje vi treng til leiligheta- så då blir det fellesgåve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal kjøpe en GPS. Mannen min elsker slike unyttige og nyttige duppedingser. Han har alt han trenger, men en slik har han ikke. Kan jo komme til nytte på våre turer i skog og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Porter ii

Han skal ihvertfall få den nye Pondusboka - 5 rette. Han har fått Pondusbok hvert år siden de begynte å komme ut, så det blir vel ikke akkurat noe sjokk :ler: Men om jeg ikke kjøper den så blir han ihvertfall skuffet.

Ellers vet jeg ikke riktig helt enda. Det minijkølsekapet noen sa over her var jo en artig ide. Eller vinkjøleskap. Hmmm. Han har jo alltid lyst på pc-spill og bøker da.... Må visst følge med på denne tråden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min får splitter ny pc fra komplett.no.

Eller dvs han har akkurat fått den, så det var ei for tidelig julegave.

På julaften får han nok noe klær eller så fra barna...(Dvs MEG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobil, hans skrangler på siste verset.

Takk for en genial ide! Mobilen til mannen min er pinlig gammel og virker ikke saa veldig bra lenger. Skal kjope den billigste fra Nokia til ham (ellers blir han sur for han synes det er bortkastede penger aa kjope fancy mobil).

Ellers skal jeg kanskje gi ham noen nye klaer. Ifjor fikk han nydelig strikkegenser fra Dale, den ble han veldig glad for (selv om han byttet den i en annen modell! :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...